בדיקות לב בסוף הריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקות לב בסוף הריון
    נעמה
    02/07/2017

    שלום ד"ר.
    אני בסוף הריון שלישי. לפני 4.5 שנים,בהריון ראשון,עשיתי הולטר לב ואקו לב והכל היה תקין. כעת עשיתי הולטר לב ואקו לב עקב תחושה של פעימות מוקדמות (התחלתי להרגיש פעימות מוקדמות לפני כשנתיים,מספר פעמים בשנה).
    התוצאה הפעם:באקו יצא הכל תקין והערה של אי ספיקה קלה במסם המיטרלי. פעם קודמת המסתם היה תקין. מה יכול לגרום לְשינוי?
    בהולטר יצא שני אירועים של הפרעות חּדריות pvc's- מה זה אומר?וגם יצא קטעים של סינוס טכיקרדיה עד 142 לדקה. מה זה אומר?
    הרופאה אמרה כרגע לא עושים כלום ולהגיע לביקורת לאחר הלידה.
    ואני תוהה מה קרה שלפני 4 שנים הכל תקין ועכשיו אחה התוצאות?
    בשתי הפעמים הייתי בהריון.
    מה זה בכלל סינוס טכיקרדיה והאם זה יכול לעבור?
    והכי חשוב-האם מסוכן ללדת ככה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקות לב בסוף הריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    02/07/2017

    אי ספיקה קלה של מסתם מיטראלי הוא ממצא שכיח וחסר משמעות קלינית. פעימות מוקדמות = PVCS בנוכחות תפקוד לב תקין הן גם בגדר הנורמה
    סינוס טריקרדיה זה קצב תקין אך מהיר המופיע למשל בזמן התרגשות או מאמץ ושכיח גם בזמן הריון. כל הממצאים הללו אינם מהווים סיכון בלידה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו