שלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום
    שירן כהן
    09/05/2011

    אני בת 16. כבר 7 או 8 שנים בערך יש לי סחרחורות עזות, עד כדי כך שנפלתי מזה 3 פעמים ופעמיים כמעט התעלפתי. הן ממש חזקות.
    בהתחלה חשבתי שזה שטויות ושזה יעבור. אבל זה נהיה מפעם לפעם יותר חמור. ורק השנה התחלתי להתייחס לזה. הפנו אותי למלא רופאים להתייעצות או כדי לגלות ממה זה נובע. ולא גילו.
    וביום שבת האחרון הרגשתי שממש המוח שלי רועד עם כל תנועה שלי. זה לא היה כאב חיצוני, אלא פנימי.
    אז רציתי לדעת אולי אם זה יכול להיות גידול במוח (חס וחלילה חס ושלום)? האם כדאי לי לעשות צילום בראש? ואיך מאבחנים גידול? מה הסימפטומים שלו?
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום - תגובה

    ד''ר דניאלה כץ
    09/05/2011

    גדול במח הוא מאד נדיר בגיל 8 , 9 מתי שהחלו התלונות שלך. לכן הסבירות שמדובר בגדול שואפת לאפס.
    כמו כן עם גדול ממאיר במח לא חיים פרק זמן כה ממשוך.
    אם אופי התלונות ישתנה במהלך הזמן יש צורך לברר את התלונות החדשות. לעיתים לחצי דם נמוכים בעמידה ממושכת יכולה להסביר תופעה זו. הרופאים המומחים המטפלים בתלונות שכאלו הם אנדוקרינולוגים ו/או נוירולוגים.
    חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו