עזרה בבקשה לב או קיבה.מה קורה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בבקשה לב או קיבה.מה קורה?
    דניאלי
    04/05/2016

    אני בת 38 עודף משקל בינוני שרובו נצבר בחודשים האחרונים.כושר גופני גרוע,טרגליצרדים גבוהים כל השאר תקין.
    לפני כחודשיים הגעתי למיון עם לחץ בחזה,בעיקה בחזה,כאבים ביד שמאל ורצון להתעלף.אקג ואנזימים תקינים. קיבלי מאלוקס ולוסק ושוחררתי עם הפנייה לגסטרו.
    בחודשיים האחרונים הנושא חזר פעמיים-שלוש והתעלמתי.
    בשבת באופן פתאומי הרגשתי חולשה,רצון להתעלף,זיעה קרה וזה עבר אחרי שעה. היום בצהריים אותו התקף.כאב ראש קשה רצון להתעלף ועבר.
    בשעה האחרונה בעירה בכל החזה,לחץ קל בחזה,כאבי בטו קלים. האם זה בודאות לא משהו לבבי???איך מיהרו לשחרר אותי בלי בדיקות נוספות בלב?אני מנסה להרגיע את עצמי אבל חוששת
    בעבר היה לנ אקו לב תקין אבל לאחרונה ביצעו רק אקג ואנזים.
    נא עזרתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבקשה לב או קיבה.מה קורה? - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    05/05/2016

    אני מסכים שצריך לשלול את אופציית הלב. לא מספיק אנזימים ואקג.
    מציע שתפני שוב לעזרה רפואית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו