קסרלטו 15 ועקירת שתל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קסרלטו 15 ועקירת שתל
    מירה
    29/03/2018

    אמי בת 80 משקל 83 קג. מטופלת כחודשיים בקסרלטו 15 מג. צריכה לעקור שתל. מה המדיניות לגבי התרופה? האם יש להפסיק? לקחת במקום זריקות קלקסן? אודה לתשובתכם..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קסרלטו 15 ועקירת שתל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד״ר גיא רוזן
    31/03/2018

    שלום מירה,
    השאלה החשובה ביותר היא מה הסיבה לכך שאמא מטופלת בקסרלטו. אם כמו שאני מנחש היא נוטלת את התרופה בגלל פרפור פרוזדורים, אין מניעה מהפסקת הטיפול, ללא צורך ב״גישור״ ע״י קלקסן״ סביב העקירה. בדרך כלל מפסיקים יומיים לפני הפעולה, ואז מחדשים לפי המלצת הרופא שיניים (בדרך כלל יום או יומיים אחרי). השאלה החשובה האחרת שעולה ממה שכתב היא למה אמא על מינון מופחת של קסרלטו (15 מ״ג ולא מינון מלא של 20 מ״ג). יש נטיה לא פעם להפחית מינון רק בגלל שהמטופל מבוגר ו״מפחדים״ שידמם ומחקרים מראים שהדבר מעלה סיכון לארוע מוחי במטופלים אלו. הייתי ממליץ לבדוק את העניין.
    בברכה,
    ד״ר גיא רוזן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו