הולטר לב. האם יש הפרעת הולכה או שלא?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הולטר לב. האם יש הפרעת הולכה או שלא?
    דניאל
    18/09/2016

    שלום

    ביצעתי לפני זמן הולטר לב (בקופ"ח)
    השורה המשמעותית בפענוח היתה:
    בשעה 7:14 הודגם קטע של II-D.AV BLOCK MOBITZ TYPE II

    אני לא יודע אם הייתי ער או שישנתי באותה שעה.
    בזמנו הרופא אמר שזה לא נורא.

    מאז עברתי סינקופה עם חבלת ראש, אושפזתי, ולא נמצא דבר בבדיקה.
    כ"כ עברתי עוד 2 אירועים של התעלפות, בסיום פעילות, וההשערה היתה שמדובר על רקע ווזו ווגאלי.

    לאחרונה עשיתי אקו לב והולטר לב (במסגרת קופת החולים) כחלק מבירור לסיטורציות נמוכות בחלק מהזמן, ותחושת חוסר באוויר לפעמים.
    בהולטר היה גם אירוע SVT, אך נאמר לי שזה לא דורש התייחסות מיוחדת.
    במסגרת הביקור הראיתי לרופא את ההולטר הישן עם הפענוח של הפרעת הולכה. והוא התבונן בתרשים עצמו, ואמר שהאבחנה שם שגויה, ולא מדובר במוביץ 2 אלא ב - vagally mediated av block

    א. מה זה vagally mediated av block?
    ב. האם זה מצוי שיש אבחנות שונות לתרשים הולטר?
    ג. בהנחה וזה כן היה מוביץ 2, מה ההבדל אם זה היה בזמן ערות או בזמן שינה?

    מצ"ב תרשים ההולטר עצמו, ומסומן (הסימונים נעשו ע"י הרופא) היכן שיש את הבעיה.

    תודה ושבוע טוב


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הולטר לב. האם יש הפרעת הולכה או שלא? - תגובה

    ד``ר רוברט הפנר
    18/09/2016

    העיקר שלא מדובר במוביץ 2
    הרושם שאתה בידיים טובות וההתיחסות אליך נכונה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו