סיכום מיפוי לב תחת תליום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סיכום מיפוי לב תחת תליום
    מנחם
    22/09/2017

    אחרי צינתור ו-2 סטנדים, לאחר חסימות של 80% לפני 40 יום, בוצע מיפוי לב עם תליום.
    בסיכום שלי נשמע לי "סינית" כתוב כדלכמן:
    היואיל הרופא הנכבד לפרש לי את הנתונים מעבר לאמירה כללית מובנת שאין עדות לאיסכמיה ולאמר האם יש צורך לעשות משהו נוסף?. התור לקרדיו' רחוק...
    אין עדות לאיסכמיה מיוקרדיאלית שארית הפיכה לאחר ה- PCI ל- LAD וה- D1. הפחתה בפרפוזיה עד פגם מילוי אינפרופוסטריורי, אינפרוספטלי ופוסטרובזלי בהתאמה לפיזור ה- RCA, ללא שיפור ברהדסטריבוציה מוקדמת, בעקבות מאמץ ארגומטרי בינוני ובדופק מטרה 89% ללא תעוקה ושינויים באק"ג לא פסקניים אמנם יש רושם שקיימת הצללה סרעפתית הממצא נראה אמיתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סיכום מיפוי לב תחת תליום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיפוי

    ד``ר רוברט הפנר
    22/09/2017

    הסטנטים הושתלו כנראה ב LAD וב Dg המיפוי אומר שזרימת הדם דרך העורקים הללו טובה.
    החלק השני של המיפוי מתיחס לעורק אחר העורק הימני שככל הנראה חסום ובאותו איזור מתי שהוא בעבר היה אוטם.
    אינך מציין מה נמצא בעורק הימני (ה RCA ) בצנתור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייחסות לתשובת הרופא

    מנחם
    22/09/2017

    1. תודה
    2. העתקתי בדיוק את סיכום הבדיקה. אין התייחסות ל- RCA
    3. כתוב עוד: שינויים בא.ק.ג צניחות ST עד 1.5 מ"מ ב- AVF,
    L2-3,
    V4-V6 עולות . קליטה ריאתית תקינה הרחבה זמנית של חדר שמאל: לא נצפתה.
    פגמי מילוי הפיכים: לא נצפו. הפיכים חלקית: לא נצפו. קבועים: אינפריורי, פוסטרולטרלי, פוסטרובזלי, אינפרוספטלי.
    כל זה במיפוי אחרי הצנתור.
    -------------------------------------------------------------------
    בצנתור קבע המצנתר: עורק כלילי שמאלי ראשי: תקין. עורק שמאלי קדמי יורד מסויד הצרות של 80% בחלקו הפרוקסימלי, עם גמנט ארוך חולה הנמשך לחלקו האמצעי. הצרות של 70% במוצא D1/ הצרות של 80% בחלקו הפרוקסימלי עם סגמנט ארוך חולה. הצרות של 70% בחלקו הדיסטלי של ה- LAD.
    עורק עוקף: אי סדירות קלה. עורק כלילי ימני מסויד. אי סדירות קלה. תוכנן PCI שבו תורחב ההצרות ב- PROX D1. ללא הרחבה של D1. במידה ולא יקופח משמעותית, ולאחר מכן הרחבת ה- LAD , לא כולל חלקו הדיסטלי..
    SUCCESSFUL PCI AND DESX2 TO PROX AND MID LAD' PROX D1
    מה עלי לעשות? צריך עוד צנתור טיפולי, או שאפשר להמשיך כך ???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיפוי

    ד``ר רוברט הפנר
    22/09/2017

    פגמי מילוי קבועים הכוונה לאיזורים שעברו אוטם. לפי המיפוי העורק האחראי לאוטם כנראה ה Cx
    אין פגמי מילוי הפיכים דהיינו איסכמיה / סבל של הלב מאמץ.
    תעשה אקו לב - האקו בודק התכווצות הלב.
    לפי הנתונים שרשמת, אתה לא זקוק לצתנור נוסף ואם אתה מרגיש טוב נדרש רק טיפול תרופתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו