מיפוי לב עם דיפירידמוול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיפוי לב עם דיפירידמוול
    אייל
    03/04/2018

    שלום
    גיל 50
    באחרונה מעת לעת קצת תחושה בחזה שמאל עליון.
    אק"ג תקין
    אקו לב תקין.

    אקו לב במאמץ תקין לפני 10! שנים בגיל 40.

    עקב התחושות בחזה מדי פעם הומלץ ארגומטריה אבל לא יכול לבצעה בגלל שיש לי פציעה בירך ולא יכול ללכת מהר או בשיפוע על הליכון.
    לפיכך הומלץ מיפוי לב עם דיפירידמוול.
    1. האם יש לכך תופעות לוואי? מה הסיכון מביצוע בדיקה זאת?
    2. מה הסבירות שאדם עם אקו לב במאמץ תקין לפני 10 שנים, אקו לב תקין כעת, פרופיל שומנים תקין, רזה, סוכר 80, לחץ דם 110-70 , אבל כושר לא טוב בגלל פציעה,
    יפתח ב 10 שנים שינויים עם סיכון בכלי הדם של הלב ושדורשיים לעשות מיפוי לב? האם אכן הסבירות נמוכה מאוד שמשהו השתנהץ?


    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיפוי לב עם דיפירידמוול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    פרופ` דוד רוט
    04/04/2018

    מיפוי לב עם דיפירדמול נחשב לבדיקה בטוחה. הדיפירידמול עלול לגרום תחושה לא טובה אך השפעתו חולפת מספר דקות לאחר סיום הבדיקה.
    אקו לב במאמץ מלפני 10 שנים לא רלונטי במיוחד כאשר יש סמפטומים חדשים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו