תחושה של עיפות וחולשה ודופק איטי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תחושה של עיפות וחולשה ודופק איטי
    אתי
    22/04/2017

    היי אני בת 34.5 בריאה לא לוקחת תרופות רק אדוויל אם כואב הראש .אני פעילה אבל לא בכושר
    רציתי לשאול כבר תקופה שאני סובלת מחולשות
    היה לי מקרה של התעלפות לפני 3 חודשים בסמוך למחזור אבל הרופא שלי הפנה אותי לסידרת בדיקות דם א.ק.ג הולטר ואקו לב
    ברוך ה' יצא שהכל תקין
    אתמול בערב הייתי אצל ההורים לא עישנתי ובזמן ישיבה הרגשתי קצת חולשה (עיפות)
    כשחזרנו הביתה עליתי מדרגות (קומה 3) וישר כשהתיישבתי עניין אותי מה הדופק שלי ולחץ הדם
    כשמדדתי עם מכשיר לחץ דם
    הלחץ דם היה 115 על 75 והדופק 64
    אני חושבת שאולי הדופק הנמוך הוא שגורם לי להרגיש "מסטולית" האם זה נכון .האם יש עוד בדיקה שאני צריכה לעשות ?
    רוב הזמן שאני בודקת הדופק שלי בין 80 ל-100

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    22/04/2017

    אם אקו אקג והולטר כולם תקינים לא סביר שהחולשה נגרמת בשל בעיית לב.
    דופק 64 (בהנחה שנמדד מספר דקות לאחר המאמץ ולא מהווה את הדופק בשיא המאמץ) אינו אמור לגרום חולשה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו