שאלה לקרדיולוג-דופק מהיר מאוד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לקרדיולוג-דופק מהיר מאוד
    שואלת
    03/02/2018

    שלום,
    בת 28, סובלת מדופק מהיר. (בדיקת הולטר לב,אקו לב ,אקו לב במאמץ וארגומטריה תקינות)
    אתמול בשל כאבים חזקים בבטן (ככל הנראה חיידק בבטן)ניגשתי למיון ובמהלך כל 5 השעות שהייתי שם הדופק שלי היה 144 למרות שהכאבים עברו אחרי משככי כאבים (אקמול+פרמין) שנתנו לי וגם הרופאים לא הבינו למה הדופק כל כך גבוה.
    עשו לי פעמיים אקג שהיה תקין.
    מכשחזרתי הביתה ועד עכשיו הדופק הוא בערך 90.

    השאלות שלי הן:
    1)האם זה מסוכן שהייתי במשך 5 שעות עם דופק כל כך גבוה (דופק 144)?

    2) האם אני יכולה לעשות מחר הכל רגיל? כלומר, ללכת הליכה מהירה ,לעלות מדרגות או שזה מסוכן ללב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    04/02/2018

    לפי התאור מדובר בדופק מהיר אך תקין כלומר לא הפרעה בקצב הלב. ברוב המקרים הסיבה לכך אינה נובעת מהלב עצמו אלא מגורם אחר שמשפיע על קצב הלב למשל כאב, מחלת חום, אנמיה, יתר תריסיות, חרדה ועוד. לכן במצב כזה הדופק המהיר עצמו לא מסוכן - יש לאבחן את הסיבה ולטפל בה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו