בדיקת הולטר עקב הרגשת רטט בבית החזה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת הולטר עקב הרגשת רטט בבית החזה
    רחל
    14/02/2016

    אני בת 48, בעברי היפרתיירואיד . עכשיו מאוזן, ללא תרופות.
    בחדשים האחרונים מרגישה לעיתים מעין רטט/רעד בחזה כאילו סחטו לי את האיר ובית החזה נשאר חלול. הופניתי לבדיקת הולטר ובתוצאה היה כתוב, שינויים משמעותיים בקטע . ST -T DEPRESSION TO RULE OUT MYOCARDIAL ISCHEMIA בזמן טכיקרדיה עד ל 1 מ"מ
    לפי הזמן שצוין בבדיקה ראיתי שההפרעה היתה בזמן שעשיתי את הפעילות הגופנית היומית שלי שכוללת הליכה מהירה וטיפוס במדרגות. אני לא הרגשתי משהו שונה באותו יום. רק דופק מהיר ונשימה מאומצת.
    האם זה מראה על בעיה בלב? האם זה מסוכן?
    האם עלי להפסיק את הפעילות הגופנית?
    כמו כן יש לי כבר מספר שנים מדי פעם הרגשת פעימה עודפת חזקה אחת .עד עכשיו לא התיחסתי לזה. האם קשור?
    בהולטר יצאו: הפרעות קצב חדריות VPC’S: נצפו סה''כ 2 VPC'S במשך הבדיקה.
    הפרעות קצב על חדריות APC‘S: נצפו סה''כ 5 APC'S במשך הבדיקה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת הולטר עקב הרגשת רטט בבית החזה - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    16/02/2016

    רגישות ההולטר לגילוי איסכמיה לא גבוהה
    מציע שתפני לקרדיולוג כי בסופו של דבר אנחנו מטפלים באנשים ולא בבדיקות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו