לפני החזרת עוברים מדבקות אורוול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לפני החזרת עוברים מדבקות אורוול
    סימה
    09/02/2017

    שלום ד"ר,
    אני בטיפולי פריון , לפני החזרה של עוברים מוקפאים. מקבלת מדבקות אוורל- שזה אסטרוגן 100 כל יומיים. ברקע PFO עם דלף דו צדדי קטן. בגיל 48. לא שמנה . לא מעשנת.
    אין לי קרישיות יתר ברוך השם. בבדיקת דם לקרישיות יתר שהפנה אותי רופא משפחה עקב ההורמונים מלפני שבוע - יצא תקין ברוך השם. הבנתי שזו לא בדיקה מלאה. בדיקה בעבר שהפנה המטולוג , יצאה תקינה למעט פקטור 8 שהיה גבולי. הבעיה היא שהיום הרגשתי למשך 5 דקות כמו אורות מרצדים בזווית העין, נראה לי בשתי העיניים, וזה חלף. לפני שנים גם היה לי טשטוש קל למספר שניות בעין שמאל והיה מקרה גם לפני שנים של חולשה ביד שמאל קלה וחלף.
    אני בדילמה קשה מאוד. האם להמשיך עם האוורל-אסטרוגן או שלוותר על הנסיון להרות. אם אני יוריד את המינון של האסטרוגן למדבקה אחת כל יומיים של 50 במקום 100. האם יעזור?
    רופא משפחה נתן לי לעשות בדיקות אקו לב ועורקי צוואר. אם יצאו תקינות בע"ה אפשר להמשיך כרגיל? אשמח אם תוכל לעזור לי ולייעץ לי מה לעשות? תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    סימה
    09/02/2017

    יש לציין שלקחתי את ההורמונים אחרי הפסקה של שנים ולקחתי רק לשבועיים והיום הרגשתי את האורות המרצדים בצורת חצי עיגול בזווית העין ואחרי 5 דקות זה חלף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את לא בפורום הנכון

    ד``ר רוברט הפנר
    11/02/2017

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו