מצב לאחר פרפור פרוזדורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מצב לאחר פרפור פרוזדורים
    אלי שלום
    18/10/2017

    שלום,
    לפני כחודשיים עברתי פרפור פרוזדורים קשה אושפזתי שבוע בטיפול נמרץ ושוחררתי עם טיפול של פרדקסה 150*2 ו פרוקור 200*3 ו לויטרה 10 מאז הורידו את הפרוקור ל2 כדורים וב 1/11 כדור אחד עשיתי הולטר ואצרף בהמשך שאלותי: האם,כל חיי אקח פרדקסה? אני בן 77 והייתי פעיל מאד נסעתי הרבה לחו"ל טיילתי בכל מקום ופתאום אני חולה,אני מרגיש בסדר אבל אין לי טיפת כושר בקושי עולה קומה אחת וכבר יש לחץ בחזה שמיד עובר, אני פוחד לנסוע ולהתרחק מהבית,על חול אני רק חולם, האם אני מפריז בחששותיי? האם אין בעיה לנסוע ולטוס האם אני כשיר,? לא הצלחתי לקבל תשובות ברורות מהקרדיולוג בקופת החולים הוא רק מתקתק במחשב וענה בקושי נראה שאינו לוקח אחריות ומטיל עלי את ההחלטות מה מותר ומה אסור מה לעשות?


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מצב לאחר פרפור פרוזדורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרפור

    ד``ר רוברט הפנר
    18/10/2017

    את הפרדקה כדאי שתוריד למינון של 110 מג פעמיים ביום כל עוד אתה נוטל גם פרוקור.
    הקרדיולוג מתקתק במחשב את מה שאתה מספר לו וחשוב שתמשיך להפגש איתו.
    הלחץ בחזה שכתבת שאתה מרגיש מצריך בירור.
    פרדקסה תצטרך לקחת כל החיים. זה עדיף על ארוע מוחי והמשך חיים בכסא גלגלים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו