מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דופק איטי מדי, תת משקלגלעד29/08/2017
שלום
בן 46.
במשך שנים שקלתי כ 60 ק"ג ובריא.
לפני 3 שנים החלו כאבי בטן ושלשולים ומאז הבטן שלי יצאה מאיזון לא מצליח לאכול הרבה דברים וירדתי חזק במשקל.
בהתחלה אמרו שזה IBS באחרונה אומרים שאולי מדובר בקרוהן
ואמור לעבור בדיקת קפסולה.
אני אחרי ירדה חדה במשקל ושוקל כעת
רק 48 ק"ג! גובה 1.78 מטר, BMI = 15.1
יתרה מכך, בשנה האחרונה אני אוכל מגוון דל מאוד של אוכל בעיקר לחם, ביצים ועוף ולא אוכל פירות וירקות.
בדיקות הדם השגרתיות בסך הכל בסדר פרט לקצת אנמיה 12.6 HG
בחודשים האחרונים מרגיש קצת חולשה ותשישות.
מבחינת כושר הולך ברגל כל יום כ 15 דקות ב 4 קמש סה"כ
1 קמ ולא מעבר לזה. רוב היום יושב או שוכב.
באחרונה הדופק שלי נהיה נמוך יחסית.
בערב בבית כ 52-60 ובמהלך היום כ 60-64 בישיבה.
זה בערך 10 פחות מהדופק שהיה הרגיל שלי.
בשעות הערב אני מרגיש חולשה די משמעותי.
רופאת המשפחה אמרה שהדופק הנמוך עלול להעיד שהלב מתחיל להיות מושפע מהמצב התזונתי. אצלה במרפאה אחרי הליכה מהאוטו היה דופק 62.
ואמרה שאם הדופק יילך ויירד ולא אעלה במשקל,
לא יהיה מנוס מלאשפז אותי להזנה ועדיך לא להגיע לזה
ולכן שבינתיים אנסה בכל דרך לעלות במשקל.
אק"ג השבוע תקין
אקו לב לפני 5 חודשים תקין.
ברצוני לשאול
1. האם במצב הנוכחי הלב כבר נחשב בסכנה? איך יודעים אם כן או לא?
2. בבדיקת קפסולה ואולי קולונוסקופיה עלול לאבד עוד קילו. האם מבחינת הלב אפשר לאבד עוד קילו או שזה כבר יהיה מסוכן מדי?
3. מה מפריע ללב יותר. המשקל הנמוך או המגוון תזונתי נמוך ?
4. במידה ואעלה 2-3 קילו האם הבעיה אמורה להפתר או שעלול כבר להגרם נזק לטווח ארוך ללב חלילה אי ספיקת לב וכו'.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק איטי
ד``ר רוברט הפנר29/08/2017המספרים שציינת תקינים. ואם האקו תקין אז הלב לא נפגע בשלב זה. אם תמשיך לרדת במשקל חייך בסכנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלב
גלעד30/08/2017תודה רבה על התשובה.
אם אפשר לשאול עוד
1. האקו לב האחרון שהיתה תקין הוא מלפני 3 חודשים מאז ירדתי עוד קילו. צריך לחזור שוב על האקו?
2. כתבת - "אם תרד עוד במשקל חייך בסכנה".
הסכנה נובעת מהלב? הלב צריך עוד משקל?
איך אדע אם הגעתי לאיזור הסכנה??
תודה רבה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסכנה
ד``ר רוברט הפנר30/08/2017הסכנה בכשל רב מערכתי, כבד כליות לב וכו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נטילת כדורים וקיום יחסי מין
תוצאות בדיקות אקו וארגומטריה - האם יש מה לחשוש?
פיענוח בדיקת אקו לב אישה בת 73
מיפוי לב ו-hot spot במעיים מה זה אומר?
הפרעת SVT היא גורם סיכון בקורונה?
דליפה קלה-בינונית במסתם מיטראלי וקורונה
הידבקות בקורונה וסיבוכים לבביים
האם יש צורך בנטילת אספירין?
וירוס קורונה - אזהרת משרד הבריאות וקבוצות סיכון
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)



