מצב הלב המעבר מישיבה לעמידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מצב הלב המעבר מישיבה לעמידה
    אייל
    15/09/2017

    שלום
    אני בן 49.
    ידוע על אנקילוזינג ספונדיליטיס.
    מקפיד על פיזיותרפיה וכו'.
    לא לוקח כדורים לזה בגלל שגרמו לתופעות לוואי.
    לוקח רק אקמול פעמיים שלוש בשבוע.

    לאורך השנים היה גם הרבה רגישות בבטן ותמיד הייתי רזה כ 62 ק"ג.
    בשנתיים האחרונות יש החמרה בכאבי בטן וירדתי במשקל משמעותית ל 54 קילו גובה 1.82
    ומרגיש חולשה.
    בירור גסטרו טרם מצא את הסיבה.
    בדיקות דם תקינות.
    אקו לב לפני 8 חודשים תקין. אקג עדכני תקין.

    באחרונה לחץ הדם נמוך יש שעות של
    90-95 העליון ו 50-55 התחתון.
    הדופק גם נמוך כ 55-60 בערב.
    אני לא בכושר גופני טוב.

    רציתי לשאול
    בזמן האחרון כשאני עובר מישיבה לעמידה
    הדופק טס. מדופק 60 בישיבה
    יש לי דופק 90-95 בעמידה אחרי כדקה.
    לחץ הדם לא יורד אלא עולה כשנעמד בכ 5-10.

    קראתי שעליית דופק במעבר מישיבה לעמידה
    ביותר מ 20-25 יכולה להעיד על בעיה בלב.

    האם זה סימן שיש לי בעיה בלב ואולי הוא נפגע מהאנקילוזינג ספונדיליטיס או מהתת משקל המשמעותי שאני נמצא בו?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    15/09/2017

    עליה מוגזמת בדופק כאשר משנים תנוחה מישיבה לעמידה יכולה לנבוע מסיבות כמו אנמיה או התייבשות. אם אקו לב הראה תפקוד לב תקין לא סביר שבעית לב גורמת לכך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו