תוצאות הולטר - האם מדאיגות?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות הולטר - האם מדאיגות?
    עידן
    25/04/2018

    שלום רב, גבר בן 32
    לפני 6 שנים עברתי אבלציה לא מוצלחת מאז אני לוקח כדור קרדילוק ו 2 כדורים טמבוקור ביום. בדיקת הולטר 24 שעות נמצא: 2 הפרעות קצב vpc's
    134 apc's
    קטעים רבים של: retrograde reentry tachycardia שנמשכו עד 2 דק במהירות 97-125 פעימות לדקה. ביציאה מהקטעים נצפו פעימות nodal escape beat
    הפרעות הולכה: נצפה av block דרגה ראשונה
    נצפה גם קטעים של av block grade 2 wenkebach
    לא נצפו שינויים משמעותיים בקטע st.
    הקצב הבסיסי נצפה קצב סינוס מהירות ממוצעת 93.
    השאלה שלי האם זה נורמלי לחיות עם זה או שזה צריך בירור יותר מעמיק של קרדיאולוג ואולי לשנות את התרופות והאם זה מצב מסוכן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד״ר גיא רוזן
    05/05/2018

    שלום רב,
    בגדול אני כמומחה בהפרעות קצב לב מאמין שבחור צעיר כמוך, אין שום סיבה שיהיה על טיפול תרופתי קבוע כאשר ניתן לפתור את הבעיה בעזרת פעולת הצריבה (אבלציה). הייתי ממליץ לך להתייעץ איתי או עם מומחה אחר לאבלציות שיתרשם ממה בדיוק ראו ועשו באבלציה המקורית שעברת. בגדול הפרעות קצב מהסוג שתואר בהולטר ניתנות לצריבה וגם אם היא לא הצליחה בפעם הראשונה, רובם המוחלט של הסיכויים שניתן יהיה להיפתר מהבעיה בצריבה חוזרת.
    בברכה,
    ד״ר גיא רוזן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו