מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עזרה בבבקשהההההנ.15/10/2009
שלום,
הרבה מאוד זמן אני סובלת מקליקים בלסת בזמן לעיסה או בכלל לאחרונה הקליקים התגברו והלסת שלי נתקעת מדי פעם ולוקח לה זמן לחזור לעצמה. כרגע כבר מספר ימים היא תקועה אצלי, אני לא מסוגלת לפתוח את הפה עד הסוף וכואב לי ללעוס! בבקשה תגידו לי אם זה מסוכן ומה אני צריכה לעשות..?? איזה פתרונות יש לזה ואם אני צריכה ניתוח??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסת
ד``ר דניאל ניצן17/10/2009שלום
אנא גשי לבדיקה במרפאת פרקי הלסת
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה קטנה.מעיין פ.15/10/2009
שלום רב.
לפני כמה ימים הופיעו לי על הלשון שני כתמים לבנים וללא הנקודות שיש בדרך כלל על כל איזור הלשון.
רציני לדעת אם יכול להיות שמדובר בפטריה והאם זה יכול לדביק מישהו בזמן נשיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשון
ד``ר דניאל ניצן17/10/2009שלום
קשה לתת תשובה ללא בדיקה קלינית
אנא פני לכירורג פה ולסת
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סד לילה לפני שתליוני15/10/2009
אני סובל מהידוק שיניים בזמן השינה, וזקוק לסד לילה.
בנוסף, עברתי לפני כחצי שנה הרמת סינוס, ובעוד מספר חודשים אעבור תהליך של שתל, ולאחר מכן כתר.
האם מומלץ לחכות עד לאחר הכתר (מה שיכול לקחת 8 חודשים) לפני תחילת השימוש בסד לילה, או שכדאי כבר להתחיל להשתמש בסד לילה, ובמידת הצורך להחליפו לאחר הכתר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סד לילה
ד``ר דניאל ניצן17/10/2009שלום יוני
כדאי כבר להתחיל שימוש בסד לילה
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שן בינה עם עצםליאת15/10/2009
שלום רב,
עקרתי שן בינה שהרופא פיצל אותה לחלקים ע"מ למשוך אותה החוצה בתום העיקרה ראיתי ששורש אחד היה מחובר לחתיכת עצםבגודל1.5-2 ס"מ. הוא טען שהשן היתה מחוברת לעצם ולא היתה דרך אחרת לעקור אותה. העקירה היתה בערך כשעה וחשתי ממש שהוא תולש לי עצם מהחך.
אני סובלת מכאבים עזים, נוטלת משככי כאבים ואנטיביוטיקה.
האם נשמע מוכר ובסדר? כבר עברתי שתי עקירות של שיני בינה וזה היה הרבה יותר פשוט.
תודה ליאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה
ד``ר דניאל ניצן17/10/2009שלום ליאת
קורה שעם עקירת השן יוצאת חתיכה של עצם. בדרך כלל זה חסר משמעות.
למידע נוסף - אנא התיעצי עם הרופא שטיפל בך.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשפה קשורה בגיל שנתיים?! מה עושים?
קרן26/05/2011שלום,
בתי אוטוטו בת שנתיים וגיליתי שהחיבור בין השפה העליונה, עובר בין השיניים הקידמיות ופנימה לתוך הפה. במשך כל הזמן הרגשתי שמשהו בין השיניים לא רגיל, אבל חשבתי שהרווח והשיניים הבולטות הן בגלל המוצץ (והתחלתי לצמצם משמעותית את מועדי המוצץ...).
מה עושים עם זה? האם יכול להיות שזוהי גם סיבה שהדיבור שלה לא משמעותי כמו הבנתה המדהימה?
תודה,
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפה עליונה קשורהטל15/10/2009
שלום. האם שפה עליונה קשורה בתינוקות עלולה לגרום לבעיות כלשהן, לאיזה רופא מומלץ לפנות לאבחון הבעיה ועד איזה גיל מומלץ לטפל בה? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שפה עליונה
ד``ר דניאל ניצן17/10/2009שלום טל
השאלה היחידה שיש להתיחס אליה , היא האם יש הפרעה תפקודית.
אם התינוק לא מצליח לינוק, זה הסיבה היחידה לטפל בשפה עליונה או תחתונה קשורה. מצב כזה הוא נדיר מאוד מאוד.
אם אכן זה המצב - אנא גשי לכירורג פה ולסת לבדיקה.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
טל17/10/2009התינוק אכן לא הצליח לינוק, אך איך ניתן לדעת האם זה דווקא בגלל השפה הקשורה? (יש לציין ששפה קשורה עוד לא אובחנה, אלא קיים חשש). כיום הוא כבר בן כחצי שנה ועניין ההנקה כבר לא רלוונטי. האם שפה עליונה קשורה יכולה לגרום לבעיות נוספות? תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשפה קשורה
ד``ר דניאל ניצן18/10/2009שלום טל
עלולות להיות בעיות של נסיגת חניכיים או הפרעה ליישור שיניים (נדיר) - אנא המתינו 12 שנה ואז תתיעצו עם רופא השיניים שלכם....
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות וכאבים בצד שמאלרמי14/10/2009
בשבועות האחרונים כשאני מתחיל לאכול מופיעה בלוטה (נפיחות) בצד שמאל מתחת ללסת. ממש אפשר להרגיש אותה ביד. לוקח די הרבה זמן עד שהבלוטה נעלמת.
גם כשאין בלוטה יש לי כאבים בשרירי הצוואר בצד שמאל שמקרינים לדעתי גם קצת לאוזן.
מה זה ומה אפשר לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות
ד``ר דניאל ניצן14/10/2009שלום רמי
אנא גש לבדיקה של כירורג פה ולסת
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה לדר'
רמי18/10/2009רופאת המשפחה שלחה אותי לאאג. האם לבקש הפניה לכירורג פה וללסת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בלחי ולסת שמאליתדייויד14/10/2009
שלום רב,
מזה כחצי שנה אני סובל מכאבים עזים בצד שמאל של הפנים באיזור הלחי טופלתי במס' אנטביוטיקות
וסטרואידים ללא הועיל. רופא א.א.ג של אותי לצילום C.T ושם גילו דלקת בסינוס המקסילארי שוב טופלתי באנטיביוטיקה וסטרואידים ללא הועיל ואז פניתי לרופא מנתח באופן פרטי בכדי לבצע ניתוח FESS , עברתי את הניתוח הרופא שביצע את הניתוח אמר לי כי כבר אין דלקת כי האנטיביוטיקה ניקתה הכל , אך למרות זאת אני חש עדיין בכאבים באיזור הלחי השמאלית .
הכאבים עזים אודה לכם אם תוכלו לתת לי עצה מה אוכל לעשות בהמשך .
בתודה מראש ,
יוסי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בלסת
ד``ר דניאל ניצן14/10/2009שלום יוסי
נשמע שיש בעייה בסינוסים. אנא פנה לפורום של א.א.ג.
בריאות
דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטף דםשירן13/10/2009
ד"ר שלום
לפני שבוע עברתי עקירה כירורגית בשן טוחנת תחתונהכולל השתלת עצם
כמה זמן אחרי עקירה כירורגית צריך לעבור שטף דם חיצוני בפנים ואודם ונפיחות פנימית?
מדוע יש שטף דם?
אני עדיין עם כאבים מידי פעם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטף דם
ד``ר דניאל ניצן14/10/2009שלום דנית
המטומה כמו שאת מתארת חולפת אחרי 10 ימים בדרך כלל.
לפרטים נוספים - אנא התיעצי עם הרופא המטפל
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שן בינה כלואה הקרובה לעצבמיטל13/10/2009
שלום רב, אתמול הייתי בכללית סמייל עם צילום פנורמי , ונאמר לי שיש לי שן בינה כלואה הקרובה לעצם ואת הניתוח אוכל לעשות רק בתל השומר או באיכלוב באופן פרטי ע"י כירורג מומחה.
עוד חודש ימים בדיוק, אני טסה לטיול של חודשיים בהודו וחוששת ששם יהיה לי כאבים ולא הייתי מעוניינת לטפל בארץ זרה בשיניי. בנוסף, השן בינה התחילה להפריע לי (רח רע, הבשר מסביב לשן קצת נפוח).
התקשרתי היום לתל השומר ונאמר לי שהפרוצדורה של הבדיקה+העקירה לוקחת 4 חודשים,
אחר כך התקשרתי לאיכלוב ושם נאמר לי שרק לאחר בדיקת רופא (התור לבדיקה עוד שבוע ימים) יהיה אפשרות לקבוע תור לניתוח וזה יכול לקחת חודש ימים, שבעצם אין לי אותם בגלל הטיול.
למרות שאמרתי להם שאני מיועדת לטוס אין להם אפשרות להקדים לי את הבדיקה או לקבוע לי תור לניתוח. מה עליי לעשות ? האם כדאי לדחות את הניתוח ולקחת את הסיכון שאולי אני אסבול בגלל כאבי שיניים בטיול?
או היכן ניתן לבצע את התהליך במהירות האפשרית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן בינה
ד``ר דניאל ניצן14/10/2009שלום מיטל
אם אפשר לדחות את הטיפול - על זה אני לא יכול לענות ללא בדיקה קלינית ורנטגנית.
כדי לבצע הטיפול מהר יותר - פני לכירורג שעובד במרפאה פרטית, סביר ששם התור יהיה קצר יותר.
בריאות
ותהני בהודו
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בלסת באוזניים ובשינייםאורן12/10/2009
אני כבר שנה עם כאבים באיזור האוזניים. בצידי הפנים, קצת באיזור השיניים, וכו'. אין לי בעיה לפתוח את הפה, אין לי את ה"קליקים" המדוברים במקרה של הפרעה במפרקי הלסת. עוצמת הכאבים נסבלת, אך מטרידה וקבועה כמעט רוב הזמן. לעיתים, מכאב מקומי זה הופך לכאב ראש והיו ימים בודדים בהם האיזור ממש "בער". בנוסף, מידי פעם נסתמים לי האוזניים ויש לי קצת צלצולים.
ראוי לציין שהכאבים התחילו לאחר טיפול "עשרת אלפים" בשיניים. עם כמה סתימות רגילות ושורש. אבל זה אנקדוטה. אין לי ממש כאבים בשיניים.
רופא שיניים עשה בדיקה של 2 דקות, דפק על השיניים האחוריות ואמר שהכל בסדר. רופא אוזניים שלל כל בעיה באוזניים ושלח אותי לרופא פה ולסת וכן לבצע CT פירמדות מוח.
הלכתי לרופא לסת. ביצעתי את הצילום של מפרקי הלסת (לא הCT מוח..) ושם לא ראו משהו מיוחד. אבל לאחר נגיעות בנקודות מסוימות שכאבו לי, ובדיקה ידנית מרובה של הרופאה המטופלת, היא החליטה שאכן יש בעיה במפרקי הלסת.
בהתחלה עשיתי טיפול בדיקור. אין לי מושג אם עזר.. ככה, לא משהו.
לאחר מכן פשוט הנחתי לזה לכמה חודשים. אמרתי כנראה זה יעבור מעצמו.
אבל לא עבר. לא רק שלא עבר, כעת הכאב תמיד נמצא שם. נסבל, לא חזק במיוחד, אבל שם באופן קבוע ועוצמתו משתנה מעת לעת.
לפני שבועיים נמאס לי מאי הבהירות והחשש שזה משהו חמור יותר, והחלטתי להסתכן עם קרינת הCT הידועה לשמצה וביצעתי את הבדיקה(עם וללא חומר ניגוד). הבדיקה יצאה תקינה לחלוטין(וכעת אני מצטער על הקרינה הרבה..
אבל לא בוכים על חלב שנשפך). כעת חזרנו לנקודת ההתחלה.
אני חושב שאלך לרופא לסת אחר. הרופאה הנוכחית שלי לא יותר מידי מועילה. אומרת אולי סד-לילה לשיניים, אבל אני לא חורק שיניים ולא נעליים. העובדה היא שאין סימני חריקה שהיא רואה.
יש עוד כיוונים?
חשבתי ללכת שוב לרופא שיניים שיבדוק בדיקה מעמיקה יותר. האם יכול להיות שבכל אופן מדובר באחד מהטיפולים שנעשו? אבל זה מוזר. אין לי כאב בשיניים, הכאב הוא קצת בלסת ובעיקר בעיקר באיזור האוזניים ובצידי הראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בלסת באוזניים ובשיניים
ד``ר יזהר שוחט13/10/2009נשמע כי מקור הבעיה הוא בשרירי הלעיסה המתחברים בעלקם למפרק הלסת בסמוך לאוזן ולעיתים מקרינים כאב הנתפס ככאב אוזניים.
כדאי שתבדק שוב אצל מומחה לכירורגית פה ולסת או לחילופין במרפאת פרקי הלסת בתל השומר, הדסה עין כרם או בית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת ת"א.
לאחר בדיקת החומר שברשותך ובדיקה קלינית ניתן יהיה להציע דרכי טיפול
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה. עכשיו אני אוכל את עצמי על הCT
אורן13/10/2009ה"מיותר" שעשיתי.
רק אתמול קראתי כתבות על כמה CT מסוכן ביותר וכמה עושים אותו רק במקרים חמורים במיוחד.
נדמה שידו של הרופא שלי היתה קלה על ההדק. למרות שרופא הלסת אמר שזה מהלסת, רופא האוזן התעקש שאבצע CT כי "זה נמשך יותר מידי זמן" לטענתו.
לעזעזאל. לא ידעתי שבדיקת הCT כה מסוכנת. עכשיו נוסף לי מקור דאגה חדש בחיים.
תודה על תגובתך.
אני מטופל אצל רופא לסת ב"איכילוב". אשקול בדיקה אצל מומחה לסת אחר עבור "סקנד אופניין".* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה זמן לוקח לקבל תשובה לביופסיהאור11/10/2009
שלום ,
לפני 11 יום עשו לי ביופסיה בחלל הפה ואני ממתין לקבלת תשובה.
אודה לתשובה מכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה זמן לוקח לקבל תשובה לביופסיה
ד``ר יזהר שוחט11/10/2009אנא ברר עם הרופא המטפל מה משך הזמן עד לקבלת התשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטה בלשוןיצחקי לובה10/10/2009
אני בת 54. לפני כשבועים יצא לי בליטה לבנה באמצע הלשון. היא דומה ליבלת. זה לא כועב ולא מפריע במיוחד.
הגודל שלה 2-3 מ"מ .אני רואה שהבליטה גודלת.
אני מודאגת. מה זה יכול להיות? מה עלי לעשות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בליטה בלשון
ד``ר דניאל ניצן10/10/2009שלום לובה
קשה לתת אבחנה על סמך התיאור.
אנא גשי לבדיקה של כירורג פה ולסת.
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיתוך כותרת שן בינה או הוצאת כל השןמיכל09/10/2009
שלום,
רופא השיניים המליץ לי להוציא את שן הבינה בצד ימין בלסת תחתונה. עקב הקירבה לעצב( לאחר בחינת צילום CT) ועקב גילי 38 הוא המליץ לעקור רק את הכותרת ולא את השן והשורש. מה ההבדל בין ניתוח כותרת לניתוח שכולל גם הוצאת השורש? אשמח לדעת מה היתרונות, החסרונות וההשלכות גם לטיפולים עתידיים בשן זאת.
תודה רבה.
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שו בינה
ד``ר דניאל ניצן10/10/2009שלום מיכל
יש יתרונות וחסרונות לכל צורת טיפול, אך ללא צילום ובדיקה קלינית אני לא יכול לתת תשובה מהימנה.
אנא התיעצי עם הרופא המטפל, או גשי לחוות דעת נוספת.
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח להוצאת ציסטה מהחניכייםאיציק06/10/2009
שלום
אני צריך לעבור ניתוח להוצאת ציסטה מהחניכיים מעל שיניים 22 23 . קיבלתי הצעת מחיר בגובה 10000 ש"ח מרופא פרטי הכוללת את כל העלויות כולל יום האשפוז בבי"ח אסותא והרדמה.
אוסיף כי הניתוח הינו תחת טשטוש מכיוון שאני סובל מחרדות ולא יכול לעבור ניתוח של שעה בהרדמה מקומית.
ברצוני לדעת האם קופת חולים מכבי בה אני חבר מחוייבת בהוצאה זאת או בחלק ממנה.יש לי אישורים רפואיים על כך שאני מטופל בתרופות זמן רב בגלל חרדות.
בתודה
איציק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח להוצאת ציסטה מהחניכיים
ד``ר יזהר שוחט08/10/2009למיטב ידיעתי היות והנגע מקורו משיניים הוא אינו מכוסה ע"י קופת החולים אולם יש לברר זאת במזכירות הרפואית של הסניף בו אתה מטופל
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צרידותיונתן06/10/2009
שלום שמי יונתן בן 26 סובל כ 7 חודשים מאסטמה
ב 4 חודשים האחרונים סובל מצרידות וכיך לאחר ניקוז הכיך הצירידות עוברת לכמה דקות
ואז חוזרת שוב מותר לציין שאני מעשן לשעבר ועובד כמכונאי רכב וחשוף לחומרים מזיקים רבים
וגם לפני שנה וחצי עבדתי כ שבוע בחברה שחפרה את נמל הקישון תוך נגיעה בבוצת הקישון כמובן שעסקתי בעבודה זו רק שבוע מפחד מסרטן
העים הצירידות בגרון נובע מהיתפתחות סרטן ועים כן מה הטיפול ומה דרכי האבחנה ומה הסימפטומים
בתודה מראש יונתן
כמו כן מטופל בסרוטיד 500 פעמים ביום סינגולר
ופלקסיטינוז* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צרידות
ד``ר יזהר שוחט08/10/2009אנא הפנה את שאלתך לפורום העוסק ברפואת אא"ג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




