דופק איטי מדי, תת משקל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דופק איטי מדי, תת משקל
    גלעד
    29/08/2017

    שלום
    בן 46.
    במשך שנים שקלתי כ 60 ק"ג ובריא.
    לפני 3 שנים החלו כאבי בטן ושלשולים ומאז הבטן שלי יצאה מאיזון לא מצליח לאכול הרבה דברים וירדתי חזק במשקל.
    בהתחלה אמרו שזה IBS באחרונה אומרים שאולי מדובר בקרוהן
    ואמור לעבור בדיקת קפסולה.
    אני אחרי ירדה חדה במשקל ושוקל כעת
    רק 48 ק"ג! גובה 1.78 מטר, BMI = 15.1
    יתרה מכך, בשנה האחרונה אני אוכל מגוון דל מאוד של אוכל בעיקר לחם, ביצים ועוף ולא אוכל פירות וירקות.
    בדיקות הדם השגרתיות בסך הכל בסדר פרט לקצת אנמיה 12.6 HG
    בחודשים האחרונים מרגיש קצת חולשה ותשישות.
    מבחינת כושר הולך ברגל כל יום כ 15 דקות ב 4 קמש סה"כ
    1 קמ ולא מעבר לזה. רוב היום יושב או שוכב.

    באחרונה הדופק שלי נהיה נמוך יחסית.
    בערב בבית כ 52-60 ובמהלך היום כ 60-64 בישיבה.
    זה בערך 10 פחות מהדופק שהיה הרגיל שלי.
    בשעות הערב אני מרגיש חולשה די משמעותי.

    רופאת המשפחה אמרה שהדופק הנמוך עלול להעיד שהלב מתחיל להיות מושפע מהמצב התזונתי. אצלה במרפאה אחרי הליכה מהאוטו היה דופק 62.
    ואמרה שאם הדופק יילך ויירד ולא אעלה במשקל,
    לא יהיה מנוס מלאשפז אותי להזנה ועדיך לא להגיע לזה
    ולכן שבינתיים אנסה בכל דרך לעלות במשקל.

    אק"ג השבוע תקין
    אקו לב לפני 5 חודשים תקין.

    ברצוני לשאול
    1. האם במצב הנוכחי הלב כבר נחשב בסכנה? איך יודעים אם כן או לא?
    2. בבדיקת קפסולה ואולי קולונוסקופיה עלול לאבד עוד קילו. האם מבחינת הלב אפשר לאבד עוד קילו או שזה כבר יהיה מסוכן מדי?
    3. מה מפריע ללב יותר. המשקל הנמוך או המגוון תזונתי נמוך ?
    4. במידה ואעלה 2-3 קילו האם הבעיה אמורה להפתר או שעלול כבר להגרם נזק לטווח ארוך ללב חלילה אי ספיקת לב וכו'.

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דופק איטי מדי, תת משקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק איטי

    ד``ר רוברט הפנר
    29/08/2017

    המספרים שציינת תקינים. ואם האקו תקין אז הלב לא נפגע בשלב זה. אם תמשיך לרדת במשקל חייך בסכנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לב

    גלעד
    30/08/2017

    תודה רבה על התשובה.
    אם אפשר לשאול עוד
    1. האקו לב האחרון שהיתה תקין הוא מלפני 3 חודשים מאז ירדתי עוד קילו. צריך לחזור שוב על האקו?
    2. כתבת - "אם תרד עוד במשקל חייך בסכנה".
    הסכנה נובעת מהלב? הלב צריך עוד משקל?
    איך אדע אם הגעתי לאיזור הסכנה??

    תודה רבה

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סכנה

    ד``ר רוברט הפנר
    30/08/2017

    הסכנה בכשל רב מערכתי, כבד כליות לב וכו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו