תחושת אי נוחות בחזה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תחושת אי נוחות בחזה
    גלעד
    18/04/2018

    שלום
    גיל 45.
    משקל תקין אפילו רזה.
    כולסטרול נמוך , טריגליצרידים מעט מוגברים 220.
    לא לוקח תרופות. לחץ דם תקין 110-70 . סוכר תקין.
    אקו לב תקין לפני חודש
    ארגומטריה תקינה לפני 8 שנים , לא יכול לעשות ארגומטריה עדכנית בגלל שנפצעתי לפני חצי שנה ברגל.
    בכושר לא טוב בגלל הפציעה.

    בחצי שנה האחרונה שמתי לב שאם אני מתעצבן , נניח אחרי ריב עם אשתי או הילדים, יש לי אחר כך נניח כחצי שעה שעה לפעמים אף שעתיים, תחושה של אי נוחות עמומה וקצת כאב באיזור הצד השמאלי של החזה בערך מהמרכז שמאלה עד איזור הפטמה ומעליה.

    אציין כשאני עושה הליכה ברגל אין לי את התחושה והכאב האלה, אבל הולך בקצב לא מהיר בגלל הפציעה כך שהדופק גג כ 100 לדקה.

    רציתי לשאול האם תחושה עמומה של קצת כאב בחזה אחרי ריב עלולה להיות קשורה ללב או כלי דם שמובילים ללב?
    איך יכול להיות הרי הדופק לא גבוה לאורך זמן אחרי ריב.
    או שאין קשר בין ריב ללב ואם כבר זה יותר מתאים לשריר?

    מה דעתך?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תחושת אי נוחות בחזה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד״ר גיא רוזן
    19/04/2018

    גלעד שלום,
    התלונות שאתה מתאר יכולות להיות תיאורתית קשורות ללב וכלי הדם שמזינים אותו למרות שהסיכון לכך הוא לא גבוה. הייתי ממליץ על ביצוע על אקו לב או מיפוי לב עם תרופה ש״מחליפה״ מאמץ (דובוטמין במקרה של אקו ודיפירידמול למיפוי), שיוכלו לענות על השאלה. אם האקו לב היה תקין לגמרי לפני חודש, פחות סביר שמדובר בבעיה בשריר הלב עצמו.
    בברכה,
    ד״ר גיא רוזן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קצת כאב ואי נוחות בחזה

    גלעד
    19/04/2018

    תודה רבה ד"ר רוזן על תשובתך.

    אבקש להבין.
    אם התחושת של קצת כאב עמום ואי נוחות בחזה
    מופיעה אחרי ריב , איך זה יכול להיות קשור ללב?
    הרי זה לא ריצה או הליכה מהירה שמעלה את הדופק לדופק גבוה, אז מה המנגנון שמקשר את תחושת הכעס לתחושת כאב בחזה ואשר קשור בלב?
    ( אציין שוב שבזמן הליכה אין לי את הכאב הזה אבל הולך בדופק של כ 100 פעימות לדקה בגלל פציעה ברגל )
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו