הנחיות לקראת מבחן מאמץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הנחיות לקראת מבחן מאמץ
    סטודנט
    05/01/2018

    שלום, בעוד כמה ימים אני אמור לבצע בדיקת מאמץ. אני מרגיש שאני עומד להצטנן, בגלל מזג האוויר. האם מותר לבצע את המבחן במקרה כזה? יצא לי כמה פעמים להתאמן בחדר כושר עם חום 37+(לא דבר חכם, אבל מה שהיה - היה), ועם החימום נוצרת הרגשה טובה, ולא חוויתי קשיים נשימתיים. האם הבדיקה במצב זה יכולה להראות על בעיות לב - ריאה כלשן, שלא קיימות, אלא הופיעו בגלל הצטננות?
    למה אסור לשתות קפה, ותה - מותר? בשניהם הרי יש קפאין.
    מותר שוקולד כמה שעות לפני הבדיקה?
    הרי באימון כושר ומשקולות אלה הם התנאים בהם אני מתאמן, בדרך כלל.
    (בן 36, נשלחתי לבדיקה לא בגלל תסמינים כלשהם, אלא סתם כדי להיות רגוע. ערכי הכולסטרול שלי לא אופטימיליים(LDL 115, HDL 60+), ויש במשפחה מחלות לב בגילאים מבוגרים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הנחיות לקראת מבחן מאמץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    05/01/2018

    בזמן מחלה לא כדאי לבצע בדיקת מאמץ. כדאי לבצעה לאחר החלמה.
    לפני מיפוי לב במאמץ אסור לשתות משקאות המכילים קפאין כי יתכן שבזמן הבדיקה יעשו שימוש בתרופה הקרויה דיפירידמול שהקפאין סותר את פעילותה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו