כאבים חזקים אחרי תיקון - דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים חזקים אחרי תיקון - דחוף
    אדי
    28/11/2015

    עברתי לפני 17 יום תיקון מהצד
    של מסתם מיטראלי שמאלי . היה חשד לאמפיזמה קלה אך כזו שתיספג ואכן הקושי המסוים( כמעין חירחור קל) בזמן השינה נעלם בימים האחרונים . לפני כיומיים עברתי הסרת תפרים ולאחר מכן עשיתי צילום חזה ביענוח: הצללה סמיכה עדינה בשדה אמצעי מימין יתכן שמתאים לתסנין בשלב מוקדם משמאל אוורור תקין . באותו יום הייתי 12 שעות בחוץ . המנתח אמר לעשות בעוד 4 ימים צילום חוזר וכל עוד זה לא עם חום - לא להבהל מזה. למחרת ( דהיינו אתמול) עשיתי טעות כשעשיתי קניות עבור אימי וסחבתי שקיות כבדות ללא רכב. ומאתמול יש לי כאבים חזקים באיזור הניתוח בעיקר בזמן ההליכה שלא הופיעו קודם לכן - כמו מה זה נשמע ? כאבים אחרי הורדת תפרים ( לא הופיעו הכאבים מיידית אחרי ההסרה) או בגלל המשא הכבד יחסית ? מה עלי לעשות - להמתין לצילום חוזר או לגשת למיון? אודה על תשובה מהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נמלול אחרי תיקון מסתם

    אדי
    30/11/2015

    שאלה נוספת : עברתי תיקון מסתם מיטראלי שמאלי לפני כשבועיים וחצי - בימים האחרונים תופעת נמלול באצבעות רגל ימין פעמיים-שלוש ביום - האם זה מחייב התיחסות ? אודה על התיחסות מהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו