קרדילוק ובעיות הנשימה לבת 84

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קרדילוק ובעיות הנשימה לבת 84
    דנה
    06/12/2016

    שלום.אמי בת 84.סובלת מפרפור פרזדורים כרוני,עברה אירועים מוחיים חוזרים.נוטלת קרדילוק 1.25 פעם ביום ,אליקוויס,בונדורמין.

    לאחרונה היא התחילה להרגיש קשיי נשימה לאחר הנטילת קרדילוק. תחילה הרופא חשב להחליף תרופה לדיגוקסין אך כיוון שהיא לא יוצאת מהבית יש קושי לעקוב אחרי רמת התרופה בדם ואי לכך הוחלט לא לתת לה דיגוקסין. השאלה היא האם כדאי לדבר עם הרופא על העברה לטיפול בנורמיטן כטיפול בפרפור פרזדורים או שגם נורמיטן משפיע על מצב נשימתי? ושאלה השניה -במידה ולא ניתן להשתמש בנורמיטן -האם יש תרופות נוספות לטיפול בפרפור פרט לדיגוקסין וקרדילוק.לציין כי בעבר טופלה בורפאמיל (היו תקופות שהיה לה יתר לחץ דם ,כעת לא סובלת מהעליה בלחץ דם ) וטיפול הופסק עקב תופעות לוואי.תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשה לי להאמין שהבעיה בקרדילוק 1.25.

    ד``ר רוברט הפנר
    06/12/2016

    קשה לי להאמין שהבעיה בקרדילוק 1.25.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו