טכיקרדיה תנוחתית שתי התעלפויות החודש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טכיקרדיה תנוחתית שתי התעלפויות החודש
    יעל
    24/08/2017

    שלום,
    אני בת 36 עם cfs וטכיקרדיה תנוחתית. בחודש האחרון ישנה החמרה גדולה בטכיקרדיה התנוחתית. התעלפתי פעמיים והמון כמעט התעלפויות. איני לוקחת טיפול תרופתי עדיין. תור למומחה עוד כמה חודשים.
    הייתי פעמיים החודש במיון של 2 בתי חולים שונים שלקחו לי פעמיים דם בהפרש של כמה ימים ועשו שוב את אותן בדיקות דם.
    כל זה היה לפני שבועיים.
    עכשיו רופאת המשפחה נתנה לי את בדיקות הדם הכלליות שאני עושה פעם בשנה(בלוטת תריס וכו שלא בדקו במיון) .
    האם עדיף לחכות חודש ורק אז לעשות שוב בדיקות דם?
    אני חוששת ש 3 פעמים בדיקות דם במצב שלי בפחות מחודש יחמירו את התסמינים. כעיקרון אין בעיה לחכות חודש...אבל אשמח לדעת אם יש הבדל בין לעשות עכשיו את בדיקות דם לבין לעשות עוד חודש
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    25/08/2017

    אם רופאת המשפחה הפנתה אותך לבדיקות דם כעת ולא אמרה לבצע אותן בעוד חודש עשי אותן כעת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו