האם הדופק שלי נמוך?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם הדופק שלי נמוך?
    נועה
    10/06/2017

    שלום רב.
    בת 36, ללא כל עבר קרדיולוגי (לפחות לא משהו שנבדק או שאני יודעת עליו).
    אני מטופלת באלטרוקסין לאיזון של בלותת הטריס, אך מעבר לזה כל הבדיקות שעשיתי בשנים האחרונות (בעיקר דם) יצאו תקינות.
    אני סובלת מעייפות כרונית ולעיתים סחרחורות.
    אני אדם פעיל אבל רחוקה מלהיות ספורטאית. משתדלת ללכת הליכות ספורטיביות 2-3 בשבוע, הליכה של עד שעה, וגם זה לא תמיד.
    לפני 3 חודשים קניתי שעון ספורט שבין היתר מודד דופק.
    מספר פעמים בדקתי דופק לעצמי כדי לבדוק אם הוא אמין ויצא יחסית אמין.
    אתמול הסתכל על השעון שלי אחד ממכרי ואמר שהדופק שלי נמוך ועלי לפנות לרופא. אני אדם שלא ממהר להגיע לרופאים אך כן אשמח ליעוץ.
    לפי השעון הדופק הממוצע שלי במנוחה, במשך כחודשיים, נע בין 55 ל59, כשכמעט מדי יום, ובעיקר בלילה, הוא יורד פעם או פעמיים מתחת ל50.
    במהלך היום, כשלא במנוחה, הוא נע סביב 75, ובמאמץ (רב) מתקרב ל150 אבל יורד יחסית מהר.
    ברגעים במהלך היום בהם אני מרגישה יותר תשושה, השעון לרוב מראה דופק של 57-58.

    השאלה אם להערכתך יש סיבה לפנות לרופא, או שדופק בתחומים האלו הוא סביר בגילי
    תודה מראה
    נועה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם הדופק שלי נמוך?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק

    ד``ר רוברט הפנר
    10/06/2017

    אין כל בעיה בדופק שלך.
    תת פעילות בלוטת התריס יכולה לגרום לדופק נמוך.

    ד״ר הפנר
    מרפאת מומחים - קניון גבעתיים
    037323311

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו