מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גרורות בריאותלי27/06/2011
אמא שלי בת 59, עברה ניתוח להסרת גידול סרטני במקסילה לפני כשנתיים וחצי, הגידול הוסר במלואו.
לאחר חשד בבדיקת PETCT הופנה לבדיקת CT חזה ואלה הממצאים:
לא הודגמו קשריות לימפה מוגדלות באקסילות, במדיאסטינום או בשערי הריאות.
כלי הדם הגדולים במדיאסטינום בטווח התקין.
הלב תקין בגודלו, לא הודגם תפליט פריקרדיאלי.
לא הודגמו תפליט פלאורלי או חזה אויר.
פרנכימת הריאות ללא תסנין.
הודגמו מספר תהליכים נודולרים שקוטרם עד 1 ס"מ ריאות דו"צ, בחלקם בעלי מבנה זכוכית מאט.
מעבר בטן חזה - אדרנלים תקינים מרקם גרמי תקין.
לאחר פגישה עם אנקולוגית, נאמר כי אין מה לעשות במצב הנתון מכיוון שהתהליכים מאוד קטנים.
השאלה היא, האם עכשיו מחכים שהגרורות יגדלו ויתפשטו בכדי לטפל? האם אין טיפול שעוצר את התהליך? מה אפשר לעשות חוץ מלחכות שהמצב יחמיר...
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרורות בריאות - תגובה
פרופ` אברהם קוטן27/06/2011כאשר הנגעים קטנים מאד לא ניתן לדגום אותם בהנחיית CT והפרוצדורה עלולה להיות מסוכנת ולא להניב תוצאות
מעבר לכך - אם מדובר בגרורות הרי ראוי להבהיר, כי אין שום יתרון לאיבחון מוקדם של פיזור גרורתי: זה לא משנה את סוג הטיפול, את יעילותו ואת סיכויי ההישרדות, שכן ההמחלה ממילא מפושטת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה, אשמח לחידוד הדברים
לי27/06/2011ראשית תודה,
בהמשך לתגובתך: "זה לא משנה את סוג הטיפול, את יעילותו ואת סיכויי ההישרדות, שכן ההמחלה ממילא מפושטת." האם לא ניתן להילחם בגרורות והגזר דין נכתב מראש ולא ניתן לעצור את המחלה? האם אין הבדל אם הגרורות במוקד באיבר אחד או יותר? פשוט מחכים שהגרורות יתפשטו יותר בגוף? האם אפשר לחיות עשרות שנים עם הגרורות?
סליחה על כל השאלות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התגובה, אשמח לחידוד הדברים - תגובה
פרופ` אברהם קוטן28/06/2011ראשית, אין עדיין הוכחה לקיומן של גרורות. ממצאים קטנים מקריים בריאות דאינם גרורות הם דבר יום יומי.
אם הממצאים הללו הם גרורתיים - במצב הידע דהיום ניתן בחלק מהמקרים ע"י טיפול כימותרפי/הורמונים/ביולוגי לעצור את המחלה לסדרי גודל של חודשים עד שנים, בהתאם למאפייני הגידול. אין בהילותץ בהתחלת טיפול, שכן אם המחלה מגיבה היום לטיפול - היא תגיב גם כעבור 3-4 חודשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תשובתך
לי28/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

