מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאב מוזר בצד הימני של הלסתכריס30/05/2009
שלום!
לפני כשלושה ימים קמתי בבוקר עם כאב מוזר בפה. זה לא נבע מזה שאכלתי משהו או שישנתי לא נוח, פשוט קמתי עם כאב שהרגיש תחילה כמו כאב שיניים חלש.
למחרת קמתי עם כאבים חזקים הרבה יותר שמרגישים כמו כאבים בלסת עצמה ולווא דווקא בשן כלשהי..
חשבתי שאולי נתפסה קצת הלסת ממצבי לחץ שעברו עלי לאחרונה, אבל..
היום, אחרי שלושה ימים של כאבים התנפח הצד הימני של הפה, כואב כל הזמן כאילו אני עוברת עקירה בלי הרדמה, כואב לפתוח את הפה, כואב לבלוע, יש חום חלש של 37 (שלי בד"כ 36.3) והלסת כואבת גם מלמעלה וגם מלמטה ולפעמים הכאב משדר מן עקיצות לאוזן... כל זה רק בצד ימין!
מה זה יכול להיות?
אני בת 21.. ייתכן שזו שן בינה?
יש לי תור לרופאת משפחה מחר (ימי הכאב נפלו על סופ"ש ולא יכולתי לגשת לרופא..) ולאחר מכן וודאי אזמין תור לרופא שיניים, אבל זה לוקח זמן והמצב די מלחיץ...
תודה על התשובה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב
ד``ר דניאל ניצן31/05/2009שלום כריס
אי אפשר לתת אבחנה על סמך התיאור שלך. זה יכול להתאים לבעיה בשן הבינה, בפרק הלסת, בבלוטת הרוק, ועוד.
אנא גש לרופא השיניים שלך או לכירורג פה ולסת לבדיקה.
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
מילה04/08/2009לפני כשבועיים הופיע פתאום גוש מוזר ברצפת הפה הוא אינו גדל מאז אבל הופיעו עוד גושים בסגנון הזה ברחבי הפה השאלה היא עם ייתכן שזה סרטן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבן בבלוטת הרוקלאה30/05/2009
שלום לכם
לבעלי אבן בבלוטת הרוק בגודל של 2 ס"מ. התחלנו טיפול של ריסוק. הוא עבר טיפול אחד ואנחנו מחכים לטיפול השני. בינתיים הוא סובל מכאבי תופת. כיצד ניתן לקצר את זמן הטיפולולחסוך לו את הכאבים האלה?
בתודה על תשובתכם המהירה
לאה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבן בבלוטת הרוק
ד``ר דניאל ניצן31/05/2009שלום לאה
תתקשרו למרפאה בה אתם מטופלים, השאלה צריכה להיות מופנית אליהם, כמובן.....
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ד"ר יורם רוזןמתעניין בהשתל29/05/2009
האם שמעתם על ד"ר יורם רוזן?
האם אתם מכירים את שיטת הטיפול שלו all on 4?
והתוכנה שהוא טוען שבעזרתה ניתן לעשות את כל ההשתלות ביום אחד? "נובל גייד" (Nobel Guide
הוא טוען שיש לו שיטה חדשה שבה משתילים שורות של שייניים
האם אתם מכירים\ממליצים או מזהירים ?
תודה רבה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ד"ר יורם רוזן
ד``ר יזהר שוחט01/06/2009אין זה מתפקיד הפורום להמליץ על רופא זה או אחר או לחילופין על שיטה כלשהי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשה מהשתלאבי29/05/2009
ביצעתי החלפת שתל כתוצאה ממוגלה שנוצרה.הושתל שתל חדש והשתלת עצם ,אחרי חודש ימים אני שם לב שכאשר אני לוחץ קצת על החניכיים מופרש חומר לבן מתוך החור של השתל,רופא השיניים טוען שאין מוגלה בצילום שביצע.האם יכול להיות מקור אחר להפרשה בצבע לבן כמו חלב .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשה מהשתל
ד``ר יזהר שוחט01/06/2009הפרשה מאתר השתלה חודש לאחר ביצועה אינה תופעה תקינה ודורשת בדיקה. ייתכן כי קיים תהליך דלקתי המקום הדורש טיפול. אנא גש לבדיקה נוספת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפרשה לבנה
אבי09/06/2009הייתי אצל הרופא שיניים והוא בדק ואמר שזה לא מוגלה ,הוא טוען שזה חידקים שמיצטברים ומזה נוצרת ההפרשה הלבנה,ומוגלה היא בצבע צהוב ויש לה ריח,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לסתותדולצ'ה28/05/2009
אהלן ד"ר,
עשיתי יישור שיניים מוצלח בעבר ואני בן 20 כיום. יש לי מנשך פתוח קצת, לא ממש. אין לי בעיה בלעיסת אוכל וכו'. הבעיה שלי היא אסתטית-הסנטר הארוך מפריע לי והלסת התחתונה שבולטת קדימה ושניהם גורמים לפנים שלי להראות מאוד! מאסיביות וארוכות ואני לא אוהב את זה.
עוד בעיה שמציקה לי היא חשיפת חניכיים מרובה יחסית בעת צחוק.
הייתי בייעוץ אצל ד"ר בלינדר לפני כמה חודשים, והיא אמרה לי שהיא לא רואה פגם אסתטי קשה, או משהו מעוות ושאני סה"כ בחור יפה(בלי להשוויץ כמובן-אף אחד לא מבין מה אני רוצה מעצמי) אלא סה"כ שהשליש התחתון של הפנים ארוך במקצת משני השלישים האחרים. ולכן, היא אמרה לי שהיא לא יודעת אם הרופאים ייתנו לי לעשות את הניתוח, מפני שהתוצאה לא תהיה משמעותית עד כדי כך- והיות שאני בחור נאה יוכל להגרם לי נזק יותר מאשר תועלת בניתוח, והוא אפילו יוכל לכער אותי.
יש מצבים שבהם הרופא לא רואה לנכון לנתח? מה דינם של אנשים שנראים נאים יחסית, אך רוצים לשפר את פרופורציות הפנים???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח
ד``ר דניאל ניצן31/05/2009שלום
כמובן שיש מצבים בהם הרופא עשוי להחליט לא לנתח.
אם לדעת המנתח הסיכון גדול מהתועלת, זכותו ואפילו חובתו לסרב לנתח.
זכותך כמובן לבדוק חוות דעת נוספות, אולי תקבל אפשרויות אחרות שיעזרו לך.
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפולי שיניים ובונופוסאלי24/05/2009
שלום רב,
אני סובלת מסרטן שד ואמורה לקבל לזמן ממושך
תרופות לחיזוק העצם, כרגע בונפוס.
במקביל אני אמורה לעבור שיקום שיניים הכולל עקירות ושתלים.
ולכן כרגע לא מקבלת את הבונופוס.
שאלתי,
כמה זמן אחרי ביצוע העקירה וההשתלה צריך להמתין לפני תחילת הטיפול בבונופוס?
האם יש בעיה להתחיל בטיפול ואחרי כן להרכיב את הכתרים?
האם הטיפול בבופונוס יפגיע בשתלים בהמשך?
הנושא מאוד חשוב לי, אנא התייחסותכם.
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפולי שיניים ובונופוס
ד``ר יזהר שוחט27/05/2009מומלץ להמתין לפחות 3 חודשים לאחר הכירורגיה עד להתחלת הטיפול בבונפוס בכפוף לאישור הרופא המטפל. אין מניעה לטיפולי שיניים תחת בונפוס אולם מומלץ להמנע מכירוגיה הפוגעת בעצם הלסת כגון עקירה או שתלים.לאחר קליטת השתלים ושיקומם הסבירות לפגיעה בהם עקב הטיפול נמוכה ביותר ובתנאי שנשמרת באופן קפדני היגיינת הפה ותחזוקת השתלים.
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לסת בולטת יחד עם אי סגירה של הלסתותאיבון21/05/2009
שלום רב.. אני בת 38 ובעת ביקורי אצל רופא שיניים הוא העיר את תשומת ליבי ואמר לי שיכול שתהיה לי בעיה בגיל מבוגר תהיה לי בעיה רצינית. היות ומופעל לחץ גדול מאוד על השיניים האחוריות ..מה דעתך?? האם קופת החולים מכיר בבעיה.. ומאין להתחיל בכלל.. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסת בולטת יחד עם אי סגירה של הלסתות
ד``ר יזהר שוחט23/05/2009שלום איבון
מומלץ להבדק אצל מומחה ליישור שיניים -אורתודנט אשר יאבחן האם קיימת בעיה ומה נדרש על מנת לטפל בה.
טיפולי שיניים אינם כלולים בסל הבריאות לכן קופות החולים אינן מממנות אותם.
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח אורתוגנטי פרטי,מתולתל21/05/2009
היי ד"ר
אני מועמד לניתוח אורתוגנטי להכנסת לסת תחתונה בולטת.
1. האם אפשר לבלוע כדורים לאחר הניתוח(כיומיים או שבועיים לאחריו)? כי הבנתי שיש מלתעות.
2. האם ניתוח אורתוגנטי פרטי מניב תוצאות אסתטיות ומנשכיות טובות יותר מאשר ניתוח הממומן ע"י הקופה בתל השומר? האם תמיד לבחור במנתח פרטי, במקרה שאין בעיה כספית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח
ד``ר דניאל ניצן21/05/2009שלום מתולתל
1. אפשר לבלוע כדורים ( מרוסקים ).
2. איכות הניתוח לא נקבעת על ידי מי משלם בעבורו (אתה או קופת החולים), אלא על ידי המנתח. תברר ותחליט לבד.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעייה רציניתדנה20/05/2009
שלום רב!
עברתי 3 עקירות שיניים בלסת עליונה 25, 26, 27 הכל התחיל מסתימה שהגיעה לטיפול שורש פרפורצייה ועקריה של שן 27, ואז התחיל כאב בשן 26 שהיתה שן עם אפיסקטומי מלפני 10 שנים, והכאב עבר גם לשן 25 וגם היא נעקרה. לצערי הרב הכאב שינה את אופיו ונהיייה צורב שורף ודוקר, ואז אובחנתי עם כאב עצבי עקב פגיעה בעצב, אני מטופלת כיום בהדסה במרפאת כאב, נוטלת ליריקה וסימבלטה במינונים גבוהים אך ללא שיפור, בנוסף נותנים לי זריקת אילחוש כל שבוע להרגיע את העצב, הזריקה מנטרלת את הכאב אך כשהיא פגה הכאב חוזר, אני נוטלת אוקסיקונטין והוא היחיד שעוזר לי מלבד הזריקה.
הרופא אומר שיש שם נוירומה כנראה, אני מרגישה שאין מזור לכאביי, הנני בת 31 אם לילדה קטנה בת 3 וממש נואשת, אנא ממך האם נראה לך שיש פתרון לבעייתי הלא שיגרתית. האם ניתן להוציא את הנוירומה או לעשות התערבות כלשהיא שתעזור לי??
בברכה
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה
ד``ר דניאל ניצן20/05/2009שלום דנה
מצטער, אבל אני לא מכיר טיפול לבעיה, החריגה מאוד, שלך.
לפי התיאור שלך, נשמע שאת מטופלת במקום הנכון - מרפאת כאב.
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתל בלסתהעליונה שחודר המעט לסינוסאפרים ב20/05/2009
האם מישהו יכול ליעץ לי מה לעשות עם שתל בלסתהעליונה שחודר המעט לסינוס המקסילרי
יש לציין שיש לי תחושות מוזרות בפה וכן בצד שמואל של הפנים
האם זה קשור לשתל
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתל
ד``ר דניאל ניצן20/05/2009שלום אפרים
גש לכירורג פה ולסת, עם כל הצילומים שלך, לבדיקה.
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם שחורמיכל19/05/2009
לאחרונה בשבועות האחרונים יש לי כתם שחור על הלשון שלא יורד, מה זה יכול להיות? דיי מפחיד...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם
ד``ר דניאל ניצן20/05/2009שלום מיכל
גשי למומחה לכירורגית הפה והלסתות לבדיקה.
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצע שאינו עוברליאת17/05/2009
היי שמי ליאת ויש לי בעיה שנורא מלחיצה אותי מקווה כאן לקבל תשובה
לפני 3 וחצי חודשים יצא לי פצע כמו הרפס שאינו עבר עד היום הייתי אצל רופא עור לפניי חודשיים
בפעם הראשונה והוא אמר שאין מה לדאוג לא לגעת בזה והביא לי משח,כמובן שהיא לא
עזרה ושוב הגעתי אליו והפעם הוא החליף לי משחה ושלח אותי לפה ולסת בבלינסון
השתמשתי במשחה שגם היא לא עזרה והגעתי למרפאת פה ולסת,הרופא בדק ואמר לי
שברוך ה' זה לא סרטן הפה והביא לי משחה רט-אויט,כבר עברו שבועיים מהבדיקה אצלו
ועדיין זה לא עבר האם המשחה הזאת אמורה לעזור?לא סיפרתי לרופא שקיימתי עם החבר שלי מין אוראלי יכול להיות שנדבקתי ממנו?האם יש לי מה לדאוג?פליזזז תרגיע אותי אני
נורא חוששת מהגרוע מכל..מחכה לבשורות טובות..ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצע שאינו עובר
ד``ר יזהר שוחט19/05/2009אנא גשי לבדיקת רופא מומחה לרפואת הפה. ייתכן ותדרש לקיחת ביופסיה לצורך אבחנת הנגע וטיפול מתאים.
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בעצם בתנועת הלסתותשיר16/05/2009
לאחרונה אני חשה בכאב בעת פתיחת הפה לעיסה ובעת תזוזת הלסת התחתונה ימינה ושמאלה.
הכאב הוא בעצם או בסחוס בסמוך לאוזן.
האם נדרש טיפול?? מהיכן יכול לנבוע הכאב?? אין נפיחות בחניכיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בעצם בתנועת הלסתות
ד``ר יזהר שוחט16/05/2009שלום שיר
מתחאורך נשמע כי מקור הכאב הוא ממפרק הלסתות המצוי בצמידות לאוזן. יש להבדק אצל רופא השיניים המטפל על מנת להחליט על המשך הטיפול
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף! נשיכת הלשוןיפית14/05/2009
נשכתי את הלשון באופן חזק, ממש נוצרה לי בליטה משמעותית, אני מדממת, והכאב מקרין לכיוון הצוואר. מה עלי לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשון
ד``ר דניאל ניצן15/05/2009שלום יפית
אם יש דימום - הניחי פד או צמר גפן על הדימום והפעילי לחץ עד שהוא ייעצר.
בדרך כלל פצע כזה מחלים לבד אחרי שבועיים.
אם את לא בטוחה - גשי למיון.
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שן בינה ניתוחshay14/05/2009
שלום , יש לי שן בינה ימנית תחתונה ששוכבת ולעתים גורמת לחוסר נוחות פעם אחרונה שהרגשתי אותה הייתה לפני שנה לכמה ימים ולאחרונה שוב ליומיים של כאבים 6 מתוך 10 לפי סקאלה שלי בעוצמה של כאב בעיקר באוכל גם זה עבר אחרי יומיים
בכול מקרה הלכתי למרפאת שיניים שם עשו לי צילומים והראו שהשן קרובה לתעלה העצבית ואז הפנו אותי לסי טי ולניתוח עקירה בבית חולים
רציתי לדעת מה הסיכונים כלפי בניתוח כזה ? עד כמה הם שכיחים ? והאם כדאי לי לעשות את הניתוח בבית חולים כרמל בחיפה או ברמב"ם ? אני קצת לחוץ בזמן ועדיף לי לעשות את זה כמה שיותר מהר כרמל קבע לי תור מוקדם מרמב"ם
תודה , שי .
בנוסף צירפתי את הקובץ הראשון מתוך הסיטי שלי ואשמח לצרף את השאר האתר פשוט לא נותן לי
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן בינה
ד``ר דניאל ניצן15/05/2009שלום שי
הסיכון לפגיעה עצבית הוא אחד עד חמישה אחוז מכלל המקרים של עקירת שיני בינה תחתונות כלואות.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)




