דופק מהיר מאוד ונזק ללב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דופק מהיר מאוד ונזק ללב
    לי
    22/11/2017

    שלום ד"ר,
    אני בת 28,סובלת זמן רב מדופק מהיר (סינוס טכיקרדיה).דופק מהיר זה מתבטא בעיקר כשאני הולכת קצת יותר מהר מהליכה איטית ,כשאני עולה במדרגות וגם במנוחה הדופק לפעמים מהר בסביבות 95. לכן אני באופן עקרוני הולכת לאט ואם עולה מדרגות אז אני עולה ממש לאט . עשיתי בדיקות רבות-בדיקות דם רבות,אקו לב במאמץ,הולטר לב, אקו לב ומבחן מאמץ.כל הבדיקות תקינות. אתמול קרה לי מקרה בו נתקעתי במעלית,נלחצתי מאוד ולכן הדופק היה ממש ממש מהיר .כשיצאתי מהמעלית עליתי ברגל 5 קומות עם דופק ממש מהיר (הרגשתי מאוד לא טוב בזמן העליה במדרגות-סחרחורת וקושי לנשום אבל המשכתי) .מדדתי דופק כשעה אחרי העליה והוא היה 106.
    היום בבוקר הדופק היה 87 אבל מהיום בבוקר אני מרגישה קושי לנשום וסחרחורת ושאלתי היא האם יכול להיות שזה מהלב? האם יכול להיות שנגרם נזק ללב בגלל שהגעתי לדופק מאוד מאוד מהיר מהלחץ ועליתי עם דופק גבוה כזה עוד 5 קומות כשאני אף פעם לא עולה במדרגות? האם זה מסוכן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דופק מהיר מאוד ונזק ללב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק

    ד``ר רוברט הפנר
    22/11/2017

    הדפקים שאת מציינת אינם גבוהים לבטח לא לאשה בת 28 מה גם שאת מציינת שההולטר תקין. דופק גבוה מהסוג שאת מתארת אינו גורם כל נזק ללב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה לרופאים

    לי
    22/11/2017

    תודה על התשובה.
    אך אני רוצה לציין שאת המאמץ של עליית 5 קומות עשיתי עם דופק מאוד מאוד גבוה (הרגשתי את הלב דופק במהירות שיא)אני חושבת שבתחילת העליה במדרגות הדופק כבר היה בסביבות 170 לפי הפלפיטציות והוא כמובן עלה עם המאמץ +תחושות סחרחורת וקושי לנשום ואני אף פעם לא עושה מאמץ כזה אלא תמיד הולכת לאט כדי לא להעלות דופק.
    התחושות שאני מרגישה היום(סחרחורת+קושי לנשום) לא קשורות ללב ולא נגרם ללב נזק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק

    ד``ר רוברט הפנר
    23/11/2017

    לא
    את לא עושה שום פעילות פיזית ואין לך כושר ולכן דופק 170 (למרות שזאת רק תחושה כי לא באמת מדדת) בגילך אחרי מדרגות לקומה 5 זה לא חריג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו