לחץ וחוסר נוחות באזור בטן עליונה+חזה שמאל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לחץ וחוסר נוחות באזור בטן עליונה+חזה שמאל
    אלי
    13/12/2016

    דוקטור שלום
    רקע : בן 25, רזה,ללא פעילות גופנית ,מעשן כמעט קופסא ביום,בריא בד'כ.

    כבר 9 חודשים שאני סובל מלחץ וחוסר נוחות באזור בטן עליונה+חזה שמאל, כאילו מישהו יושב לי באזור שם ומכביד עליי...(בחודש הראשון בנוסף ללחץ וחוסר הנוחות התלווה גם תחושת סחיטה שכרגע אינה)
    יש לציין שזה נמצא 24/7 תמיד !!!, במיוחד בזמן ישיבה/שכיבה על הגב.
    בעמידה אני מרגיש את הכאב אבל ברמה מאד נמוכה.
    וכשאני יושב ישנם תנוחות שקצת מקלות על הלחץ ואי הנוחות אבל רק מעט
    עשיתי בדיקות דם(ניראלי כל בדיקת דם אפשרית) אקו לב,מבחן מאמץ,בדיקת ריאות,גסטרוסקופיה ובדיקת CT חזה ללא חומר ניגוד
    והכל יצא תקין.
    הכאבים שיש לי מאד מזכירים תעוקת חזה בלתי יציבה.
    האם למרות שהבדיקות אקו לב ומבחן מאמץ יצאו תקינים אפשרי שיש לי תעוקת חזה בלתי יציבה?
    אני יודע שאין תחליף לפגישה עם רופא אבל אשמח לשמוע את דעתך
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ

    ד``ר רוברט הפנר
    14/12/2016

    הכאבים שלך לא מזכירים כלום
    תפסיק לעשן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו