הרבה שאלות נדחפו מטה ללא מענה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרבה שאלות נדחפו מטה ללא מענה
    מעיין
    15/05/2011

    שלום קוראים לי מעיין ואני בת 20.
    לצערי הרב באמת, כשהייתי ילדה בת שנתיים נחבלתי קשות בראש והייתי צריכה באותו חודש לעבור 4 בדיקות CT עקב דימום תת עכבישי גדול.
    ובגיל 17 עברתי תאונת דרכים קשה מאוד גם עם חבלת ראש הפעם עם דימום אפידורלי משמעותי ועברתי ניתוח והייתי שבוע ללא הכרה עד שהתאוששתי והשתקמתי.
    במצטבר, בכל הזמן הזה עברתי כ 21 בדיקות CT ראש, כש 18 מהם מתרכזים בשנה וקצת. אני נורא מודאגת, כי כל הבדיקות היו בזמן נורא קצר, למרות שהיה הצדק - אני רק בת 20 . ואפילו היום יוצא לי לערוך מדי פעם בדיקות CT למעקב והערכה מחודשת עקב כאבי ראש מאז התאונה .
    אני נורא מפחדת שאפתח סרטן ביום מן הימים.. כמה קרינה חטפתי? וכמה האחוזים שלי עולים, ולאיזה סוג של סרטן ?
    כל הבדיקות הן רק של הראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרבה שאלות נדחפו מטה ללא מענה - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    15/05/2011

    הסיכון לפתח סרטן עקב חשיפות אלה אפסי ולא צריך להדאיג אותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו