מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מטופל ב-sutntצבי ראובן13/06/2012
אני חולה סרטן גרורה של סרטן מסוגrcc בסינוס המקסלארי בלחי ימין אני מטופל מזה 9 חודשים בתרופה SUTUNT 50 יש לי כיליה אחת ורמת קריאנטינין 1.7 ..
שאלתי היא שאם מתן התרופה אני יכול להשתמש במולטי ויטמין PHARMATON והאם אני יכול להמשיך בטיפול של FOSELAN כדור אחד בשבוע 70mg לטיפול באוסטופורוזיס אותו אני מקבל כבר שנתיים וחצי . בנוסף אני משתמש בכדור סידן + D3
400 יחב"ל כדור ביום.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מטופל ב-sutnt - תגובה
פרופ` אברהם קוטן18/06/2012המקרה שלך מסובך מבחינה מטבולית ועליך להתייעץ באונקולוג המטפל ולא בשלט רחוק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה ציטולוגית- נוזל שטיפה מהאגןדניאלה11/06/2012
שלום רב,
עברתי ניתוח לכריתת רחם עקב USPC.
קיבלתי תשובה של בדיקה ציטולוגית של נוזל שטיפה מהאגן.
להלן התשובה:
התקבלו : כ 7 סמ"ק נוזל דמי
אבחנה:
נוזל שטיפה מהאגן.
הוכן סל בלוק.
נמצאים תאי דם ותאים מזוטליאליים דגנרטיביים.
אין לראות תאים ממאירם שמורים במדגם שהתקבל.
אודה מאוד לעזרה בפיענוח התשובה.
מה זה בכלל נוזל שטיפה מהאגן?
מה זה סל בלוק ומהם תאים מזוטליאליים דגנרטיביים.
תודה רבה,
דניאלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה ציטולוגית- נוזל שטיפה מהאגן - תגובה
ד''ר יוסף ברנר12/06/2012בסוף הניתוח שטפו את אזור הניתוח עם מיים פיזיולוגיים ואספו את המים. בדקו אותם האם בשטיפה נכנסו לנוזל תאי סרטן. התשובה היא שלילית. לא נמצאה עדות למחלה סרטנית.
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גידול בלבלברחלי10/06/2012
לאימי,בת 87 בקרוב,שהייתה מאוד פעילה ועצמאית עם ראש צלול , התגלה גידול בראש הלבלב.היא הורידה במשקל.אין לה תאבון.
בשל צהבת חסימתית,הותקן בגופה סטנט.
היא עדיין לא מודעת למחלתה. ואני,בתה היחידה,שוקלת מה נכון לעשות כעת.
האם לבצע ניתוח,שהינו מסובך ביותר או טיפולים כימותרפיים קשים,
האם קיימים פתרונות נוספים?תרופות חדשות שניתן לנסות במסגרת מחקר?
אני אובדת עצות.
אודה לכל רעיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גידול בלבלב - תגובה
ד''ר יוסף ברנר12/06/2012ניתוח לבלב בגיל זה אינו מומלץ, זה ניתוח גדול מאד. גם לא בטוח שמתאימה, רק פחות מ 20% מהחולים מתאימים לניתוח כזה.
הטיפול בכימותרפיה מאריך את החיים במספר חודשים. טיפול בגמזר אינו קשה לפחות בחודשים הראשונים וניתן לתת אותו גם לאשה בגיל הנ"ל.
טיפול תומך בלבד גם הוא בהחלט הגיוני.
מציע לך לדון ביחד עם האונקולוג המטפל, המכיר את החולה ולהגיע ביחד להחלטה לגבי טיפול או טיפול תומך בלבד
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגידול בלבלב
רחלי12/06/2012לד"ר ברנר שלום,
לגבי הטיפול בגמזר,רציתי לדעת בכמה זמן בערך הוא מאריך את החיים.
וכן,מה כוונתך,בטיפול תומך?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגידול בלבלב - תגובה
ד''ר יוסף ברנר13/06/2012כפי שכתבתי, הגמזר עשוי להאריך את החיים בסרטן לבלב מתקדם במספר חודשים. זה כמובן שונה מחולה לחולה אך היו לי גם חולים שחיו עם טיפול כזה למעלה משנתיים.
טיפול תומך משמעותו טיפול בסימפטומים הקשורים למחלה כמו כאבים, חוסר תאבון, אנמיה וכו'
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קלקסן וסרטן השחלותחגית10/06/2012
שלום רב!
1.הישנות סרטן השחלות הוחלט בינתיים להתחיל טמוקסיפן
בשילוב קלקסן(קרישיות יתר) ההמטולוג טען שלקלקסן השפעה טובה על סרטן השחלות האם זה נכון??
2. מהי מחלה מדידה בהדמיה?
3. מה הקריטריונים להתחלת כימוטרפיה בהישנות סרטן השחלה מבחינת קליניקה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלקסן וסרטן השחלות - תגובה
ד''ר יוסף ברנר12/06/2012נא להפנות את השאלות לפורום של אונקוגניקולוגיה
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סמינומה טיפוסיתאבי108/06/2012
שלום פרופסור בן 42 חליתי בסמינומה טיפוסית לפני חודש עברתי כריתת אשך שמאל ,מרקרים תקינים ב-סיטי נימצא קשריות לימפה מעט מוגדלות ברטרופריטונאום משמאל כ-1.5ס'מ וקשריות מוגדלת בשרשרת פמורלית מימין . בדיקה סיטי פט מחדדת שהנגע בלימפה אכן סרטני נכון לעכשיו הוצג לי טיפול קרנתי באנרגיה של 2500 שאלתי האם בשלב זה האם הגישה הטיפולית אכן נכונה ויעילה או שיש טיפולים יותר יעילים או אפילו חדשניים למקרה הפרטי זה ובכלל באיזה גישה טיפולית כדאי לגשת ומהם ההיתרונות והחסרונות של כל טיפול. הבנתי ממקרים של אחרים עם אותו מקרה דומה שבגישה ההקרנתית הם פיתחו אחרי 20 שנה גידולים משניים בעקבות ההקרנות בעבר. לתשובתך המסודרת והמנומקת אודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סמינומה טיפוסית - תגובה
פרופ` אברהם קוטן10/06/2012שלום הטיפול הסטנדרטי הוא קרינה, הסיכון לממאירות מושרית קרינה הינו מינימלי
סמינומה מגיבה לכימותרפיה, אך נותנים במצב בו קיימותמ בלוטות מרובות וגדולות. לא נהוג לתת כאשר המחלה איננה "גדולה"* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לפרופסור אברהם קוטן.גבי06/06/2012
שלום רב !
רציתי לברר האם יש לך ניסיון בריפוי סרקומה (חלל הבטן,Desmoplastic Small Round Cell Tumor)?
מדובר על חולה בן 32 אשר אובחן ב 12/2011,עבר 4 קורסים של כימוטורפיה וכעת לוקח תרופה בשם "סוטנט".
מודה לך מראש על כל עזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לפרופסור אברהם קוטן. - תגובה
פרופ` אברהם קוטן10/06/2012במערך האונקולוגי ברמב"ם אנו עובדים כצוות ונתקלים גם בגידול מסוג זה שאינו שכיח במיוחד
יש לנו צוות סרקומה שנותן מענה למקרים שכאלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופסור קוטן
גבי10/06/2012אם היינו פונים אלייך עם אותו התיאור שכתבתי בהודעתי הראשונה,באיזה טיפול הייתה נוקט?
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ערכים תקיניםאמיר05/06/2012
רציתי לברר מה הערכים הנורמלים של cea. ca-19-9
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ערכים תקינים - תגובה
פרופ` אברהם קוטן10/06/2012ברמב"ם עד 37 נחשבמ תקין
יש להדגיש כי לפעמים הדינמיקה (קרי, שינויים בערך) חשובה יותר מהערך לבדו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הישנות סרטן השחלהחגית03/06/2012
שלום רב!
1. במצב של הישנות סרטן השחלה הגישה הרווחת לא לטפל מיד אלא לחכות לקליניקה מובהקת. וזאת בהתבסס על מחקרים בנושא אפשר לתת לי קישור למחקר כזה ?
2. האם אולטראסאונד יותר רגיש מסי טי (מוקדים היפואקוטגנים בפריטונאום ובסי טי לא רואים זאת) ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הישנות סרטן השחלה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן03/06/2012אלה דברים שידועים מזה שנים ושכתובים בספרי לימוד - textbook
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההישנות סרטן השחלה - תגובה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן03/06/2012ניתן לעיין בספר של הוסקינס או בדה ויטה
לגבי US או CT - אנחנו נוהגים לבצע CT ובאשר לרזולוציה מציע להיוועץ בפורום נשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן השדכהן תמר01/06/2012
בעברי היה לי סרטן השד. האם מותר לי לקחת phytosterol להורדת כולסטרול
אני מקבלת תרופה בשם פמרה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן השד - תגובה
פרופ` אברהם קוטן01/06/2012אין הורית נגד לנטילת תרופה זו במקרה שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מאלט לינפומהענת01/06/2012
שלום רב,
לאמא שלי אובחנו מאלט לינפומה בביופסיה שנלקחה בגסטרוסקופיה עקב כאבי בטן ושיוקים.
בדיקות דם, CT בטן ואגן, ואולטרא סאונד דרך הושט יצאו תקינים.תבחין נשיפה לאליקובקטר שלילי גם הוא.היינו אצל המטולוג והיא הפנה אותה להקרנות ישירות לקיבה ע"מ לחסל את המוקד.לטענתו הסיכוי לריפוי מלא הוא מאד גבוה אך אנו מאד לחוצים וחרדים.האם נכון שזה גידול בר ריפוי? אשמח לתשובתכם המקצועית.
בתודה,
ענת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאלט לינפומה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן01/06/2012היעוץ שקבלתם נכון - מדובר במחלה ברת ריפוי ע"י קרינה מקומית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרדמה לפני ניתוחדניאלה29/05/2012
שלום רב,
בת 62. אין בעיות לב מיוחדות. לפעמים מתעוררת בלילה ומרגישה שחסר לי אויר אבל קרדיולוג אמר שהכל תקין אצלי (אקג+ מבחן מאמץ תקינים). אקג לפני ניתוח תקין.
צריכה לעבור ניתוח TAH+BSO+staging.
המרדים הציע שתי שיטות הרדמה:
1. הרדמה כללית
2. אפידורל דרך עמוד השידרה + הרדמה כללית חלשה.
המרדים אמר שהבחירה איזו שיטה עדיפה היא בידי כי מצבי הכללי טוב ואין אילוץ בריאותי לבחור בשיטה זו או אחרת.
אין לי מושג באיזו שיטה לבחור. לא יודעת בדיוק מה היא השיטה השניה ולא יודעת מה היתרונות והחסרונות של כל אחת מהשיטות.
אודה מאוד להסבר השיטות ולעצה במה לבחור.
תודה רבה,
דניאלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אברהם קוטן31/05/2012לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_ניתוחים_גניקולוגים_גינקולוגים_אנדומטריוזיס' id=link]ניתוחים גניקולוגים (גינקולוגים), אנדומטריוזיס[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן אשכים?מייק28/05/2012
שלום. מבקש להתייעץ עימכם בשנית:
בן 39, לפני 12 שנים חליתי בנון סמינומה כריתת אשך ימין+כימו 3 פעמים BEP, ועליית מרקרים AFPּBHCGּLDH. מאז אין עדות למחלה. השנה במעקב:
6.3.12 BHCG=10
11/3/12 BHCG=6
18/3/12 BHCG=10
20/3/12 CT חזה בטן ואגן במפ
29.3.12 CT מוח במפ
1.4.12 BHCG=9
9/4/12 BHCG=8
29/4/12 BHCG=12
28/5/12 BHCG=15
בתוך כל זה אונקולג חשד בתת פעילות של האשך אשר לא הוכחה בבדיקת טוסטסטרון.
AFP+LDH בטווח תקין.
למעשה האונקולוג אמר לי ב 1.4 להגיע בעוד 3 חודשים עם כל בדיקות המרקרים. מכיוון שאיני עומד במתח, אני מבצע את בדיקות הביניים. כלומר אני מתוכנן להגיע אליו עוד חודש עם מרקרים עדכניים.
האם העלייה הנצפית מראה על דינמיקה של גידול או ייתכן מצב אחר?
אם אכן מדובר בגידול, אני מבין שמדובר ב GERM CELL TUMOR, מה סיכווים נגד גידול זה? בתקווה שנתפוס אותו בהתחלה....
תודה לעזרתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן אשכים? - תגובה
פרופ` אברהם קוטן31/05/2012בסיטואציה כזאת יש לבצע מעקב סדיר ע"י בדיקה גופנית, מעקב סמנים, בדיקות דימות (CT כל גופני)
על פניו נראה נכון לעכשיו שאין עדות למחלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה עושים שאומרים לך שאין מה לעשות?דותן26/05/2012
כימותרפיה לא עזרה, הקרנות לא אפשרי, השתלה או ניתוח גם לא.
מה היית עושה?
כולנגיוקרצינומה מתקדם עם גרורות בבטן ובלוטות.
תאמת מה אפשר לעשות? כל תשובה תתקבל בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה עושים שאומרים לך שאין מה לעשות? - תגובה
פרופ` אברהם קוטן27/05/2012ניתן לשלוח דגימה מהגידול לבדיקת TARGET NOW שעשויה לזהות תרופות מסוימות (כימיות ו/או ביולוגיות) שהגידול עשוי להיות רגיש אליהן
אם עיקר המחלה הוא מעורבות הכבד - לא הייתי שולל את האופציה של קרינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכבר שלחתי ל targetnow וד"ר שטמר
דותן27/05/2012מבלינסון אמר שאין טעם לקרינה זה יהרוס את רקמת הכבד שעדיין בריאה.
לגבי ה target now עשיתי כבר ואשמח לשלוח לך את התוצאות לצערי הן לא טובות
המוטציות שיש לי בגידול הן:
CDK6
KRAS G13D
P53
אין להם שום דבר ביולוגי להציע לי לצערי.
לגבי התרופות הכימיות הציעו אוקסיפלטין לא עזר כבר ניסתי כקו ראשון,
הם מציעים 5FU גם כן, שוקל לנסות בתור קו שני.
מה לעשות עכשיו שזה המצב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה מופנת גם לד"ר ברנר
דותן27/05/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניצוח כריתת רחםמשה23/05/2012
שלום רב,
לאחרונה התגלה לאמי סרטן Endometrial Serous Papillary Carcinoma.נאמר לנו שהיא צריכה ניתוח לכריתת רחם וקרוב לודאי גם טיפולי כימוטרפיה. בנוסף נאמר לנו שרק לאחר הניתוח כאשר יתקבלו התוצאות הפתולוגיות, יהיה אפשר לדעת עד כמה התפשטה המחלה. אנו מתלבטים בין ניתוח פרטי לניתוח בבית חולים ציבורי. האם אפשר לבצע כזה ניתוח בבית חולים פרטי? האם זה מסוכן יותר מאשר ניתוח בבית חולים ציבורי?
אם הניתוח מבוצע באופן פרטי, מה קרוה לאחר הניתוח? איך מתבצע המעקב והטיפולים הכימוטרפיים? מי עושה את הבדיקה הפתולוגית?
תודה רבה
משה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניצוח כריתת רחם - תגובה
ד''ר יוסף ברנר24/05/2012ניתן לנתח בבית חולים פרטי או ציבורי. איכות הניתוח תלויה במנתח. בכל מקרה החומר שהוצא הולך לפתולוגיה. אין הבדל בין פתולוגיה פרטית או ציבורית, לרוב אותם רופאים במשמרות שונות
ד"ר יוסף ברנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמנתח טוב
דניאלה24/05/2012תוכל בבקשה להמליץ על רופא מנתח מתאים שיכול לעזור לנו באופן פרטי ושאינו עובד בבית חולים שיבא (כי שם אנו מטופלים באופן ציבורי).
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח כריתת רחםדניאלה23/05/2012
שלום אני בת 62. מועמדת לניתוח כריתת רחם עקב סרטן רירית הרחם.
האחות בקופת חולים המליצה לעשות חיסון נגד דלקת ראות לפני הניתוח (שמתקיים בעוד שבועיים).
אני מאוד חלשה גופנית. האם כדאי לי לעשות את החיסון לפני הניתוח ?
תודה רבה,
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח כריתת רחם - תגובה
פרופ` אברהם קוטן23/05/2012כדאי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם כדאי להסתכן?
דניאלה23/05/2012תודה רבה על התשובה.
אני חוששת מתופעות לואי של החיסון. המצב הגופני שלי ירוד ואני מפחדת שתגובת לואי מהחיסון יכולה לדרדר את מצבי ולדחות את הניתוח (אני מחכה לו גם ככה כבר הרבה זמן).
האם זה יכול לקרות? האם כדאי להסתכן?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

