חציית כדור קרדילוק 1.25 מ"ג

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חציית כדור קרדילוק 1.25 מ"ג
    שירה
    30/04/2017

    בשבועיים האחרונים התחלתי לחוש בדופק מואץ, בסביבות ה 90-100.
    עשיתי אק"ג פעמיים ויצא תקין.
    בדיקות דם ושתן כלליות גם יצאו תקינות.
    בשבוע האחרון התחלתי לסבול מבעיות שינה כנראה עקב לחצים שאני עוברת.
    אני מתעוררת בלילה ואז מתקשה לחזור לישון עקב דופק מהיר שלא ברור אם הוא נובע מבעיה פיזיולוגית או מלחץ מהקושי להירדם.
    בהתייעצות עם רופא המשפחה התחלתי לקחת קרדילוק 1.25 מ"ג בשעות הערב ב 4 הימים האחרונים ואכן חזרתי לישון ונרגעתי.
    אני רוצה לנסות להוריד אותו.
    האם אני יכולה לחצות אותו , ולקחת רק חצי ממנו? בדף המצורף כתוב שלא ידוע אם מותר לחצות. זה עלול להזיק או שפשוט לא תהיה לו שום משמעות?
    ואם בכל זאת אסור לחצות אז הייתי רוצה אולי לקחת במקום הקרדילוק משהו להרגעה לפני השינה, כמו וואבן או אלפרליד ולראות אם זה עוזר לכמה ימים. מבקשת לדעת מה הכדור שמכיל הכי פחות חומר במינון הכי נמוך. כדי שלא תחזור לי בעיית השינה שלפי הבנתי מעצימה לי את הדופק המהיר.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חציית כדור קרדילוק 1.25 מ"ג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חצי כדור

    ד``ר רוברט הפנר
    30/04/2017

    כדורים אפשר לחצות במידה ויש להם קו באמצע. זה מה שמבטיח שהחומר הפעיל מחולק באופן שווה
    ד״ר הפנר
    מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
    037323311

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו