סטטינים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סטטינים
    שוש
    26/11/2015

    שלום רב
    אימי בת 78. נוטלת תרופות הבאות- קרדילוק 2.5 מג , קנדור 8, פלוויקס, קומפלקס בי, חומצה פולית, רמוטיב, פרוביוטיק, אופטי סייפ, ויטמין e, מקרודנטין, ופרווסטטין( קרוב ל 15 שנים) . לשינה - לוריוון.
    סובלת מאיושה בלב, יתר לחץ דם, בקע, עיורוון חלקי. אירוע מוחי קל ( שפגע בראייה)בשנה שעברה. דלקות שתן חוזרות. ספסיס בעברה.
    בשנה אחרונה ירידה בזכרון, תופעות של בלבול לסירוגין, ולעיתים הזיות.
    בהתייעצות עם רופא משפחה הוחלט להפסיק את הטיפול בסטטינים, בגלל תרומתו לכאבי שרירים קשים, ירידה בזכרון, וירידה באנרגיה. רמות כולסטרול מאוזנות / אפילו נמוכות ( לדברי הרןפא)
    האם הפסקת הסטטינים עלולה לגרום נזק כל שהוא?
    ןהאם אתה רואה תועלת בנטילתם במצב נוכחי?
    תודה וסליחה על המגילה
    שוש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סטטינים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטטינים - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    27/11/2015

    הפגיעה בזכרון, חוסר האנרגיה, וכנראה גם כאבי השרירים אינם קשורים לפרבסטטין אלא ל cva שעברה
    הכולסטרול התקין אולי בגלל הטיפול בפרבסטטין?
    אני לא רואה סיבה להפסיק את הסטטין אבל זאת החלטה של רופא המשפחה שמכיר את אימך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו