Clbbb מהי חומרת המצב? אני מאוד מודאג

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • Clbbb מהי חומרת המצב? אני מאוד מודאג
    צדוק
    29/06/2016

    שלום,

    בן 63, עם השמנת יתר ומטופל באנלדקס 10 מג עקב יל"ד ומיקרופירין 100 מג.
    לפני כ14 שנים הופיעה תופעה של החסרת פעימה.
    Vpcs. לפני 11 שנים צנטור עם בלון בעורקיק קטן שהרופא התלבט בזמן הצנטור אם בכלל לטפל.
    לפני שנה אקו לב ובדיקת מאמץ תקינים עם vpcs. תפקוד חדר שמאל היה תקין. מיפוי לב אחרון במאמץ לפני 3 שנים תקין.

    היום באקג שגרתי:
    סינוס 82 לדקה, גל p מחודד (היה גם בעבר), פעימה חדרית מוקדמת בתבנית clbbb.
    אני בלחץ היסטרי אחרי שקראתי קצת בגוגל.

    האם ישנה סכנת חיים? או שמדובר על מצב שניתן לטפל בו במידת הצורך ולחיות שנים ארוכות?

    יש לי תור להולטר ובדיקת מאמץ בקרוב אבל סך הכל איני מרגיש קושי בזמן מאמץ גופני, אסימפטומטי לחלוטין.

    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • Clbbb מהי חומרת המצב? אני מאוד מודאג - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    30/06/2016

    ה VPB יכול להיות במבנה של lbbb או rbbb.
    עדיף lbbb
    אז תהיה רגוע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו