מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סרטן מסוג גיסטעינת31/07/2012
האם ניתן לטיפול סרטן מסוג גיסט בקיבה 4 סנטימטר ששלח גרורות לכבד ( 8 סנטימטר ) לבחורה בת 30 ללא מחלות בעבר מה עושים במקרה כזה׳?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן מסוג גיסט - תגובה
ד''ר יוסף ברנר06/08/2012לגיסט טיפולים ביולוגיים יעילים
יש לפנות לאונקולוגי להערכת המצב וקביעת הטיפול המתאים
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גידול בלבלבמיכל30/07/2012
שלום רב,
לאמי גילו גידול בגוף הלבלב בגודל 3 ס"מ עם מעורבות של כלי דם היא עשתה אולטראסאונד אנדוסקופי מחכים לתשובה של ביופסיה כנראה ממאיר .בדיקת סמנים
CA-19-9 תוצאה 0.60 .
שאלתי היא :
מהם סיכויי ההצלחה לטיפול כימותרפי כדי להקטין גידול כזה כדי שיהיה נתיח ?
איזה טיפול כימותרפי נותנים בדר"כ במצב כזה ? ומהן תופעות הלוואי של טיפולים כימותרפיים בסרטן הלבלב ?
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גידול בלבלב - תגובה
פרופ` אברהם קוטן30/07/2012צריך להמתין לדו"ח הפתולוגי על מנת לדעת באיזה סוג היסטולוגי של גידול מדובר ואז ייקבע הטיפול וניתן יהיה להעריך הסיכויים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חזרת סרטן שלפוחית השתןמלכה29/07/2012
שלום
חולה בן 68 עבר ניתוח הוצאה של שלפוחית השתן והפרוסטטה ובלוטות הלימפה בגלל גידול בשלפוחית לפני עשרה חודשים. אחרי הניתוח קיבל טיפול כימי ארבעה קורסים בתרופות ציספלטין וגימזר. עכשיו לפני שלושה שבועות התחילו כאבים חזקים בבטן התחתונה ובסיטי ראו גוש 8 ס"מ באיזור של הניתוח שחודר לרקטום. עשו ביופסיה ויצא סרטן שלפוחית שחזר. כל שאר הגוף נקי ולא ראו גרורות. שמענו בשבועיים האחרונים מספר חוות דעת ואנו מבולבלים ורצינו לדעת מה אתם הייתם ממליצים כטיפול בעל הסיכוי הכי טוב? כימותרפיה נוספת או קרינה או קרינה וכימותרפיה ביחד או ניתוח? אני רוצה לציין שחוץ מהסרטן והכאבים החזקים שיש לו אין לו בעיות רפואיות קשות אחרות. תודה רבה וסליחה על ההודעה הארוכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חזרת סרטן שלפוחית השתן - תגובה
פרופ` אברהם קוטן30/07/2012לצערי מדובר במחלה עם סיכוי אפסי אם בכלל לריפוי
הטיפול המקובל הוא קרינה עם או ללא כימותרפיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחזרת סרטן השלפוחית
דליה10/05/2014הופתעתי לקרוא שמדובר בסיכוי כמעט אפסי להחלמה מסרטן שלפוחית השתן
שכן אני הבנתי שמדובר רק בכ- 50% חזרה , נא עזרתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההישנות סרטן שלפוחית השתן
אברהם קוטן10/05/2014כמובן שקשה לקבוע סיכויים על פי מידע קצר בפורום וצריך לראות את החולה ואת כל הבדיקות. אלא שלצערי חזרה מקומית של גידול תוך זמן קצר ולמרות ניתוח רדיקלי וטיפולי כימותרפיה מניעתיים משמעותה רצינית מאד אבל תמיד ישנם חולים שלמרות הסטטיסטיקה הגרועה בכל זאת נרפאים. הטיפול המקובל הוא קרינה וכימותרפיה ועל הסיכויים אני מציע שתדונו שוב עם האונקולוג ותבקשו מידע מדויק ואמין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בהתלבטותbafi27/07/2012
חליתי בסרטן של בלוטת התריס לפני 23 שנה, הבלוטה הוסרה וטופלתי ביוד בכמות של 30 מיליקרי.
לצערי הגידול חזר ואני מועמדת לקבל יודרדיואקטיבי, אלא שהפעם הודיעו לי שהכמות ה יא 100 מיליקרי.
הייתי מבקשת לדעת, האם זה ייתכן כמות פי שלושה ויותר? בנוסף רופא אחד חושב שקודם צריך לנתח ולאחר מכן טיפול ביוד, האנדוקרינולוג סבור שרק יוד.
אודה לכם באם תעזרו לי מנסיונכם והבנתכם בעצה תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בהתלבטות - תגובה
פרופ` אברהם קוטן30/07/2012המנה המקובלת כיום - לפחות 100 מיליקורי
באשר לאסטרטגיה הטיפולית - עם או ללא ניתוח - הפרטים שסיפקת דלים מכדי להתייחס ולייעץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך
bafi06/08/2012אשמח לתת פרטים נוספים אלא שאינני יודעת איזה יש לי מלא מסמכים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הישנותחגית26/07/2012
טוב אז חליתי שוב בסרטן קצת יותר מ4 שנים של שקט.בזמנו חליתי בסרטן השחלות שלב 3C ועכשיו יש 2-3 נודולים קטנים פחות מ-1סמ בפריטונאום בינתיים לא התחלתי כימוטרפיה מסרבים לנתח על אף שזה ממוקם אחד ליד השני ומדברים איתי על איכות חיים. סביר להניח שבסופו של דבר אטופל בקרבופלאטין וטקסול או טקסוטר.ואני מבקשת עצה איך להערך לתקופה הסיוטית הזו.איך לחזק עצמי וכדו'.ברקע יש לי קרישיות יתר שמטופלת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הישנות - תגובה
פרופ` אברהם קוטן30/07/2012קשה לענות על שאלה שכזאת במסגרת זו
מציע שתיוועצי עם אחיות טיפול היום במכון האונקולוגי בו את מתעתדת לקבל הטיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול למיילומה נפוצהגיא24/07/2012
שלום רב,
חמי בן 75 סובל ממיילומה נפוצה (כנראה שלב III), ללא תופעות של כאב , אך עם בעיית אי ספיקת כליות.
האם יש טיפול יעיל למחלה, או שזו הינה מחלה חשוכת מרפא, אשר יש לה רק טיפולים הדוחים את הקץ ?
מה הטיפול המתאם, והאם סטוקסימב - ארביטוקס מתאים לטיפול בסרטן זה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול למיילומה נפוצה - תגובה
ד''ר יוסף ברנר25/07/2012נא לפנות לפורום המטולוגיה או המטו-אונקולוגיה
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום, רציתי לדעת בבקשה האם לוקמיהדני24/07/2012
מסוג CLL נחשבת "ממאירה" או שמא זה סוג של סרטן שלא נחשב ממאיר?
אני צריך לדעת בגלל שאני רוצה לעשות ביטוח נסיעות לאבא שלי שחולה בCLL אבל כתוב בפוליסה שהיא לא מכסה מחלות ממאירות.
אז השאלה אם CLL גם נחשבת מחלה ממאירה או לא?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום, רציתי לדעת בבקשה האם לוקמיה - תגובה
ד''ר יוסף ברנר25/07/2012נא להפנות שאלה זו לפורום המטולוגיה או המטו-אונקולוגיה
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טמוקסיפן - תופעות לוואיסימה22/07/2012
אני לוקחת טמוקסיפן מזה כחמישה חודשים כדי למנוע גרורות של סרטן שחלה עפ"י רופאים מבילינסון. לפני כחודש התחלתי להרגיש כאבים פתאומיים (פולסים) בכל אזור הבטן. כמו כן התחלתי לסבול מעצירות. לכן התחלתי לקחת אוילק כדי לאפשר תנועה תקינה.המרקרים CA125 קפץ בערך 150 תוך חודש ואילו CA15-3 קפץ ב-120.
שמעתי מרופאים שטמוקסיפן עושה תופעות של עלית מרקרים, עצירות, כאבים וכו' למרות שאונקולוג שלי טוען שאין תופעות לוואי.
שאלתי: האם טמוקסיפן גורם לתופעות לוואי? אם כן איזו תרופה נחשבת כתחליף לטמוקסי?
האם יש תרופות בשוק שאין תופעות לוואי?
תודה על היענות מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טמוקסיפן - תופעות לוואי - תגובה
ד''ר יוסף ברנר23/07/2012תופעות הלוואי העיקריות של טמוקסיפן הן עליה במשקל ויצירה של קרישי דם.
עליה בסמני הגידול אינה קשורה בטיפול בטמוקסיפן ולדעתי מחשידה בהישנות של המחלה.
עצירות וכאבי בטן אינם קשורים לטמוקסיפן וגם הם קשורים לדעתי לחשד של הישנות המחלה.
לדעתי יש לפנות לאונקולוג המטפל ולעבור ברור מתאים
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן לבלבאלכס22/07/2012
שלום רב !
אני בן 64 אחרי ניתוח ויפל עקב המצאות גידול אדנוקרצינומה בראש הלבלב .
2 בלוטות נגועות מתוך 10 . ללא גרורות .
כאמור המצב שלי היה נתיח אולם הדיאגנוזה לא קלה .
היום בפגישה ראשונה עם אונקולוג נקבע לי טיפולי כימותרפיה לתקופה של חצי שנה
שאלתי היא לאור כל האמור מעלה האם יש סיכוי להחלמה מלאה ?
האם בכלל ידוע בהיסטוריה רפואית על אנשים שהחלימו לגמרי מהמחלה וחיים
בשקט ושלווה ?
המון המון תודה על העזרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן לבלב - תגובה
ד''ר יוסף ברנר23/07/2012רק כ 25% מחולים שאובחנו עם סרטן לבלב מתאימים לעבור ניתוח וויפל
מבין אלה שמנותחים, כ 25-50 אחוז נרפאים לחלוטין והמחלה לא חוזרת אף פעם.
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה על הלבלבאביעד20/07/2012
שלום רב מטופל של דר ברנר (יוסי מטבריה) חש כי יש לו כאבים חזקים בבטן העליונה כמו כדור ששורף. מה עושים? אגב אין הקאות ויש עצירות. האם הכאבים הם דבר שכיח? יש לו גידול בלבלב- אחד שעוטף וקשור כנראה לכלי הדם ואחד שיהיה ניתן להסיר. מטופל בכימו וגם הנו סוכרתי. שמחנו לראות כי אתה הרופא שמטפל בו גם משיב בפורום. עבר בתחילת השבוע פעם ראושנה כימו. לסיכום מה ידוע לכם על כאבי הבטן- בטן עליונה. ושוב התחושה כמו כדור ששורף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה על הלבלב - תגובה
פרופ` אברהם קוטן20/07/2012כאבים מסוג זה אופייניים לסרטן הלבלב. אם הטיפול הכימי יעזור הכאבים יפחתו. רצוי להתייעץ עם האונקולוג או עם מומחה הכאב במכון האונקולוגי בו ניתן הטיפול הכימי.
נשמח לשמוע גם תגובתו של ד"ר ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השלכות שליליות של ביופסיהרונית19/07/2012
שלום
האם לעצם ביצוע ביופסיה בלבלב עשויות להיות השלכות שליליות במקרה ואכן מדובר בסרטן (כמו הפצת תאי סרטן)?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לתשובה אודה
רונית21/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלתשובה אודה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן21/07/2012לגבי פיזור סרטן התשובה - לא
הסיבוך העיקרי הוא דלף של מיצי לבלב לחלל הצפק עם דלקת כימית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם לדאוג?שי18/07/2012
בדיקת הרנטגן העלתה שיש בכבד "תהליך היפואקואי ו-וסקולרי" לממצא בגודל 4 ס"מ. הבדיקה העלתה שהשאר תקין, הכבד לא מורחב. אבל יש כאבי בטן, התכווצויות ובחילות נוראיות. מה זה אומר???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אברהם קוטן19/07/2012לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_מחלות_כבד_גסטרואנטרולוגיה' id=link]מחלות כבד, גסטרואנטרולוגיה[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ניתן לעשות הידרותרפיהאור18/07/2012
לאישה עם לימופדמה?
כרגע ישנן גרורות בעצמות..שברה את הכתף ולכן הומלץ על הידרותרפיה..
אך היות ומדובר בחום של 35 מעלות נשאלת השאלה עד כמה מותר..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם ניתן לעשות הידרותרפיה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן19/07/2012אפשר אבל בעדינות ובזהירות מרבית על מנת שחס וחלילה לא יגרם שבר בעצם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש כבר שבר בכתף
אור19/07/2012השאלה האם החום עלול להחמיר את ההתנפחות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש כבר שבר בכתף - תגובה
פרופ` אברהם קוטן20/07/2012לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוקסליפלטיןרקפת18/07/2012
הייתי רוצה לדעת בכמה אחוזים האוקסליפלטין מגדיל את הבטחון שהסרטן לא יחזור. שמעתי/קראתי שאוקסלפטין + 5FU מגדילים ב -30% בתודה מקווה לקבל תשובה, היא חשובה לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדוע אין תשובה ?
רקפת19/07/2012על שאלות מסוג זה נמנעים לענות. סוד מקצועי ? מרגיז מאוד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדוע אין תשובה ? - תגובה
פרופ` אברהם קוטן20/07/2012אין שום סוד מקצועי, אנו עוסקים ברפואה ולא במסחר.
לשם מתן תשובה מדויקת יש לקבל את סוג הסרטן ואת הנתונים הפתולוגיים - דרגת ההתמיינות, מעורבות בלוטות הלימפה ושלב המחלה בעת הניתוח וכ"ה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכויי החלמהגילי18/07/2012
שלום רב, בת 54, לאחר בדיקת ממוגרפיה ואולטרסאונד נמצא ממצא שאתי 1.5 ס"מ בשד שמאל. לאחר ניתוח למפקטומי הסתבר שהממצא בגודל 4 ס"מ (שטוח) בלוטת זקיף נקיה. ממצאים פתלוגים שלאחר הלמפקטומי: 2 מתוך 3 בלוטות, נגועות. על דעת האונקולוג והכירורג וכמובן על דעתי, בוצע ניתוח להוצאת הבלוטות, מתוך כ-20 בלוטות נמצאו 2 נגועות. בבדיקה הפתלוגית לאחר ניתוח הלמפקטומי עלה כי מדובר בקרצינומה חודרנית בקוטר 4 ס"מ, תאי גידול במראה ציטולוגי של INVASIVE DUCTAL CARCINOMA וחיוביים ל-E-CADHERIN אך אינם יוצרים בלוטות ומתפשטים כתאים בודדים וכשורות תאים, בדומה לקרצינומה לובולרית. בהיקף הגידול מעט מוקדים של ductal carcinoma in situ, הגידול הינו בדרגה בינונית - הפעילות הפרוליפרטיבית בהם נמוכה מאוד ומדד השגשוג בצביעת KI-67 הןא כ-5% (+1) הפלאומורפיזם בהם בינוני (+2) והם אינם יוצרים בלוטות ומתפשטים כתאים בודדים תוך השומן (+3). לציין שתשובת האונקוטייפ היתה 20 (ברור שאין לה משמעות) האונקולוג המליץ על טיפול כימותרפי ACX4+TASOLX4+הקרנות+טיפול הורמונלי. הטיפולים הכימותרפיים הסתיימו, התחלתי טיפול בטמוקסיפן 20 מ"ג, מתחילה בימים הקרובים הקרנות. מבקשת לשאול מה סיכויי ההחלמה אם בכלל. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיכויי החלמה - תגובה
ד''ר יוסף ברנר23/07/2012הסיכויים לריפוי מלא לאחר הניתוח והטיפולים המונעים בכימותרפיה, הקרנות והורמונים הם כ 75%
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיכויי החלמה
גילי23/07/2012ראשית תודה רבה על התשובה. אפשר לקבל הסבר רחב יותר, קרי: יש בכלל סיכוי לשרוד לפחות 5 שנים? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיכויי החלמה
גילי26/07/2012שלום אפשר בבקשה לקבל הסבר? מה זה אומר 75%? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

