מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עקירת שיני בינה כלואותיוסי30/07/2009
לאחר צילום פנורמי ובדיקת כירורג פה ולסת, הכירורג אמר שעליי לעקור את 4 שיני הבינה שחלקן כלואות, כאשר בצד ימין זה דחוף מכיון שהשן בינה התחתונה ששוכבת כבר פוגעת בשן הסמוכה לה ועשתה חור ולאחר העקירה, אצטרך בשן זאת גם טיפול שורש וכתר. עד כאן אבחנת הכירורג.
שאלותיי:
1) אין לי כאבים כלל וכלל בשיניים. האם זה הגיוני לאור אבחנת הכירורג?
2) הוא זרק לי בדרך אגב, שיש סיכוי שתהיה פגיעה בעצב התחושה. משיטוטים בפורומים כאלה ואחרים, ראיתי שעושים צילומים יותר רציניים ע"מ לבדוק את המבנה האנטומי והסמיכות לעצב, האם זה לא דבר שהוא אמור לבדוק ולעשות בלי שאבקש ממנו במפורש?
3) מהי תקופת ההחלמה הממוצעת לאחר עקירה כגון זאת שתיארתי ומה הדברים הנלווים לכך?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירת שיני בינה כלואות
ד``ר יזהר שוחט31/07/2009במידה ונבדקת על ידי מומחה לכירורגיה פה ולסת והמלצתו היתה לעקור את השיניים קרוב לוודאי שיש צורך לעוקרן גם אם בשלב זה אינן גורמות לכאב היות ולעיתים הנזק שהן גורמות מתגלה מאוחר .
לגבי צילומים נוספים - בחלק מהמקרים מומלץ ביצוע סיטי על מנת לקבל מידע טוב יותר הנוגע לקרבת שורשי השן לעצב הדבר נתון לשיקול הרופא המטפל.
זמן ההחלמה מעקירה כירורגית נע בין 2-5 ימים כתלות בגורמים רבים כגון מורכבות העקירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיכות מוזרה מאוד בחניכייםנדב28/07/2009
שלום. התעוררתי בוקר אחד כשכל החניכיים שלי בולטות בצורה לא הגיונית. נפוכות מאוד עד שכמעט מסתירות את השיניים (חשוב לציין שיום לפני הן היו בסדר גמור ולא סבלתי משום מדלקת בחניכיים).
כמו כן לא יורד מהן דם וזו לא נראית דלקת נורמאלית בחניכיים. כשאני מכופף את הצוואר אני חש מעט את השקדים (אולי נפוכים מעט)
חשוב לי לציין שחוויתי את התופעה כבר לפני 5 שנים. איני זוכר אם לקחתי אנטיביוטיקה או לא, רק שהתופעה נעלמה תוך שבוע בערך בדיוק כשם שבאה. אשמח לדעת מהי ומה לעשות בנידון. תודה
נדב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיכות מוזרה מאוד בחניכיים
ד``ר יזהר שוחט31/07/2009אנא גש בהקדם לבדיקת רופא השיניים המטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח פרוטיסרבקה27/07/2009
לפני ניתוח פרוטיס. לצורך בחירת המנתח - האם וכיצד ניתן לדעת כמה ניתוחים דומים ביצע המנתח ומה היה אחוז הסיבוכים לאחריו ?
האם ניתן להסכים מראש, שאין להמשיך במהלך הניתוח אם עולה חשש לפגיעה בפציאליס (כמובן בהנחה שמדובר בגידול שפיר) ?
תודה. רבקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח פרוטיס
ד``ר יזהר שוחט31/07/2009לא קיים מקום רשמי מספק נתונים כפי ששאלת
לגבי שאלתך השנייה - יש לדון בנושא עם הרופא המנתח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים בחלל הפהנועה27/07/2009
אמי בת 75, יש לה שיניים תותבות כבר מגיל 40, ו2 שיניים שנשארו לה שהן כבר מתנדנדות ולא טובות.
אני לוחצת עליה ללכת לעקור אותן והיא לא רוצה, לפני כ3 שנים יצאו לה פצעים בלשון, פעם עוברים ופעם לא, היא הלכה לרופא, נתן לה אורל ג'ל וזה לא עזר, ובתקופה האחרונה יש לה פצעונים לבנים בשפתיים אבל לא החיצוניות הפנימיות, וגם בלחיים הפנימיות, בלשון כרגע אין.
היא סובלת גם מסוכרת נעורים כ-50 שנה, לא מאוזנת לחלוטין.
האם יכול להיות קשר בין כל הדברים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעים בחלל הפה
ד``ר יזהר שוחט31/07/2009שלום נועה
אנא פני למומחה לרפואת הפה לצורך בדיקת אימך והחלטה לגבי המשך הטיפול
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהגל26/07/2009
רציתי לדעת האם המבנה של כל אזור הפה מעל הלסת העליונה מושפע מהצורה המדויקת שבה בנויה הלסת והוא כאילו יושב עליה במדויק או שאין קשר?
אם לא הבנת את השאלה אני אבין .
תודה, יוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ??
ד``ר דניאל ניצן26/07/2009??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה מוזרה- בבקשה עזרהשרון25/07/2009
שלום שמי שרון אני בן 18
מזה כמה שנים החל מגיל 14 לערך החלה להווצר לי בעיה שבגללה גם החיים שלי הם לא חיים , אני מסתגר בבית, אני בדיכאון עמוק, לא הלכתי כל השנה לבית הספר ואני חייב שביב של תקווה מפי מומחה שיגרום לי לאופטימיות ולטיפה אושר בחיים קשים שכאלה.
הבעיה היא נורא מסובכת אך אנסה להסביר
למראית עין הפה שלי בולט מאוד וזה די מכוער ולא אסתטי (כל האזור של הפה ושל השפה העליונה)
ושאני מחייך או מזיז את הפה הפה כמו מתעוות ולא קורית התנועה הנכונה שיוצרת חיוך רגיל
כמו כן שאני מזיז את הפה אני מרגיש הצקה פיזית נוראית!(מעל הלסת העליונה נוצר מעין ריק ששם אני מרגיש את ההצקה)
אני מנחש שאולי הלסת העליונה שלי היא או נמוכה או משהו אחר כי יש לי מן אזור עמוק מעל הלסת וכאילו היא צריכה להיות גבוהה יותר כי גם למראית עין זה נראה ככה
אני מתכוון בקרוב ללכת למומחה פה ולסת שיתן חוות דעת ולראות מה אפשר לעשות
עד אז בבקשה ממך גם אם לא הבנת בדיוק אם תתן לי קצת תקווה שאפשר לעשות משהו בנושא בתחום רפואת פה ולסת משום שהיאוש שבי גובר מיום ליום.
תודה רבה, שרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוות במבנה הלסת
ד``ר דניאל ניצן26/07/2009שלום שרון
יש פתרונות כירורגיים לעוות במבנה הלסתות. גש למרפאה הרלוונטית,
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטות בלסת התחתונהישראלה25/07/2009
לפני מספר חודשים הופיעה אצלי מעין גולה בלסת התחתונה, בזמן האחרון הצטרפה אליה עוד אחת. אני חושבת שהראשונה גדלה קצת. זה לא כואב ולא מפריע, אבל רציתי לדעת אם יש מקום לדאגה??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בליטות
ד``ר דניאל ניצן26/07/2009שלום
אנא פני לכירורג פה ולסת לבדיקה
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח של הרמת סיגמנטיםרעות24/07/2009
שלום.
יש לי חוסר בשיניים תוחנות בגלל הזנחה, ואין אפשרות לבצע שתל, מכיוון חוסר מקום.
הלסת העליונה ירדה כלפי מטה ואין מקום לשים שתלים במקום השינים שהתרקבו,
לאחר התייעצות מול מומחה פה ולסת נאמר כי אצטרך לעבור ניתוח שנקרא "הרמת סיגמנטים" לפי מה שהבנתי זה ניתוח עם סיכון לפגיעה בשיניים טובות בפה.
הייתי רוצה בבקשה לקבל מידע נוסף הודות הניתוח, סיכון והאם בעבר התבצעו ניתוחים מסוג זה ואולי ייעוץ נוסף לטיפול אפשרי אחר.
בתודה,
רעות מכלוף
0503059229* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח
ד``ר דניאל ניצן26/07/2009שלום רעות
לפרטים , שאלי את הרופא המטפל, כי אני לא בטוח שאני מבין את סוג הניתוח המתוכנן.
לגבי אופציות טיפוליות נוספות - אני צריך לראות את הצילומים.
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בלסתאורי מיכאלי24/07/2009
שלום, מזה כשבועיים אני חש כאבים בלסת, בצד ימין. בתחילה הכאבים הופיעו ממש לאחר שכיבה במיטה לשינת לילה. הכאבים דומים לכאבי שיניים ולכן נגשתי לרופא השיניים ששלל בעית שיניים. הגעתי למסקנה שהתופעה הינה התכווצות שרירי הלסת. הקלה בכאב נוצרה לאחר גירגור אלכוהול בפה וחימום הרקמות וכן ע"י חימום בכרית על אזור הלחי הימנית. בימים האחרונים, הכאבים מופיעים גם במשך היום, והתחלתי בטיפול נגד הכאבים בעצת רופא המשפחה(ארטופן 400).
מבקש הנחיה/עצה למי עלי לפנות לבירור הכאבים שלא חולפים משך זמן לא סביר להמתנה נוספת.
תודה, אורי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בלסת
ד``ר יזהר שוחט26/07/2009שלום אורי
אנא גש לבדיקת מומחה לכירורגית פה ולסת
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שן שנשברה מהשורש לילד בן 1.5הורים מודאגים22/07/2009
שלום רב,
בנינו בן השנה וחצי נפל והשן הקדמית העליונה מימין נשברה לו מהשורש (מצורף צילום הרנטגן). איננו מתגוררים בישראל.
הדיעות שקיבלנו חלוקות:
רופאי כירורגית פה ולסת המליצו לנו להוציא את השן ואת השורש על מנת להמנע מהסיכון שכרוך בזיהום היכול גם הוא לפגוע בשן הקבועה. ציינו שלעיתים לא שמים לב שיש זיהום עד שמאוחר מדי ותהליך זיהומי יכול לגרום נזק בלתי הפיך לשן המתפתחת ועל כן המליצו לעקור את השן ואת השורש.
רופאי שיניים לילדים המליצו לנו לא להתעסק עם הוצאת השורש כיוון שגם זה מסוכן ולכן עדיף להמתין ורק אם יתפתח זיהום אז צריך יהיה להוציא את השורש מיד. נאמר לנו שהשורש יכול להדחף החוצה בעוד כמה חודשים ואז יהיה פשוט יותר להוציא את השורש והסיכוי לפגיעה בשן הקבועה יהיה קטן יותר. לכן המליצו להמתין.
שאלותינו:
1. האם הסיכון שהוצאת השורש תפגע בשן הקבועה גבוה/נמוך מהסיכון שיתפתח זיהום שיפגע בשן העתידית?
2. במידה ואכן מתפתח זיהום, כמה זמן לוקח עד שהזיהום פוגע בשן הקבועה? אם נבדוק כל יום וברגע שנראה נפיחות מיד נקבע עקירה, האם אז הסיכון אפסי? או יתכן מצב שלא נוכל לזהות זיהום וזה יוביל לפגיעה בשן הקבועה?
3. מה הייתם עושים אילו זה היה הילד שלכם?
מחכים שהשן תיפול מעצמה (הילד לא סובל מכאבים) ובודקים לגבי השורש בהמשך?
עוקרים את השן ואת השורש?
עוקרים רק את השן וממתינים שהשורש יצא מעט ואז לעקור את השורש בעתיד?
לפי הצילום נראה כי הכותרת תצא בקלות אך השורש ישאר בפנים וזה מה שמטריד אותנו - הסיכון בהתעסקות עם הוצאת השורש והסיכון מזיהום.
בבקשה תגובתכם המקצועית וכאילו היה זה ילדכם שלכם.
תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן שבורה לילד
ד``ר דניאל ניצן22/07/2009שלום
את הכותרת השבורה צריך להוציא, אם עדיין לא נעקרה.
אני הייתי ממתין חצי שנה ועושה צילום עוד חצי שנה, ואז מחליט לפי התפתחות המצב. בכל מקרה אם לפני כן יש סימפטומים, כגון נפיחות בחניכיים - לעקור את השורש ולא להמתין.
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!!!
הורים24/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שן 36ליאת20/07/2009
שלום ביום חמישי שעבר עקרתי את שן 36 בעקבות דלקת מתחת לטיפול שורש חוזר אני לוקחת אנט' אוגמנטין 500 ל5 ימים בצד שמל למטה מתחת לשן שנעקרה יש לי גולה קשה שלא היתה לפני תחילת הדלקת וגם רגישות בשיניים הצמודות לשן שנעקרה האם זה טבעי ויעלם עם הזמן או שמצריך בדיקת רופא דחופה אודה לתשובתך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן 36
ד``ר יזהר שוחט20/07/2009שלום ליאת
אנא גשי לבדיקת רופא השיניים שביצע את העקירה.
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אפשר לעקור 2 שיני בינה ביחד ?הילה19/07/2009
שלום, 2 שיני הבינה העליונות שלי כלואות ולא בקעו.
הן הכירורג שלי והן האורתודנט שלי (אני נמצאת בטיפול יישור שיניים כבר כמעט שנתיים) - המליצו מזמן לעקור אותן.יש חשש שעושות נזק לטוחנת האחרונה.
שאלתי היא- האם אפשרי/האם נכון לעקור את שתיהן ביחד בבת אחת ?? או שיותר נכון לקבוע תור לראשונה ואחרי כמה זמן לשניה ?
תודה הילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן בינה
ד``ר דניאל ניצן20/07/2009שלום
ניתן, אבל בררך עוקרים שיני בינה בכל צד בנפרד.
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדוע בדר"כ עוקרים בכל צד ?
הילה20/07/2009בהמשך לתשובתך לשאלתי - מדוע מעדיפים לעקור בכל צד ולא עליונות יחד ? האם יש בעיה/סיכון בפעולה זו ? אני שואלת כי שמעתי שאולי זה בעייתי וחשוב לי לברר לפני העקירה...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה לילד בן 3 על החניכייםאמא19/07/2009
לבני בן 3 יצאה ציסטה לבנה על החניכיים העליונים לפני כשבוע. אין לו כאבים בציסטה. הייתי אצל רופא הילדים בנוגע לפצע ברגל שלו שהזדהם והוא נתן לו אנטיביוטיקה ואמר שזה יעזור אולי גם לציסטה.
מה המשמעות של ציסטה אצל ילד בגיל הזה? ממה היא נובעת? האם בוודאות זה שפיר? האם אנטיביוטיקה אמורה לעזור? אילו בדיקות וטיפולים יש לעשות?
תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה
ד``ר דניאל ניצן20/07/2009שלום
אנא גשי לכירורג פה ולסת לבדיקה
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיספוס בחיךדנית16/07/2009
אני בת 37. לפני כשבועיים הופיע לי בחיך העליון תחושה של חיספוס עדין אותה אני חשה רק עם העברת הלשון על החיך. התחושה הזו אינה מופיעה כל הזמן אלא אחרי הצהריים בד"כ. אין כאבים או משהו שנראה לעין (שלי לפחות).
מה זה יכול להיות?האם כדאי לפנות לרופא? אם כן- לאיזה- רופא משפחה? שיניים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיספוס בחיך
ד``ר יזהר שוחט16/07/2009אנא גשי לבדיקת רופא השיניים המטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בלסתותלי15/07/2009
שלום,
בחודשיים האחרוניםן אני סובלת מכאבים בלסתות בצד ימין, בעיקר בחיבור בין הלסתות.
זה מקשה עלי לפתוח את הה, לאכול, לצחצח שיניים וכו'...
לפעמים זה משפיע לי על הגרון ואני מרגישה עקצוצים בגרון בצד ימין.
ידוע לכם מה זה וממה נגרם?
למי אני צריכה לפנות? רופא שיניים, אאג, פה ולסת?
תודה,
תמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בלסתות
ד``ר דניאל ניצן16/07/2009שלום תמי
אנא גשי לבדיקה של כירורג פה ולסת
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)




