מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נשכתי לעצמי את הלשון בחוזקהד``ר דניאל ניצן01/10/2009
לפני שבוע נשכתי לעצמי את הלשון בחוזקה, כך שממש יש לי שם חתך לאורך הלשון, משמאל למרכז.
אני לא מאמינה שגרמתי לעצמי את הנזק הזה. כמובן שבהתחלה ירד דם וכאב מאוד.
מיום למחרת, הכאב הפך בסה"כ לתחושה לא נעימה בפה, תחושה של נפיחות, לפעמים אני ממש מרגישה שנכנס לי שאריות של מזון מתחת לחתך.
האם יש מה לעשות בנידון? לראות רופא? חתך בלשון יכול להתאחות מעצמו, או שככה זה יהיה לתמיד ואני אצתרך להתרגל לתחושה החדשה?
המון תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חתך בלשון
ד``ר יזהר שוחט08/10/2009ברוב המקרים מתאחה החתך מעצמו ללא צלקת. אם לאחר שבוע אין ריפוי של האיזור גשי לבדיקת רופא השינייים שלך
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם לבן ונפיחות בשפה התחתונהמורן01/10/2009
הי,
ביומיים האחרונים התנפחה לי השפה התחתונה ובמקביל הופיעו מס' כתמים לבנים - הגדול יותר (כחצי ס"מ) במרכז השפה ועוד שני כתמים קטנים משני הצדדים.
רופא המשפחה טוען שיתכן ומדובר בתגובה אלרגית למשהו.
אינני מעשנת, לא נטלתי תרופות בחודש האחרון ולא אכלתי מאכל חדש.
האם יתכן ומדובר בסיבה אחרת שאינה בהכרח אלרגיה?
מה עלי לעשות? האם לפנות לחוו"ד נוספת או לפנות לרופא עור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם לבן ונפיחות בשפה התחתונה
ד``ר יזהר שוחט01/10/2009אנא גשי לבדיקת מומחה לרפואת הפה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום...עזרה בבקשהאני28/09/2009
שלום,
אני בת 22 ומזה כשבוע וחצי יש לי הרגשה מוזרה בגרון...כאילו הוא נפוח, ולפעמים זה אפילו מקשה על הנשימה. בנוסף, אני מרגישה שהאחורה של הלשון שלי גם נפוח. כשהסתכלתי במראה ראיתי שיש לי על הלשון מאחורה כמה בלוטות קטנות, כמו חצ'קונים.
רציתי לשאול מה זה יכול להיות ומה אני צריכה לעשות לגבי זה?
זה לא עובר לי...
יכול להיות שזה אלרגיה?
האם יש צורך לדאוג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום...עזרה בבקשה
ד``ר יזהר שוחט01/10/2009אנא גשי לבדיקת אא"ג . יתכן ומדובר בתגובה אלרגית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כירורגית פה ולסתא'27/09/2009
שלום רב,
אומנם דרכי להתמחותעוד ארוכה מאוד ורצופת מכשולים, שכן אני אמורה להתחיל(טפו טפו טפו) את לימודי רפואת השיניים רק עוד שנה, אבל עדיין רציתי לשאול כמה דברים על ההתמחות בכירורגיה פה ולסת.
ראשית, קראתי לא מעט על ההתמחויות השונות ומה שאהבתי בהתמחות הספציפית הזו הוא את העבודה בבית החולים והמשמרות שצריך לתפוס שם.. אופן העבודה במחלקת טראומה יתאים לאופי שלי מאוד. האם זה באמת כך? מבצעים ממך ניתוחים של ממש בלסתות הפה ועצמות הפנים? תופסים משמרות כמו רופא רגיל במיון? כיצד מתבצעת העבודה בתוך בית החולים ומחוצה לה?
כמה שנים אורכת ההתמחות? ואיך אני מגדילה את הסיכויים שלי להתקבל אליה? האם ההתמחות בתל אביב או בירושלים?
כל דבר נוסף שתוכלו לספר לי, מאוד יעזור.
תודה וגמר חתימה טובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כירורגית פה ולסת
ד``ר יזהר שוחט01/10/2009ראשית בהצלחה בלימודים.
משך ההתמחות היא 5 שנים ונערכת באחד מבתי החולים שהוכרו להתמחות.
ההתמחות כוללת משמרות במיון ולעיתים נדרשים אכן לבצע ניתוחים בעצמות הפנים במהלך תורנות.
קיימות מס' מחלקות התמחות בארץ בין היתר בי"ם , ת"א ,חיפה ואשקלון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לסת אחת שונה מה מהשניה...גל26/09/2009
שלום רציתי לשאול לגביי משהו שמאוד מפריע לי ולדעתי מכוער...
מדוע הלסת הימנית שלי קטנה יותר ושונה בגודלה ללסת השמאלית ומה הטיפול לשם כך ?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסימטריה בלסת
ד``ר דניאל ניצן27/09/2009שלום
יש ניתוחים לתיקון עוותים בלסתות
אנא קרא באתר של תל השומר
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שן בינה תחתונה הקרובה לעצבזיוה26/09/2009
שלום רב,
לפני כחודש , החלו כאבים בשן 37 בלסת תחתונה שמאלית. בצילום פנורמי נראתה שן בינה כלואה ((ללא תהליך פתולגי ) בצורה מאוזנת , אשר כמעט נוגעת בשן 37. (שן 37 נמצאת בגשר לאחר טיפול שורש מוצלח)
עקב קרבת שן הבינה לתעלת העצבים של הפנים , נאמר לי שהעקירה מסובכת ועלולה לגרום לפגיעה עצבית. האם עקירת שן 37 יכולה לפתור את המצב? האם זה יכול לשחרר את שן 38 ולגרום לה לצאת החוצה? האם יש דרך להימנע מעקירת שן הבינה?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שו בינה
ד``ר דניאל ניצן27/09/2009שלום
אני צריך לראות צילום ולבדוק אותך קלינית כדי לתת תשובה.
אנא גשי לכירורג פה ולסת להתיעצות.
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה
זיוה27/09/2009האם בכל זאת מקובל לעקור שן 37 בכדי לשחרר את שן הבינה 38?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משתל לעצם הלחי. MEDPOR או htr ?אילן25/09/2009
שלום ד"ר
אני אמור לעבור ניתוח השתלת "דמוי עצם" באזור עצם הלחי malar
.השתלה אמורה לפתור בעיה של עצמות שקועות.
ישנם שניי חומרי םשתליים שהציעו ל
הראשון MEDPOR Biomateria
והשני HTR polymer
מה יותר מתאים לאזור זה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השתלה
ד``ר דניאל ניצן27/09/2009שלום
אנא התיעץ עם המנתח
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה תשובה, אני דואגתגילה25/09/2009
בני בן 18 עבר הוצאת ציסטה לפני כ-5 שנים בלסת העליונה בגלל זיהום וניב כלוא שהיה אז.מאז טופל בניב והכל היה בסדר. לאחרונה עשינו צילום פונורמי ונראה תהליך צסטי של 2X4 הכולל את הלסת העליונה ודוחף את הסינוס המקסילריס ואת רצפת האף כלפי מטה.הרופא אמר שנחוץ ניתוח בהרדמה כללית ואין מה לדאוג. נשלנו לסיטי וזו התשובה-
המבנה הגרמי של הפנים תקין.
מודגם איוורור תקין של מערות הפנים. פרט לתהליך פוליאידי בסינוס מקסילרי משמאל עם הדקקות של הקורטקס, אך ללא עדות להרס עצם.
OMD P,פתוח דו'צ
מחיצת האף סוטה לשמאל.
קונכות האף תקינות וחלל האף פתוח דו'צ.
מבנה הנאוזפרינקס תקין. מה זה אומר???אני נורא דואגת מהניתוח וההשלכות, בבקשה דוקטור אני מחכה לתשובה, יש לי מקום לדאגה בכלל???
בתודה רבה גילה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה תשובה, אני דואגת
ד``ר יזהר שוחט25/09/2009אנא גשי לבדיקת מומחה לכירורגית פה ולסת שיוכל להסביר בפרוטרוט את הליך הניתוח והסיכונים הנילווים. ללא צילומים ובדיקה איני יכול לתת תשובה מהימנה. נראה על פי מה שכתבת כי אין סיבה לדאגה אולם נשמע כי קיימת חזרה של הציסטה הדורשת טיפול
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמודה לך על תגובתך
גילה25/09/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברשותך דר' עוד שאלה חשובה
גילה29/09/2009הרופא המטפל נתן לי את האפשרות של טיפול שמרני דהיינו לפתוח פתח בלסת ולתת לציסטה להתנקז במשך הזמן ואולי היא תיקטן ואז הניתוח לא יהיה אגרסיבי כפי שהיה נעשה היום.
מה דעתך? האם האפשרות הזו ריאלית או שעדיף ניתוח כבר עכשיו?
תודה מראש, גילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברשותך דר' עוד שאלה חשובה
ד``ר יזהר שוחט01/10/2009כעקרון זו דרך טיפול מקובלת אולם ניתן לחוות דיעה רק לאחר בדיקת הצילומים והמטופל. ניתן לגשת לחוו"ד שניה לצורך קבלת החלטה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שיני בינה ללא השורשים- דחוףמירב22/09/2009
שלום רב,
נאמר לי בבדיקה ששן בינה אחת נמצאת קרוב לתעלה העצבית ולכן יתכן שיהיה צורך לעקור את השן ולהשאיר את השורש בלסת.
האם זהו הליך מקובל, ואלו סיכונים מיוחדים יש בו?
תודה,
מירב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירת שיני בינה ללא השורשים
ד``ר יזהר שוחט25/09/2009אכן זהו הליך מקובל הנועד להקטין את הסיכון לפגוע בעצב. ייתכנו סיבוכים כגון זיהום המקום שיחייב הוצאת השורשים או פגיעה בעצב תוך כדי הפעולה אולם שכיחותם נמוכה מאוד
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום, עקב שבר בלסת בצד ימין -דור22/09/2009
לאחר שנפלתי גיליתי במיון לאחר צילום רנטגן כי יש לי שבר בלסת תחתונה בצד ימין.
הרופא בביהח בו הלכתי למיון המליץ על ניתוח וסגירת לועל6 שבועות.
היום נבדקתי אצל עוד רופא אשר אמר כי אין צורך בניתוח ובסגירת לוע כלל וכי השבר יתאחה מעצמו.
האם ישנם מקרים כאלו בהם השבר מתאחה לבד?
האם תנועות של הלסת יפריעו לאיחוי? (כגון דיבור בחצי פה, הזזת הלסת לצורך בליעת אוכל - בלי לעיסה וכו..)
האם כדאי להבדק אצל רופא שלישי?
אגב, אני חייל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר בלסת בצד ימין
ד``ר יזהר שוחט25/09/2009שלום דור
לעיתים אכן אין צורך בטיפול בשבר במידה והמדובר בסדק בלבד ללא תזוזה. במידה ותנועות הלסת מזיזות את קו השבר הדבר עשוי לפגוע באיחוי.
כדאי שתבדק שוב עם כל הצילומים והמסמכים אצל מומחה לכירורגיה.
גמר חתימה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר לניתוח לסת עליונהניל17/09/2009
שלום רב,
רציתי לשאול ברשותכם כמה שאלות לגבי ניתוח לסת עליונה:
האם לאחר הניתוח הפציינט אמור לסבול מכאבים למשך תקופה מסוימת?
כמה זמן לוקח להשתקם לאחר הניתוח למצב הרגיל מבחינת אכילה וכד'
מה הוא אחוז ההצלחה של ניתוחים מסוג זה, וכמה נזק יכול להיות במקרה של כישלון,
האם אפשר לבצע טיפול אורטודנטי לאחר הניתוח
ושאלה אחרונה, ראיתי כמה מקורות באינטרנט שרשום בהם שניתוחי לסת מסוגים מסויימים עלולים להביא לדכאונות. האם ניתוח זה עלול גם להביא בתדירות מסויימת גם דיכאון?
מצטער על ההעמסה אבל הפרטים האלה מאד חשובים לי לשם קבלת ההחלטה
תודה רבה,
ניל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לניתוח לסת עליונה
ד``ר יזהר שוחט21/09/20091. כאבים נמשכים בד"כ 5-7 ימים מאז הניתוח לעיתים אף מספר ימים מועט יותר.
2.אכילת מזונות רכים מתחילה מיום לאחר הניתוח ובהדרגה מתקדמים למזון קשה יותר - כל זאת בתנאי שלא מבוצע קיבוע בין הלסתות שאז הפה נותר" נעול" והתזונה מבוססת על שייקים שונים עד לפתיחת הפה- בד"כ 4-6 שבועות.
3. אחוזי הצלחהת הניתוחים גבוהים - כ 90% אולם יתכנו סיבוכים כמו זיהום, אובדן עצם או שיניים וניידות של הלסת עקב חוסר איחוי.
4. ניתן לבצע טיפול אורתו אחרי הניתוח
5. דיכאון אחרי ניתוח אינו נפוץ ועשוי להגרם עקב ציפיות מוגזמות מהניתוח . חשוב לקבל הסבר מפורט מהמנתח לגבי סיכויים וסיכונים בניתוח והתוצאות המקוות על מנת להמנע מאכזבות עתידיות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- TMJמיכל17/09/2009
שלום
אתמול נתפסה לי הלסת, לא יכולתי לסגור את הפה עד הסוף.
היום בבוקר היה יותר טוב, אבל קשה לי ללעוס, זה כואב. יש לי הפניה לאיכילוב למרפאת פה ולסת אבל זה רק ביום רביעי.
אני פשוט מודאגת כי אני בשבוע 35 להריון, וסבלתי היום מכאבים ברקה , אני מפחדת שתתפתח לי דלקת או משהו כזה, יש לי מקום לחשש? ומה עושים אם אין תורים, נגשים למיון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר TMJ
ד``ר יזהר שוחט17/09/2009ראשית אין מקום לחשש - במידת הצורך ניתן לפנות לחדר מיון בו קיים תורן פה ולסת כמו בשיבא תל השומר.
הכאבים צפויים להמשך מספר ימים ומולץ אוכל רק ולא קשה על מנת שלא להעמיס על מפרק הלסת והשרירים הקשורים אליו. כדאי להבדק את כירורג פ ה ולסת על מנת להחליט על המשך הטיפול
שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
מיכל21/09/2009אני שוב חוזרת לעניין הלסת.
נכון לעכשיו הלסת השתחררה לי, עדיין קצת כאבים שאני לועסת.
יש לי תור לאיכילוב ביום רביעי, רק שאני מפחדת להיכנס לבתי חולים בגלל שפעת החזירים וכל עוד אני לא בצירי לידה אני מעדיפה להימנע.
השאלה היא:
האם בזמן לידה, בגלל המאמץ הרב הלסת יכולה להיתפס שוב?? ואז להחמיר את המצב הקיים?
תודה
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
ד``ר יזהר שוחט25/09/2009לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יובש בלתי נסבלשמרית14/09/2009
מתעוררת בלילה מיובש עד כדי חנק בפה ובגרון. ניסיתי ג'ל בעצת רופא אא'ג, אך לא עזר. יש פיתרון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יובש בלתי נסבל
ד``ר יזהר שוחט17/09/2009אנא גשי לבדיקת מומחה לרפואת הפה לצורך אבחנה וטיפול
שנה טובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפניה מרופא א.א.ג לפה ולסתעדי12/09/2009
הופעתי אצל רופא א.א.ג באשקלון לגבי כאן באוזן שמאל וסיפרתי לו כי כואב לי אוזן שמאל ושלקחתי אוטידין להרגיע הכאב. הוא בדק הכאב ואמר שאין שום דבר באוזן ועלי ללכת למומחה פת ולסת וכתב על ההפניה :
TEMPOROMANDIBULAR PAIN
כעבור מספר ימים הרגשתי שוב משהו באוזן שמאל אבל הפעם ללא כאב אלא שמעיה מעומעמת שונה מאוד מאוזן רגיל .
הדבר המוזר הזה לא ברור לי לחלוטין ובעבר אמרו לי שהגיל עושה את שלו ואולי המבנה האנטומי השתנה אבל אף אחד לא נתן פתרון לתופעה החוזרת ונשנית מדי פעם .
מה זה אומר ומה עלי לעשות ? האם נתקלתם בתוופעה דומה ומה עשו?
עדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפניה מרופא א.א.ג לפה ולסת
ד``ר יזהר שוחט13/09/2009שלום עדי
לעיתים כאבים ממפרק הלסת מקרינים לאוזן ועקב הצמידות בין 2 המבנים הנ"ל נתפשים ככאבי אוזניים.
מומלץ להבדק ע"י כירורג פה ולסת לאחר בדיקת אא"ג לצורך המשך טיפול.
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים צד שמאל של הפניםעמית11/09/2009
שלום. בן 36 וכ- 4 שנים סובל מבאבי ראש בצד שמאל. בתחילה הופניתי לנוירולוגית אשר ביצעה בדיקה פיזית ללא ממצאים (לפני כ-3 שנים). הכאבים אינם קבועים ומופיעים מעת לעת. הכאב בהתחלה התבטא מאחורי תנוך אוזן שמאל בדיוק בפינה המוסתרת. לאחר מכן התווסף כאב באיזור רכה שמאלית ומעל אוזן שמאל. בלילה אני לא סובל מהכאבים. השבוע האחרון הכאבים בחלו להציק קצת יותר (אני מצונן וקינוח האף מתבטא בהרגשת לחץ בלסתות שמאל ומעט ברכה).האם ייתכן שהבעייה הינה בכלל בלסת ולא בעייה נוירולוגית?
תודה על העזרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין אני לועס כבר הרבה שנים
עמית11/09/2009רק על לסתות שמאל עקב שן שבורה שהייתה לי בצד ימין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים
ד``ר דניאל ניצן12/09/2009שלום
בהחלט ייתכן שהכאבים ממקור פרקי הלסת ושרירי הלעיסה.
אנא גש לכירורג פה ולסת לבדיקה.
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




