מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לשון גאוגרפית ופצעים בלשוןאפרת14/07/2009
אני סובלת מלשון גאוגרפית כבר קרוב ל3 שנים.
שמתי לב שבלשון התחילו לי אפטות בכל מיני גדלים בהירים, לפעמים גם בתוך הפה.
הייתי אצל רופא כללי והוא נתן לי משחה למשך 10 ימים, הוא אמר שאם זה לא יעבור ללכת לרופא אף אוזן גרון.
הייתי אצל רופא אף אוזן גרון והוא לא נתן לי שום טיפול.
אני חולת סוכרת נעורים לא מאוזנת עם רמות A1C מאוד גבוהות.
האם יתכן שזה מסוכר לא מאוזן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשון גאוגרפית ופצעים בלשון
ד``ר יזהר שוחט16/07/2009סכרת לא מאוזנת גורמת לפגיעה התגובה החיסונית של הגוף ובמקרים נדירים גם להופעת כיבים בפה.
כדאי שתבדקי ע"י מומחה לרפואת הפה ולא ע"י רופא אא"ג היות והנגעים הללו אינם נמצאים בתחום התמחותו.
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטיפת מפרק הלסתשני13/07/2009
שלום אני כעת ממתינה לתור לניתוח לשטיפת מפרק הלסת בהרדמה מלאה, אני רציתי לדעת היכן מבוצע החתך.? מדוע הניתוח מבוצע בהרדמה מלאה, בסיטי שעשיתי רשום המונח ייתכן internal derangement . ונמצא אוטאופיט זעיר בראש המנידיבולה ושינויים סקלוריטים עדינים.
אשמח אם תסביר לי מה יש לי , יש לציין שאני סובלת מקשיים חמורים בפתיחת הפה ומדלקת פרקים עקב מחלה אוטואימונית נוטלת אימורן.
תודה ויום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שטיפה פרק לסת
ד``ר דניאל ניצן14/07/2009שלום אלונה
שטיפת מפרק הלסת נעשה בדרך כלל ללא חתך אלא עם מחט בלבד, ובהרדמה מקומית בלבד.
אנא התיעצי עם הרופא המטפל שלך לצורך קבלת כל המידע לגבי הפרוצדורה אותה את תעברי.
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך..
שני17/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוג של חתך בלשוןארתור10/07/2009
יש לי כבר תקופה ארוכה מין חתך במרכז הלשון באורך של כמה סנטימטרים ועומק של כמה מילמטרים בודדים. החתך מתחיל כ-2 סנטימטר מקצה הלשון ולכיוון פנים.
מעולם לא נחתכתי בלשון למיטב זכרוני ובמקרה הטוב יתכן כי משהו (מזון או גורם אחר) שנכנס לפה יכל לגרום לשריטה קטנה אבל בטח שלא לחתך כזה.
השאלה היא האם מצב זה הוא טבעי או שכל חתך בלשון באשר הוא אינו מצב בריא ודורש טיפול? ממה זה יכול לנסוע וכיצד לטפל בזה במידת הצורך?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשון
ד``ר דניאל ניצן12/07/2009שלום
אנא גש לבדיקה של כירורג פה ולסת
בברכה
ד"ר ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול אפיסקטומי חוזרדן08/07/2009
לפני כשנתיים עברתי טיפול אפיסקטומי מעל שן 15 שעברה טיפול שורש וכתר, בעקבות הופעת ציסטה עם הפרשות מעל השן. לאחרונה חזרו ההפרשות, ופניתי לכירורג פה ולסת, וגם לאנדודנט מומחה לצורך התיעצות.
כל אחד מהם חיווה את דעתו, והסביר את השיקולים בבחירת הטיפול וסיכויי ההצלחה. ככל הנראה אין סדק בשן, וצריך לאטום אותה כמקובל. אחד הרופאים ציין שכדאי שאעבור טיופול שורש גם בשן 14, בעוד שהשני ציין שאין צורך, וכדאי לשמור על השן הבריאה (יש בה סתימה עמוקה). שניהם צילמו את האיזור והסתמכו על צילומים עדכניים וישנים.
מה השיקולים שכדאי לקחת בבחירת הטיפול המתאים? האם טיפול כנ"ל צריך להעשות ע"י אנדודנט או כירורג פה ולסת? האם יש טיפולים חדשניים שכדאי.לא כדאי לעשות?
תודה מראש
דן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול אפיסקטומי חוזר
ד``ר יזהר שוחט16/07/2009נושא טיפולי השורש מצוי בשטחה של האנדודונטיה. נושא הכירורגיה מצוי בשטח ההתמחות של כירורג פה ולסת אולם כיום ישנם אנדודנטים בעלי התמחות בכירורגיה אנדודונטלית - אפיסקטומי המבוצעת בסיוע מקרוסקופ טיפולי. לא ניתן בפורום זה להמליץ על מי מהרופאים אולם אציין כי ב 2 תחומי ההתמחויות הנ"ל קיימים רופאים מיומנים לביצוע הפעולה.
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקפצה - לא עניתם לי...שאלה07/07/2009
שלום,
במשך חודשיים יש לי מין עיקצוצים בפנים בצד שמאל ליד האוזן ולפעמים מקרין לכיוון המצח(ללא קליקים).
שמתי לב שכאשר אני פותחת חזק את הפה הלסת לי בולטת בצד שמאל כאילו יוצאת החוצה.
הראתי את זה לרופא השניים והוא אמר שאם אינני סובלת מכאבים אז להתעלם מזה.
כאמור לא כואב לי רק מידי פעם מציק לי העיקצוץ.
מה דעתך? האם יכול להיות משהו רציני (קצת לחוצה מהנושא)?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא עניתם לי
ד``ר יזהר שוחט16/07/2009אנא גשי לבדיקת כירורג פה ולסתות על מנת שניתן יהיה לאבחן נכון את המצב
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצמות לחייםגל06/07/2009
שלום רציתי לשאול אם יכול להיווצר מצב שבו אם לוחצים את הלסת היא יכולה לזוז עקב מכה או תזוזה רצונית של הפה ממקומה וכך לסת אחד הופכת ליהיות שונה מן השניה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצמות לחיים
ד``ר יזהר שוחט16/07/2009לא ברורה מהות השאלה. אנא נסח שוב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בפניםנירית06/07/2009
שלום רב, לאחרונה יש לי כאבים עזים באיזור בלוטות הרוק מתחת ללסת התחתונה ומצידי האוזניים.
במישוש אין נפיחות באיזור אלא רק תחושה של נפיחות.
הכאבים מופיעים מדי יום,במס' התקפים שיכולים להימשך שעות. בנוסף יש לי התכווצויות שרירים באיזור הצוואר.
מה זה יכול להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בפנים
ד``ר דניאל ניצן12/07/2009שלום נירית
נשמע שהבעיה היא בשרירי הלעיסה.
אנא פני לכירורג פה ולסת לבדיקה ואבחון.
בברכה
ד"ר ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשאלה06/07/2009
שלום,
במשך חודשיים יש לי מין עיקצוצים בפנים בצד שמאל ליד האוזן ולפעמים מקרין לכיוון המצח.
שמתי לב שכאשר אני פותחת חזק את הפה הלסת לי בולטת בצד שמאל כאילו יוצאת החוצה.
הראתי את זה לרופא השניים והוא אמר שאם אינני סובלת מכאבים אז להתעלם מזה.
כאמור לא כואב לי רק מידי פעם מציק לי העיקצוץ.
מה דעתך? האם יכול להיות משהו רציני (קצת לחוצה מהנושא)?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
שאלה06/07/2009היי
שכחתי לציין שאינני חשה ב"קליקים" בלסת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאורן05/07/2009
דוקטור שלום,
לפני 3 שבועות הופיעו לי תפליטים לבנים על השקדים עם כאבים בצידו הימני של הצוואר ונפיחות בלוטת הלימפה עם חום למשך יממה שבשיאו היה 38.5.בנוסף, התנפח כל איזור שן הבינה התחתונה באותו צד ויצאה מעין שלפוחית קטנה בחיך העליון שנעלמה לאחר מס' שעות. רופא המשפחה רשם לי טיפול ברפאפן ל10 ימים. התפליטים נעלמו לאחר יומיים שלושה. גם הכאבים בבלוטה נעלמו אולם היא נשארה מוגדלת גם עכשיו לאחר שלושה שבועות. השלפוחית באה ונעלמת כל מס' ימים.
האם יש קשר בין הדברים? מה זה יכול להיות? והאם יש סיבה לדאגה?
בן 31, בריא , לא שותה ולא מעשן
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
אורן05/07/2009עלי לציין שהשלפוחית הקטנה אינה כואבת ומופיעה תמיד באותה נקודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
ד``ר יזהר שוחט06/07/2009אנא גש לבדיקת רופא השיניים המטפל. יתכן כי קיים קשר בין הבלוטה בצוואר לזו שבחיך אולם יש לבדוק קלינית את המצב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בשן קדמיתנפתלי05/07/2009
שלום
מהן אפשרויות הטפול בכאבים (דלקת) שמתחילים בשן קדמית עליונה ומתפשטים לתוך האף?
השן עברה לפני חודש טפול שורש חוזר (הטפול הראשון היה לפני עשר שנים).
בתודה
נפתלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בשן קדמית
ד``ר יזהר שוחט06/07/2009אנא גש לבדיקת אנדודונט - מומחה לטיפולי שורש שיעריך את מצב השן וסיכויי הצלחת הטיפול בה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיוף עצמות בפניםליאורה04/07/2009
הייי דוקטור ,
כבר הרבה זמן שאני מתעניינת לגביי שיוף עצמות הפנים,, בעיקר לסת תחתונה,, יש לי גוף נשי ועדין,, והלסתות התחתונה שלי נראות גבריות ומגושמות,, האם אתם יודעים אם יש פתרון לבעיה,, אני עובדת עצות,, אני ישמח לתשובה. תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיוף עצמות בפנים
ד``ר יזהר שוחט06/07/2009יש פתרון. הכנסי לאתר של מחלקת פה ולסת בבית החולים בתל השומר שם תמצאי כתבה שתענה על שאלותיך
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שן בינהאורלי03/07/2009
יש לי שן בינה כלואה(שן מס' 38) השן יושבת על עצב, אני חוששת לעקור אותה מחשש לפגיעה בעצב, אני אמורה לעשות צילום סי טי,הרופא שאמור לבצע לי את העקירה הוא פרדיודנט(מומחה לחניכיים), האם לבצע את העקירה או שזה מסוכן כי יושב על העצב?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירת שן בינה
ד``ר יזהר שוחט06/07/2009אנא גשי לבדיקת כירורג פה ולסתות -זוהי ההתמחות המטפלת בעקירת שיני בינה כלואות. לאחר בדיקתו יוסברו לך הסכויים והסיכונים לפגיעה עצבית
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בלוטה קטנה על החך בפהנתן03/07/2009
מופיע אצלי בפה בחך הרך בלוטה קטנה של מילימטרים בודדים בצורה של עיגול קטן (דומה מאוד לראש של סיכה) כמעט ללא שינוי צבע .
הרגישתי אותה לראשונה איזה יום בזמן הארוחה, הבלוטה מופיע בצורה מחזורית, כלומר מופיע לאט לאט ונעלמת לחלוטין ושוב וכך זה חוזר על עצמו ...וככה כמעט כל שבוע וכבר כחדשיים.
הבלוטה לא כואבת ומופיע כל הזמן באותו מקום.
הייתי אצל רופה מומחה באף אוזן גרון שאמר שזה כלום ולא לגעת בזה.
לאחר חיפוש באינטרנט ראיתי שזה דומה לתאור של אפטות הרפטיפורמיות, האם זה כך ? או שזה יכול להיות משהו אחר ?
פשוט זה נוראה מעצבן שאני לא יודע מזה זה בדיוק.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטה קטנה על החך בפה
ד``ר יזהר שוחט06/07/2009לא נשמע מתיאורך כי מדובר באפטות. אנא גש למומחה ברפואת הפה לבדיקה
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך
נתן19/07/2009שלום רב,
תודה על התשובה והמלצה מאז הספקתי כבר לפנות לרופאת משפחה שלא התרשמה מהבליטה וכמו כן הספקתי לפנות גם לרופא אף אוזן גרון נוסף שתגובתו לאחר בדיקה הייתה אותו דבר - הוא אמר שזה ציסטה מאוד קטנה ולא כדאי לגאת בה והמליץ לחזור לביקורת עוד חצי שנה.
השאלה שלי היא כזאת,
האם חשוב מאוד להגיע לבדיקה של מומחה ברפואת הפה או שניתן לקבל את חוות דעת של שלושה רופאים שבדקו ואמרו שזה שום דבר רציני.(פשוט לקחתי את העניין הזה מאוד רציני)
הבעיה פשוט שכדי להגיע לרופא מומחה ברפואת הפה יש צורך בהפניה ולדעתי צריך להגיע למרפאות חוץ בבתי חולים.
תודה מראש.
נתן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך
ד``ר יזהר שוחט20/07/2009ניתן למצוא מומחה לרפואת הפה באתר ההסתדרות לרפואת שיניים - הם מקבלים גם במרפאות פרטיות. לגבי הדחיפות - לא ניתן ללא בדעקה לדעת מה הדחיפות כך שקשה לתת עיצה נבונה בעניין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך
נתן14/08/2009ביקרתי אצל מומחה לרפואת הפה שאבחן את הבליטה כ- mucous retention cyst.
הבנתי מהרופא שאפשר להשאיר את זה כמו שזה ולא לגעת ( בגלל שזה קטן מאוד).
1. האם זה יכול לעבור לבד ?
2. האם זה מסוכן ?
3. מה בדרך כלל מומלץ לעשות עם בעיה הנ"ל ?
תודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת המשך
ד``ר יזהר שוחט16/08/20091. זה לא מסוכן
2. זה יכול לקטון עם הזמן ובחלק מהמקרים אף להעלם.
3. קבל את המלצת המומחה שהיית או פנה לקבלת חוות דעת נוספת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרעת תחושה בצד אחד של הפניםאבישי02/07/2009
מזה חודש וחצי אני סובל ברציפות וברמה קבועה מהפרעת תחושה (סוביקטיבית) בצד ימין של הפנים - שונה, יבש, נוקשה וכבד. מדי פעם לחץ בפנים באזור הלסת הימנית (ולא רק). עברתי בדיקות נוירולוגיות כולל EEG, דופלקס עורקי הצוואר, CT מוח שנמצאו תקינים (אין עיבוי של הלחי). הנוירולוג טוען שבגלל שאין החמרה וההפרעה היא לא פונציונלית - יש רק לעקוב.
לא ידוע לי על בעיה מיוחדת בעת הזאת בשיניים, בפה או בלסת (מלבד נסיגת חניכיים בצד זה ורגישות קלה שיש לי מספר שנים).
האם ההפרעה יכולה להיות קשורה לבעיה של פה ולסת והאם כדאי לעשות קודם צילום פנורמי (לא עשיתי מספר שנים כדי להמנע מקרינה מיותרת)? אחרי CT ראש נראה לי שעכשיו גם צריך להימנע מקרינה נוספת?!
בתודה על תגובתכם, אבישי (בן 66)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרעת תחושה בצד אחד של הפנים
ד``ר יזהר שוחט03/07/2009שלום אבישי
אנא גש לבדיקת מומחה לכירורגית פה ולסת אשר לאור ממצאי הבדיקה יחליט לגבי הצורך בפנורמי.
כמות הקרינה הקיימת במכשירים החדשים הינה מינימלית ואינה צריכה להוות גורם המונע את ביצועו במידה ועל סמך הבדיקה הקלינית מוחלט כי אכן יש בו צורך.
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בפתיחת הפהנימה01/07/2009
לפני 10 ימים עקרו לי את השן התוחנת האחרונה בלסת התחתונה. הכאבים חלפו והמקום נראה בריא לחלוטין. הבעיה היא בפתיחת הפה (פהוק ואכילה ). זה מרגיש כמו נקע בלסת עקב פתיחת הפה בזמן הניתוח (שהיה מאד קשה). האם יש טעם לגשת לרופא, או שזה אמור לחלוף עם הזמן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרק הלסת
ד``ר דניאל ניצן01/07/2009שלום
אנא גשי לבדיקת כירורג פה ולסת
בריאות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




