שאלה בקשר לכאבי חזה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בקשר לכאבי חזה
    עומר
    10/08/2017

    אם כבר 5 ימים(יום שבת בלילה 05.08.2017) התחילו לי לחץ וכאבים ברמות עוצמה שונות וגם בחילה(כנראה צרבת) וכל הלחץ והכאב מתגבר לרוב במאמץ(להתכופף וכנראה גם בריצה אבל נראה לי שלא תמיד זה ככה) ושאני יושב או שוכב בלי תזוזה זה נחלש ובקושי מורגש לרוב
    והייתי במיון פעמיים(פעם אחת ב8 באוגוסט ופעם אחת ב9 באוגוסט) ועשו לי כל מיני בדיקות כמו צילום חזה ואק"ג פעמיים ואקו לב וכולם אמרו לי שהכאבים לא ממקור לבבי ושהם שוללים שזה מהלב או מהריאות אבל גם שום תרופה להקלת הכאב או הבחילות לא עוזרת לי לא משנה מה
    אז יכול להיות שזה התקף לב או משהו מסוכן? ומה הסיכויים שזה באמת זה(אני בן 16 עוד חודש)
    לרוב אני לא מרגיש החמרות או שינוים בתסמינים שלי והרופא משפחה עצמו גם אומר שהוא לא יודע מה זה והוא שלח אותי לבדיקת דם ועוד בדיקה נוספת בשביל לנסות להבין מה המקור של כל התסמינים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בקשר לכאבי חזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים

    ד``ר רוברט הפנר
    11/08/2017

    בטח תרגיש טוב יותר בימים הקרובים אם לא תחזור לרופא המשפחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו