בן 46 אחרי שיגלוזיס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן 46 אחרי שיגלוזיס
    גלעד
    12/05/2017

    שלום
    בן 46
    לפני 4 שנים לאחר זיהום בשיגלוזיס המשיכו כאבי בטן לאורך חודשים והתחלתי לרדת במשקל. בתחילה אמרו לי שזה IBS אבל רק בשנה האחרונה בעקבות בדיקות מקיפות יותר אמרו לי שמדובר ב
    מחלת קרוהן של המעי הדק.

    ב 4 שנים ירדתי מ 60 קילו ל 50 קילו בלבד גובה 1.78 BMI=16
    והגרוע יותר הוא שמזה שנתיים! כדי להמנע מכאבי בטן לא אכלתי פירות ירקות אגוזים וכו' אלא רק הדברים הבאים : לחם רגיל ביצים ועוף.
    כמו כן לא לקחתי מולטי ויטמין כי זה גרם לתגובה לא טובה.
    רק עכשיו אני מתחיל טיפול שיעזור לשקם.
    אציין שאני לא בכושר טוב, די חלש אבל כן הולך ברגל כל יום
    הליכה של רבע שעה כ 1 ק"מ בקצב 4 קמ"ש.


    מזה כשבועיים לחץ הדם שלי ירד מאוד. מרמות של כ 120-70 בד"כ
    פתאום לחץ הדם שלי כל הזמן על כ 95-55 ויורד גם ל 90-50.
    אני מרגיש חלש ודיזי.
    עשיתי אק"ג השבוע יצא תקין.
    אקו לב לפני 5 חודשים תקין.
    בדיקות דם השבוע - ספירת דם תקינה המוגלובין 13.3, כימיה תקינה אלקטרוליטים תקינים. סוכר מעט נמוך 74 בצום. CPK השבוע תקין.

    קראתי שתת משקל ותזונה עלולים לגרום לפגיעה בשריר הלב במסתמים ועוד.
    1. האם זה סביר שהלב שלי נפגע מהתת משקל ותזונה הממושכים מאוד?
    מצד שני אק"ג תקין ואקו לב לפני 5 חודשים תקין.
    2. איך אפשר לדעת אם התת משקל ותזונה הממושכים גרמו לי נזק ללב?
    3. אם חלילה נגרם נזק האם זה הפיך?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 46 אחרי שיגלוזיס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לב

    ד``ר רוברט הפנר
    13/05/2017

    תחזור על בדיקת האקו ותתיעץ עם רופא הגסטרו איך להעלות במשקל.
    ד״ר הפנר
    מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
    037323311

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר הפנר

    גלעד
    13/05/2017

    תודה רבה ד"ר הפנר.

    ציינת שכדאי לעשות אקו לב לראות אם אין פגיעה בלב בעקבות התת תזונה ותת משקל שאני סובל מהם עקב קרוהן.

    ביצעתי אקו לב לפני 5 חודשים והיה תקין. האם זה לא שולל?
    או שהיות ויש בשבועייים האחרונים ירידה בלחץ הדם
    אז יכול להיות שחל שינוי וצריך לבדוק שוב?
    אציין שאק"ג השבוע תקין ללא שינוי מהעבר.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לב

    ד``ר רוברט הפנר
    13/05/2017

    אם אתה מרגיש שחל שינוי תחזור על הבדיקה
    ד״ר הפנר
    מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
    037323311

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו