ד"ר רוט היקר תודה על תשובותיך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ד"ר רוט היקר תודה על תשובותיך
    אלינה
    24/09/2017

    ראשית תודה רבה על התשובות וההתייחסות האישית.
    אני ממש מנסה לעזור לאבא שלי ולא יודעת איך.

    האם חולה באי ספיקת לב שכנראה בהחמרה בחודש האחרון
    לאור האשפוזים החוזרים והחולשה שהתווספה למצב.
    בשל בצקות, קוצר נשימה ותחושת מחנק ניתן לו פוסיד וזרוקסילין
    שאלה קצת מוזרה אבל כיצד יכול אדם לנוח /לישון
    מה שאמור לתרום קצת למצב בריאותי ובמקביל לקום עשרות פעמים לנוחיות:(
    האם ייתכן מצב שיינתן לו שילוב תרופתי אחר ואז לא יצטרך את המשתנים ???

    הוא מקבל רמיפריל,קלופידוגרל הידרוגן,פרדקסה,מטמורפין, ביזפורלול, אטורוסטטין.
    לבצקות - פוסיד 40 מ"ג יחד עם זרוקסולין 2.5 מג
    ונתנו לו מרשם פוסיד זריקה פעם בשבוע - האם לא מוגזם.??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    24/09/2017

    אני ממליץ שאביך יגיע למעקב רפואי במרפאת אי ספיקת לב במסגרת קופת החולים או בית החולים הקרוב למגוריו. טיפול באי ספיקת לב מחייב מעקב קרוב והתאמת תרופות ולכן לא יכל להעשות דרך פורום מעין זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו