סרטן בלשון -בגיל 87

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן בלשון -בגיל 87
    שירי
    07/05/2011

    ד"ר שלום רב
    ברצוני לשאול שאלה אימי בת 87 וגילו לה סרטן ממהיר בלשון
    אודה לך להשיב לנו האם בגיל כזה היא תעדמוד בטיפול קרנות.

    2. כמו כן אודה לך להשיב לי האם הטיפול עוזר וכמה אחוזי הצלחה יש בזה
    3. האם ניתן לקבל תרופה במקום הקרנות.
    4. כיצד ניתן לדעת האם הסרטן התפשט .
    5. שאלה היא עדיין לא שמעה על התוצאות הבדיקה-היא צלולה אך רגישה מאד
    במידה והיא תדע היא תכנס לדיכאון ורק מהצער אנו עלולים לאבד אותה.

    6. כיצד ניתן לימסור לה והאם ניתן להתעלם מהמילה גידול
    אודה לך על עזרתך ותגבותך המהירה
    בברכה-פ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן בלשון -בגיל 87

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן בלשון -בגיל 87 - תגובה

    ד''ר יוסף ברנר
    08/05/2011

    הטיפול בסרטן הלשון הינו כירורגי אם אפשר, גם בגיל 87, ובאם לא ניתן, אפשר לטפל בהקררנות. אחוזי ההצלחה תלויים במיקום הגידול, האם התפשט לאזורים אחרים בפה ובצוואר, וכו'. כדי לדעת את דרגת ההתפשטות עושים בדיקת סי טי או MRI.
    לגבי הדיווח לחולה על המחלה וחומרתה, דבר זה צריך להיעשות על ידי רופא מיומן בדיווח כזה, רצוי אונקולוג. בעיקרון החולה חייבת לדעת את מהות הבעיה ולשתף פעולה בטיפולים שתקבל. אם הצגת הבעיה נעשית על ידי רופא מיומן, ניתן למנוע דכאונות ובעיות אחרות.
    ד"ר יוסף ברנר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו