התקף לפני כשנה וחצי ובעקבותיו צנתור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התקף לפני כשנה וחצי ובעקבותיו צנתור
    פרופ` דוד רוט
    22/01/2018

    שלום רב

    אימי אשה בת 78 לאחר התקף לפני כשנה וחצי ובעקבותיו צנתור וכן צנתור השנת 2012.
    לאחרונה מרגישה קוצר נשימה בעת הליכה או מאמץ קל..

    סוכרתית מטופלת באינסולין ומאוזנת בלחץ דם ע"י תרופות.
    התוצאות שקיבלה באקו הם...

    אאורטה עולה 34
    שורש אאורטה 32
    פרוזדור שמאלי (D-2) 44
    שטח הפרוזדור שמאלי 30
    קוטר חדר שמאלי בזמן סיסטואלי 35
    קוטר חדר שמאלי בזמן דיסיסטואלי 52
    עובי מחיצה בין חדרית 13
    עובי דופן אחורית 12
    תפקוד כולל חדר שמאל פגוע במידה קלה
    עליה שמאלית מורחבת במידה קלה..

    האם יש כאן בעיות משמעותיות המצריכות טיפול?

    תודה מראש..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    22/01/2018

    כל אדם שעבר התקף לב צריך להיות במעקב קרדיולוג ולקבל טיפול שמטרתו לעזור ללב שנפגע מהתקף הלב להקטין את הסיכון לאי ספיקת לב ולהקטין את הסיכון להתקף לב נוסף. האקו מראה שהלב נפגע במידה קלה בשל התקף הלב. יש לחזור לרופא שהפנה לבדיקה שיודא שהטיפול שמקבלת אמך אופטימלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו