תחושת עייפות קיצונית וסחרחורת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תחושת עייפות קיצונית וסחרחורת
    שואלת
    03/10/2017

    שלום,
    בת 28,מזה שנים סובלת מדופק מהיר אך הולטר לב ,אקו לב ,אקו לב במאמץ ומבחן ארגומטריה הראו שהכל בסדר. (מבחן ארגומטריה הופסק בשל תשישות אך לא נמצא משהו חריג).לפני 6 ימים עברתי עקירת שן בינה ימנית עליונה ולא אמרתי לרופא שאני סובלת מדופק מהיר כי לא הייתה קטגוריה כזאת . מיום לאחר העקירה ועד היום אני מרגישה עייפות קיצונית וסחרחורות נוראיות. לחץ הדם בבדיקת מכשיר ביתי הוא 135/86 117/80 152/85 והדופק נע בין 85-97.
    כשדיברתי עם הרופא שיניים יום לאחר העקירה כשהתחילו הסחרחורות הוא אמר שזה בגלל האדרנלין שבחומר הרדמה (הרדמה מקומית). האם יכול להיות שנגרם לי נזק ללב כתוצאה מחומרי ההרדמה והעייפות הקיצונית והסחרחורת שאני מרגישה היא תוצאה של העקירה? האם זה יכול להיות התקף לב?דום לב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    03/10/2017

    לא סביר שחומרי ההרדמה גרמו לנזק ללב. דום לב זה מות קליני ולכן ברור שלא מדובר בדם לב. אדרנלין השפעתו קצרה לכן אם עברת עקירה לפני 6 ימים האדרנלין מזמן סיים את השפעתו.
    עליך לפנות לרופא המשפחה עוד היום לבדיקה וברור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו