ממברנה מתחת למסתם האאורטלי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ממברנה מתחת למסתם האאורטלי
    רינת
    20/12/2015

    שלום רב, אני בת 36. בילדותי אמרו להוריי כי נולדתי עם מום כלשהו בלב, אך יש סיכוי כי הבעיה תיפתר עם השנים. הייתי במעקב בשנים הראשונות לחיי וזהו. מאז התגייסתי לצבא וילדתי פעמיים ללא בעיות מיוחדות. הילדים שלי בני 5 ו-3. בעת שהייתי בהריון עם הילד השני הלכתי לבדוק את העניין ביוזמתי כשהייתי בתחילת החודש השישי. הקרדיולוג אמר לי כי יש לי ממברנה מתחת למסתם האאורטלי עם מפל לחצים של 28 וצפוי שהמצב מחמיר בעת הריון וצריך לבדוק גם כשאני לא בהריון. אמר לבוא אליו אחרי שנתיים +. סיימתי את ההריון בלי בעיות וילדתי בלידה רגילה וקלה. לא התעסקתי בזה יותר מדי וחייתי חיים רגילים ללא סימפטומים כלשהם. אני מעוניינת עכשיו בילד נוסף וברור לי שאצטרך בדיקת רופא אבל רציתי לברר - האם מדובר במום חמור? האם אבחנה כזו של מום בלב מצריכה טיפול תרופתי/ניתוחי? האם היא מחמירה עם השנים? באיזה מפל לחצים מנתחים? האם בעיה כזו גורמת ללחץ דם גבוה? דופק מהיר? האם ישנם מצבים שבהם אסור להיכנס להריון עם בעיה זו? אודה לכל תשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממברנה מתחת למסתם האאורטלי - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    20/12/2015

    אני מציע שבמקום להתעסק בתאוריה, תחזרי על האקו עכשיו שאת לא בהריון ותפני לקרדיולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו