אי ספיקת לב - כדורים תופעות לוואי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אי ספיקת לב - כדורים תופעות לוואי
    נורית
    12/12/2015

    שלום
    אימי בת 74 חלתה בסרטן השד 3 פעמים והיום, עקב כל תופעות הלוואי של הטיפולים, היא חולה ב- אי ספיקת לב.
    מצב הלב שלה החמיר לאחרונה, מעבר לטיפול באלקוויס, פרוקור, וקרדיוליק הרופא המליץ לה על אוקסאאר מעבר מ0.25 כדור ליום, לכדור שלם ביום - 50 מג.
    ובנוסף חצי כדור של ספירונולקטון
    בשל ה ספירונולקטון היא מחויבת לשמור על דיאטת אשלגן,
    היא גם סובלת מכולסטרול ונוטלת ליפיטור 10 מג, 3 פעמים בשבוע עקב תופעות לוואי של הכדור.
    מאז שהיא העלתה מינון לאוקסאאר ל3.4 כדור, היא סובלת מכאבים באזור בכליות.
    שאלותיי:
    האם היא יכולה לעבור למשתן אחר במקום ספירונולקטון , שלא תצטרך בגללו דיאטה מיוחדת.
    האם יש כדור תחליפי לאוקסאאר שיכול לשפר את תפקוד הלב , (התכווצות החדר השמאלי) מבלי שתסבול, מכאבי כליות ותופעות לוואי עם הכדורים האחרים שלה
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי ספיקת לב - כדורים תופעות לוואי - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    12/12/2015

    ישנן תרופות מגוונות ומינונים שונים. את צריכה לפנות לרופא שמכיר אותה ולא לאינטרנט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו