מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דופק מהיר מאוד ונזק ללבלי22/11/2017
שלום ד"ר,
אני בת 28,סובלת זמן רב מדופק מהיר (סינוס טכיקרדיה).דופק מהיר זה מתבטא בעיקר כשאני הולכת קצת יותר מהר מהליכה איטית ,כשאני עולה במדרגות וגם במנוחה הדופק לפעמים מהר בסביבות 95. לכן אני באופן עקרוני הולכת לאט ואם עולה מדרגות אז אני עולה ממש לאט . עשיתי בדיקות רבות-בדיקות דם רבות,אקו לב במאמץ,הולטר לב, אקו לב ומבחן מאמץ.כל הבדיקות תקינות. אתמול קרה לי מקרה בו נתקעתי במעלית,נלחצתי מאוד ולכן הדופק היה ממש ממש מהיר .כשיצאתי מהמעלית עליתי ברגל 5 קומות עם דופק ממש מהיר (הרגשתי מאוד לא טוב בזמן העליה במדרגות-סחרחורת וקושי לנשום אבל המשכתי) .מדדתי דופק כשעה אחרי העליה והוא היה 106.
היום בבוקר הדופק היה 87 אבל מהיום בבוקר אני מרגישה קושי לנשום וסחרחורת ושאלתי היא האם יכול להיות שזה מהלב? האם יכול להיות שנגרם נזק ללב בגלל שהגעתי לדופק מאוד מאוד מהיר מהלחץ ועליתי עם דופק גבוה כזה עוד 5 קומות כשאני אף פעם לא עולה במדרגות? האם זה מסוכן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופק
ד``ר רוברט הפנר22/11/2017הדפקים שאת מציינת אינם גבוהים לבטח לא לאשה בת 28 מה גם שאת מציינת שההולטר תקין. דופק גבוה מהסוג שאת מתארת אינו גורם כל נזק ללב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה לרופאים
לי22/11/2017תודה על התשובה.
אך אני רוצה לציין שאת המאמץ של עליית 5 קומות עשיתי עם דופק מאוד מאוד גבוה (הרגשתי את הלב דופק במהירות שיא)אני חושבת שבתחילת העליה במדרגות הדופק כבר היה בסביבות 170 לפי הפלפיטציות והוא כמובן עלה עם המאמץ +תחושות סחרחורת וקושי לנשום ואני אף פעם לא עושה מאמץ כזה אלא תמיד הולכת לאט כדי לא להעלות דופק.
התחושות שאני מרגישה היום(סחרחורת+קושי לנשום) לא קשורות ללב ולא נגרם ללב נזק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדופק
ד``ר רוברט הפנר23/11/2017לא
את לא עושה שום פעילות פיזית ואין לך כושר ולכן דופק 170 (למרות שזאת רק תחושה כי לא באמת מדדת) בגילך אחרי מדרגות לקומה 5 זה לא חריג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נטילת כדורים וקיום יחסי מין
תוצאות בדיקות אקו וארגומטריה - האם יש מה לחשוש?
פיענוח בדיקת אקו לב אישה בת 73
מיפוי לב ו-hot spot במעיים מה זה אומר?
הפרעת SVT היא גורם סיכון בקורונה?
דליפה קלה-בינונית במסתם מיטראלי וקורונה
הידבקות בקורונה וסיבוכים לבביים
האם יש צורך בנטילת אספירין?
וירוס קורונה - אזהרת משרד הבריאות וקבוצות סיכון
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



