שאלה לפרופ' דוד רוט בנוגע לטיפול בפרפור פרזדורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לפרופ' דוד רוט בנוגע לטיפול בפרפור פרזדורים
    נינה
    28/05/2017

    שלום רב.
    רקע : בת 86.סובלת מפרפור פרזדורים מהיר (ללא טיפול מגיעה עד ל186,ממוצע 99). תחת טיפול בקרדילוק 1.25 פעם ביום בהולטר לב 24 שעות נצפו פאוזות 170 עד 2.4 בשעות הלילה.ללא טיפול בקרדילוק נפצו 33 פאוזות עד 2.3 בשעות הלילה.
    אלרגית לדיגוקסין ולחוסמי סידן.
    בנוסף סובלת מאירועים מוחיים חוזרים ואירועים מוחיים חולפים.נוטלת אליקוויס פעם ביום 2.5 מ"ג-המינון נקבע ע" גריאטר עקב נטיה לדימומים.

    רציתי לשאול : האםנ יש חלופות הטיפול התרופתי ?
    האם הטיפול בתא לחץ עשוי לשפר את מע' ההולכה בלב?

    תור לקרדיולוג נקבע לעוד שבועיים ואני מעוניינת לשמוע את חוות דעתך טרם הבדיקה והחלטותיו .
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    28/05/2017

    במידה וקרדילוק 1.25 מג ביום משיג בקרת קצב טובה ניתן להתמיד במינון זה כיון שפאוזות של 2.4 שניות בלילה אינן מסוכנות. במידה ובקרת הקצב לא טובה עם מינון קרדילוק זה יש צורך להתקין קוצב לב וזה יאפשר להעלות מינון קרדילוק ללא חשש. הטיפול באליקוויס חיוני למניעת ארוע מוחי.
    תא לחץ למיטב ידיעתי לא משפר את מערכת ההולכה בלב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו