עזרה בהבנת תוצאות אקו לב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בהבנת תוצאות אקו לב
    סאמי
    25/05/2016

    שלום
    אין לי יתר לחץ דם הגובה שלי:173
    והמשקל : 74
    אני בן 21
    בתוצאת האקו רשום כך
    פרוזדור שמאלי (D-2)
    הערך הנורמלי 19-40 ואני כתוב בתוצאות הבדיקה 40
    ושטח הפרוזדור השמאלי: 21 וערך נורמלי הוא בין 16-18
    אני רוכב אופניים מזה 4-5 שנים מתאמן 3-4 פעמים בשבוע כל אימון במשך שעתיים לפעמים יותר
    יש לציין שיש לי דליפה מינימלית במסתם ריאתי אלחץ הדם הריאתי תקין וחכל תקין חוץ מההגדלה הקלה של העליות .....
    האם ההגדלה הקלה בעליות קשורה לפעילות גופנית ?????
    אם יש משהוא לא בסדר מבחינת התוצאות האלה אני ארגיש סימפטומים מסוימים ?
    תודה !! זה מסוכן ? תודה
    אם מתאמן יותר בצורה קלה או למשל אם מפסיק לפרק זמן מאימונים העליות חוזרות לגודל הנורמלי איך שהיו ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בהבנת תוצאות אקו לב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות אקו לב אפשר עזרה ......... - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    26/05/2016

    זאת התוצאה ואינך יכול להשפיע עליה. תחזור על האקו אולי המדידה לא הייתה נכונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו