מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לסת תחתונהשיר 17 י11/09/2009
בס"ד
שלום ,
יש לי שאלה בנוגע ללסת התחתונה..
לפני 3 שנים בערך אכלתי משהו ופיתאום הרגשתי שנשברה לי הלסת אבל לא ממש רק חלק קטן
ומאז יש תקופות שאני מרגישה שהעצמות של הלסת התחתונה לא חזקות מספיק ולכן זה משפיע לי גם על הגולגולת והכל יש לי כמו תחושות כאלה לא כאבים כאילו שהכל זז לי כזה לא יציב .
ההיתי אצל רופאת שיניים ולסת והיא לא התרגשה מהסיפור היא אמרה שזה יעבור . היא בדקה לי את הפה גם למרות שניראה לי שהבעיה היא בעצמות של הלסת . למרות שיש תקופות שזה מסתדר לי רק אני לא מצליחה לאמץ את הלסת יותר מידיי כמו נגיד שירה .
אמרו לי שאני נימצאת עדיין בגיל ההתבגרות ושזה יעבור לי . חשבתי שיש ניתוח לסדר את זה ?
מה אתה אומר ?
אשמח מאוד אם תוכל לעזור לי , תודה רבה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסת תחתונה
ד``ר דניאל ניצן12/09/2009שלום שיר
אנא גשי לכירורג פה ולסת לבדיקה
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטרת לשוןרז11/09/2009
יש לי פטרת חמורה בלשון ,ההרגשה היא של צביטה חזקה , בלשון יש חתכים רבים כתןצאה מן הפטרת, מטעמי כשרות אינני מוכן להשתמש במשחת דקטרין ארל ג'ל המכילה שומן חזיר,
הצביטה היא תמידית וכ"כ מציקה עד שאם הייתי יכול לדבר בלי לשון הייתי כבר כורת אותה , צריךפיתרון דחוף !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטרת לשון
ד``ר יזהר שוחט13/09/2009אנא גש לבדיקת מומחה לרפואת הפה
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שן קידמית בעייתיתמרב10/09/2009
ד"ר שלום רב לך,
יש לי שן קידמית שעברה טיפול "באמדוגיין" כתוצאה מנסיגת עצם, לפני כשנה וחצי.
כיום, השן חוזרת למצבה הקודם, יש לי בה רגישות וכאבים עמומים.
בנוסף, היא צונחת כלפי מטה.
אני רוצה לפנות לרופא מומחה בנושא הזה והשאלה שלי היא: לאיזה מומחה עליי לפנות?
תודה ושנה טובה, מרב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן קדמית עליונה
ד``ר דניאל ניצן12/09/2009שלום
אנא פני לרופא השיניים שלך, והוא יפנה אותך למקום המתאים
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות יתר בלחי לאחר ניתוח אורטוגנטגליה09/09/2009
נותחתי לפני כחודש וחצי ניתוח אורוטוגנטי. הנפיחות ירדה כמעט כליל, אך יש לי הרושם כי לחי אחת יותר נפוחה מהשניה. איך אדע כי מדובר בנפיחות כתוצאה מהניתוח שעוד לא ירדה, או שיש איזושהיא בעיה של אי-סימטריה כתוצאה מהניתוח עצמו.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות יתר בלחי לאחר ניתוח אורטוגנט
ד``ר יזהר שוחט09/09/2009שלום גליה
אנא גשי לבדיקה אצל הרופא המנתח והתייעצי עימו
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לגילה
אלירן11/10/2009גם אני עברתי ניתוח דומה .
וגם לי היתה אותה נפיחות בלחי בצד אחד בלבד ,ובשאר הפנים ירדה .
ומנסיון שלי זה לוקח זמן לפחות חצי שנה , אך התוצאות שוות את ההמתנה!
החלמה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח אורתוגנטימורן07/09/2009
שלום, אני בת 23, עברתי לפני כשנה ניתוח אורתוגנטי בלסת תחתונה (מנדיבולרי) על מנת לתקן בעיית מנשך/סגר וכאבים במפרק ימין. הניתוח לא התקיים מסיבות אסתטיות אלא כתוצאה מהכאבים במפרק. ההנחייה לאחר הניתוח היתה להמשיך טיפול אצל מומחה למפרקי הלסת ושינה עם סאד לילה. לאחרונה התחלתי לחוש שוב כאבים בשרירים ומפםרקי הלסת ו"קנאקים", שאלתי היא האם רצוי לבצע טיפולי פיזיותרפיה לאחר ניתוח כזה והאם ההפנייה לטיפול צריכה להנתן לי על ידי הרופא המנתח?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח אורטוגנטי
ד``ר דניאל ניצן07/09/2009שלום מורן
בהחלט כדאי להתיעץ עם המנתח
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם כהה בחיך הימניאפי06/09/2009
בשנה האחרונה שמתי לב למשטח לבן בזוית הפה הימני עם כניסה ללחי, משטח המורכב מנקודות קטנות לבנותמעין דמויי "תחרה", אחר המשטח עקבתי 3 פעמים במהלך השנה אצל מומחה שאמר שזה כלום, אכן היתה נסיגה שלו כמעט לגמרי, לפני מס ימים המשטח גדל ונהייתה שם נקודה קטנה כהה, מעין נקודת חן קטנטונת, האמת שמעולם לא הייתי שקטה לגביי התופעה הזו, התור שניקבע לי ללמומחה הוא ב-13.10, ואני בחרדה גדולה, מימה עשוייה לנובוע תופעה זו פרט למיקרה הרע מכל?
תודה וסליחה על השאלה הארוכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם
ד``ר דניאל ניצן07/09/2009שלום אפי
קשה לתת אבחנה לפי התיאור.
גש למומחה לבדיקה
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משהו מוזרדחוףףףףףף30/08/2009
שלום! אני בת 16 ושמתי לב כבר לפני המון זמן שיש לי משהו מאוד מוזר בשפה התחתונה בפה.
כשאני לא נוגעתבה אז אני לא מרגישה את זה וזה לא כואב לי,אבל עם אני מותחת את השפה אז אני שמה לב למשהו ממש מוזר. זה כאילו משהו קטן בגודל של 1 מ''מ,ולא זז. ועם אני נוגעת זה לא כואב,אבל עם אני ממשיכה לגעת הרבה זמן אז מתחיל לכאוב ופעם ירד גם דם. והיה פעם שזה ניהיה ייותר קטן,ואז גדל וניהיה קצת יותר גדול. ועל זה יש נקודה כמו נמש.
יכול ליהיות שזה צלופח? כי לפני כן לפני כשנה כל השפה העליונה שלי הייתה בצלפוחים שחורים,ומאז לפניכשנה שנה וחצי הופיע הדבר הזה.
בבקשה תגיד לי העם זה לא גידול כי אני נורא מפחדת.
זה מתחת לעור ובולט כשאני מותחת את השפה. זה בצורה של אורז ובגוד של אורז אפילו יותר קטן.
מה אני צריכה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משהו מוזר
ד``ר דניאל ניצן07/09/2009שלום
לא ניתן לתת אבחנה לפי התיאור
אנא גשי למומחה לכירורגיית פה ולבת לבדיקה
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לסת עליונה שקועהשרון27/08/2009
אני בן 18 ויש לי בעיה שאני גם רואה וגם מרגיש.
אני לא בטוח שזה מה שיש לי אבל רק רציתי לשאול שאלה
יכול להיות מצב בהם השיניים העליונות והתחתונות ביחס כמו שצריך אבל הלסת העליונה שקועה אחורה קצת?
זאת אומרת שמתכוונים לסת עליונה שקועה או בולטת האם מתכוונים רק העצם של הלסת עצמה או הלסת עם השיניים?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד משהו
שרון27/08/2009זאת אומרת שמעל הקשת של השיניים יש מן נסיגה אחורה
השיניים העליונות במצב בסדר גמור גם לעומת הלסת התחתונה אבל יש מעל השיניים העליונות כאילו כמו נסיגה אחורה של הלסת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שיני בינהלימור א25/08/2009
שלום רב,
לפני שבועיים עברתי עקירה של שתי י שיני בינה ,אחת למעלה והשנייה למטה כלואה עם תפרים .הכאבים פחתו והנפיחות ירדה בהרבה ,אך איני יכולה לפתוח את הלסת השריר נראה לי תפוס והתחושה בלשון רדומה , בנוסף אני מרגישה שהשיניים לוחצות על הלשון .
האם המצב תקין ומה אפשר לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ת שיני בינה
ד``ר יזהר שוחט25/08/2009שלום לימור
לא נשמע כי המצב תקין.
אנא גשי בדחיפות לבדיקת הרופא המטפל.
ייתכן ונדרש המשך טיפול אולם יש צורך בבדיקתה קלינית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריך עזרהשרון25/08/2009
יש לי בעיה אני לא יודע בדיוק מה היא ואם היא קשורה לפורום הזה אבל אנסה לשאול
אני בן 20 ולפני כמה שנים בתחילת הגדילה, לא ביום אחד אלא תוך כדי הגדילה, השתנה משהו מוזר
אני מרגיש כאילו הפה עצמו לא יושב על הלסת כמו שצריך אלא הוא רופף ושמוט .
זה בא לידי ביטוי במראה בעיקר בצדדים שהם כמו באוויר ויותר בולטים אפילו מהלחיים ובהרגשה פיזית שאני מחייך והצורה עצמה שלא החיוך שהיא לא תקינה
הלסת נראית בסדר גמור ובקרוב אלך ואבדוק הכל
אבל זה בלתי נסבל. רציתי לדעת האם יכול להיות שאתה יודע במה מדובר ואולי רק תאמר לי אם הנושא הזה הוא אפשרי לתיקון ושינוי..
כי אני יודע שאם מושכים את הלסת קדימה בניתוח זה ימשוך גם את הפה ולא ישנה את הרווח ביניהם .. ואת כמה שהם צמודים אחד לשני...האם זה נכון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריך עזרה
ד``ר יזהר שוחט25/08/2009אנא גש לבדיקת מומחה לכירורגית פה ולסת. לא הבנתי מתיאורך את מהות הבעיה לכן לא אוכל לייעץ בדבר אפשרויות התיקון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפטות כרוניות!!!!!!שי24/08/2009
מזה שנה פלוס אני סובל מאפטות שהולכות וחוזרות בתדירות גבוהה מאוד והן ממש גדולות ובאות בקבוצות של בין 2-4 אפטות מה שממש מגביל את החיים שלי ואף גרם לי ירידה ממושכת במשקל עקב זה שאני כמעט ולא יכול לאכול מפאת גודלם והכאבים החזקים שהן יוצרות....הספקתי להיות אצל מומחה עור ומוחה פה ולסת שאמרו שאין תרופה לזה והביאו רק טיפול מקומי עם אניטביוטיקה כדורים ושטיםה מה שממש לא עוזר שום משחה טבעית או במרשם כולל חלב עיזים לא עוזר ואני מרגיש שמפעם לפעם האפטות נהיות אלימות ויותר חזקות ואף נימשכות לפרקי זמן ממושכים יותר
דרך אגב בבדיקת דם שנעשתה לי על ידי רופא המשפחה שלי נימצא לי בקיבה חיידק ההליקטובקטר טופלתי בטיפול אנטיביוטי חזק מאוד שכלל 3000 מ"ג ביום .
שאלה ראשונה.- האם יכול להיות קשר ישיר בין החיידק לאפטות?
שאלה שנייה - האם עולה בדעתך מה יכול לגרום למצב כזה שהתירות שלהן ממש גבוהה ולא ניראה באופק שזה הולך להסתיים בזמן הקרוב.
שאלה שלישית- האם אולי יש לך רעיון על טיפול או בדיקה שיכולה לאבחן א מקור הבעיה, כי אני ממש סובלל ואובד עצות.
בתודה שי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפטות כרוניות
ד``ר יזהר שוחט25/08/2009שלום שי
לא מוכר קשר בין החיידק לאפטות.
מומלץ שתבדק אצל מומחה לרפואת הפה על מנת לשלול מצבים היכולים לתרום להיווצרותן של האפטות.
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך קובעים תור?ניב22/08/2009
איך קובעים תור לייעוץ אצל כירורג פה ולסת בתל השומר? צריך הפניה מרופא משפחה קודם? או שאפשר להתקשר ולקבוע בלי שום צורך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תור
ד``ר דניאל ניצן22/08/2009שלום
לא צריך הפניה.
אפשר לקבוע תור בטלפון,
אנא הבא צילומים רלוונטיים.
בברכה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המהירה
ניב23/08/2009אילו צילומים עלי להביא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשון קשורהרותי16/08/2009
שלום רב,
בתי בת ה- 12 אובחנה היום על ידי קלינאית תקשורת כסובלת מלשון קשורה ברמה המצריכה התערבות כירורגית (דיקציה בלתי נסבלת).
למי לפנות? האם העניין מכוסה בסל הבריאות (שכן רפואת שיניים איננה כלולה בו)?
בתודה
רותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשון קשורה
ד``ר יזהר שוחט18/08/2009עליך לפנות לכירורג פה ולסת לביצוע הפעולה.
אנא התייעצי עם רופא הנשפחה בנוגע לכיסוי מטעם קופ"ח
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טפול שורש-אפשרות לפגיעה בעצב הלשוןבני י.16/08/2009
שלום,
לפני ארבעה ימים עברתי טיפול שורש בשן 37 (טוחנת אחורית), ליתר דיוק - תחילת טיפול שורש: קדיחה עד לעצב הוצאת ההעצב הראשי והכנסת חומר לתעלות האחרות. הרגשתי שהרופאה הזריקה לי עמוק יותר והרבה יותר חומר הרדמה ממה שאני מכיר.
בתחילה, בשעות הראשונות, כל הלחי השמאלית, תחתית הסנטר ועד תחתית העין היתה מאובנת לגמרי מההרדמה. רק במהלך הלילה התפוגגה ההרדמה, אך בבוקר גיליתי שהלשון חצי משותקת, ובחלק הקידמי יש חוסר תחושה (כמו אחרי כויה רצינית ממשקה חם מדי). לאחר כמה שעות שמתי לב שבעצם כמעט אינני מצליח לטעום מה שאני אוכל. עכשיו, ארבעה אחרי הטיפול, אמנם ירדה הנפיחות והכאב אבל אני עדיין לא מצליח לטעום כמעט כלום - מלוח בכלל לא, וקצת טעמים מתוקים.
קראתי מאמר שייתכן שיש חשיבות של התערבות דווקא בהתחלה, ולפחות - לקחת אנטיביטיקה כדי למנוע בצקת והצטלקות העצב. התייעצתי היום עם הרופאה ואכן יעצה לי לקחת מוקסיפן, וכך עשיתי (בערך יומיים אחרי הטיפול).
שאלותיי: מה ניתן לעשות?
והאם יש סכנה שאאבד את חוש הטעם לתמיד?
האם ייתכן שחומר התרופה שהיא הוסיפה CPK, הוא שגורם לתחושת הצריבה בלשון ולאובדן חוש הטעם?
בתודה מראש,
בני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טפול שורש-אפשרות לפגיעה בעצב הלשון
ד``ר יזהר שוחט16/08/2009שלום בני
מתיאורך עולה חשש כי אכן קיימת פגיעה מסוימת בעצב הלשון יתכן שכתוצאה מההזרקה.
יש חשיבות להערכת מידת הפגיעה וטיפול תרופתי ע"י אנטיביוטיקה וסטריאידים על מנת להקטין את היקף הפגיעה לכן כדאי שתיגש לבדיקת מומחה לכירורגית פה ולסת בהקדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, אעשה זאת
בני י.16/08/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, אעשה זאת
בני י.16/08/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדכון: בהדסה היפנו למח' לרפואת הפה
בני י.17/08/2009מסתבר שאף כירורג לא הסכים לדבר איתי, לפני קבלת איבחון במחלקה לרפואת הפה, הדסה עין כרם. אהיה שם מחר. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדכון: בהדסה היפנו למח' לרפואת הפה
ד``ר יזהר שוחט18/08/2009בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדכון, למי שמתעניין...
בני י.19/08/2009טוב, אז היום הייתי במרפאה לבריאות הפה בהדסה. נחמד מצידם שקיבלו אותי בלי לחכות בתור חודש-חודשיים, כמו כולם, כי המקרה שלי נראה להם דחוף (חייבים התחייבות מקופ,ח אם אתם לא רוצים לשלם בעצמכם).
אחרי ששמע את תלונותיי, פרופ' שרב, המתמחה בכאב, נתן לי לקחת סטרואידים, וציין שחבל שחיכיתי כמה ימים מיותרים (טוב, אי אפשר להאשים אותי. הרי רופאי השיניים שלי יעצו לי לחכות אפילו חודש" ו"אל תי-דג"... ורק בזכות האינטרנט הבנתי שיש חשיבות להזדרז יותר).
מדובר בדקסמטזון: המינון שקיבלתי 5 כדורים של 2 מ"ג בימים הראשון והשני, 4 כדורים בשני הימים הבאים וכך הלאה, בסדר יורד.
נדמה לי שיש כבר שיפור בתחושת הטעם, אבל אולי זה רק הדימיון שליוהרצון להיות אופטימי...
נקווה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדכון, למי שמתעניין...
בני י.19/08/2009טוב, אז היום הייתי במרפאה לבריאות הפה בהדסה. נחמד מצידם שקיבלו אותי בלי לחכות בתור חודש-חודשיים, כמו כולם, כי המקרה שלי נראה להם דחוף (חייבים התחייבות מקופ,ח אם אתם לא רוצים לשלם בעצמכם).
אחרי ששמע את תלונותיי, פרופ' שרב, המתמחה בכאב, נתן לי לקחת סטרואידים, וציין שחבל שחיכיתי כמה ימים מיותרים (טוב, אי אפשר להאשים אותי. הרי רופאי השיניים שלי יעצו לי לחכות אפילו חודש" ו"אל תי-דג"... ורק בזכות האינטרנט הבנתי שיש חשיבות להזדרז יותר).
מדובר בדקסמטזון: המינון שקיבלתי 5 כדורים של 2 מ"ג בימים הראשון והשני, 4 כדורים בשני הימים הבאים וכך הלאה, בסדר יורד.
נדמה לי שיש כבר שיפור בתחושת הטעם, אבל אולי זה רק הדימיון שליוהרצון להיות אופטימי...
נקווה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תד 845 קירית מוצקין 26108ברק טניה14/08/2009
יש לי 4 שטלים בלסת התחתונה , ועלהם מורקבת פרוטזה לא קבוע . שנה אחרי ההרכבת הפרוטזה
היו צריכים לעשות קצת תיקונים , כי היא נחלשה , ובנוסף עשו החלפת כול השיניים כי הסגירת הלסתות לא היתה בסדר , והיו צריכים להרכיב שיניים בגודל אחר . הכו נירא בהתחלה בסדר , ושמכתי מאוד אחרי כמה ימים הרגשתי כעבים בין הלשון והתותבת . בדקתי במראה , ולאורך כול הלסת התחתונה כתם לבן , גדול שהתחיל מהקנין ועדהלסוף הפה . חשבתי שזה אפטה רגילה , וטיפלתי באפטגון . אבל אבר יותר מחודש ושום שינוי . פניתי למומחה כניחיים . הוא רשם לי
ORACORT E וגם זה לא אזר . האם זה מצביה על סרטן ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תד 845 קירית מוצקין
ד``ר יזהר שוחט16/08/2009אנא גשי לבדיקת מומחה לכירוגית פה ולסת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




