דימום/חור בעורק אחרי החלפת מסתם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דימום/חור בעורק אחרי החלפת מסתם
    עירית
    04/09/2017

    שלום
    אבי ביצע החלפת מסתם לא בניתוח חזה אלא tavi
    לאחר כשלושה ימים האח הרגיש במישוש בבליטה בעורק והחליטו לבצע סיטי. מיד אחרי אבי נכנס לקוצר נשימה ועלה החום .כך הובהל כאשר הוא מונשם ומורדם לסגירת העורק
    האם לא ניתן היה לראות בדמם עוד קודם
    ולפי הבנתי דימום כזה אמור להתפתח באותו היום או למחרת ....והבנתי גם שקשה היה להרגיש זאת מאחר ומדובר באדם מבוגר עם טרשת עורקים כנראה ולכן לא מופיעה בליטה אלא דופנות העורקים לחצו באיזור וגרמו לדם לא לפרוץ .....
    האם ניתוח כזה הינו בהול?
    האם מחייב הרדמה מלאה ??
    האם אין בדיקה לאחר ניתוח במבוגרים שיכלה להציף הבעיה בלא הסיבוך הנל
    האם לידיעתך התופעה המיידית של הופעת החום וקוצר הנשימה יכולה להיות קשורה בהזרקת היוד למרות שביצע בעבר בדיקות כאלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    04/09/2017

    לאחר TAVI יכל להתפתח סיבוך כזה בעורק פמורלי. לא נדיר שמאבחנים זאת לאחר מספר ימים ולא מידית לגבי דחיפות הניתוח ואופן ההרדמה אין ביכולתי לחוות דעה כיון שאלו החלטות שיכל לקבל רק רופא שראה את המצב בזמן אמיתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו