Grade 2 diastolic dysfunction

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • Grade 2 diastolic dysfunction
    אופק
    01/01/2018

    שלום,
    בן 43 , ורץ 5 ק"מ פעמיים בשבוע 😊
    לא סובל מלחץ דם , מטופל בסטטינים.
    ביצעתי אקו לב במאמץ, וכך רשום:
    Normal LV size and global systolic function. Mild concentric LV hypertrophy. Normal global
    And segmental LV systolic function (EF 60%). Grade 2 diastolic dysfunction (pseudonormal LV filling pattern) suggestive of elevated LA pressure.
    Normal RV size and global systolic function.
    Moderate left atrium dilatation.
    Minimal aortic valve regurgitation.
    Minimal mitral regurgitation.
    Minimal tricuspid regurgitation
    Aortic Root: normal size. Ascending aorta:29.0 mm, normal size.
    האם מומלץ טיפול תרופתי ? ו-או להיות במעקב...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    Grade 2 diastolic dysfunction

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    02/01/2018

    יש עיבוי של שריר הלב, זה גורם לירידה בתפקוד דיאסטולי. הסיבה השכיחה ביותר היא לחץ דם גבוה. צריך לחזור לרופא המפנה שיערך את המצב ואם אכן יש לחץ דם גבוה יש לטפל בו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו