טכיקרדיה לא מוסברת וכאבים בחזה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טכיקרדיה לא מוסברת וכאבים בחזה
    לי
    22/08/2017

    היי, בת 19 וחצי, חיילת.
    בתאריך 28.6 הופנתי למיון ע"י הרופא יחידה בשל טכיקרגיה לא מוסברת (דופק 120) ואקג שיצא לא תקין (עם מעט צניחות וסינוס טכיקרדיה.)
    בדיקות דם יצאו תקינות, tsh תקין.
    לאור הטכיקרדיה הלא מוסברת עשו לי CTA שיצא תקין ולא נמצא תסחיף ריאתי. (חששו כי אני נוטלת גלולות)
    לא היה לי חום ולא היו כאבים במקומות אחרים.
    צילום חזה ואקו לב נמצא תקין גם. רצו לאשפז אותי אך חתמתי על טופס ויתור.
    לאחר השחרור מהמיון רופא היחידה שלח אותי לביצוע תפקודי בלוטת התריס מורחבים יותר שיצאו גם תקינים.
    ביצעתי הולטר אקג ל24 שעות, להלן התוצאה:
    רישום באיכות טובה למשך: 23 שעות
    קצב סינוס: 59-143 לדקה
    ממוצע:87
    APCS:1 
    VPCS:0
    ללא הפרעות קצב משמעותיות ברישום זה.
    בנוסף, יש לציין שהיו לי כאבים בחזה בזמן שפינו אותי למיון. וזו הסיבה שביצעתי א.ק.ג לאחר מכן ראו את הדופק המהיר ופינו אותי למיון
    עדיין יש לי לפעמים דופק מהיר, כאבים בחזה לא.
    הרופא יחידה אומר שהכל תקין, אני מתעקשת שמשהו מוזר פה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    22/08/2017

    במידה ואקו תקין הולטר תקין ותרשים אקג תקין בעיית לב לא סבירה. כדאי שתקבעי תור לקרדיולוג שיבחן את כל הבדיקות שביצעת כדי לודא שלא מדובר בבעית לב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו