פענוח אקו לב במאמץ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פענוח אקו לב במאמץ
    דני
    27/04/2018

    שלום בן 35 לא מעשן מזה חודשיים בריא בדר"כ גובה 180 משקל 81 , רציתי לחזור להתאמן בחדר כושר אבל ביקשתי לעבור מאמץ כי לפעמים יש כאבים בחזה במנוחה ומדי פעם בהליכה, רציתי לשלול בעיה לבבית! עקב ארגומטריה חיובית עם צניחות st אופקיות 1.8 מ"מ בשיא מאמץ v4-v6 ללא כאבים בחזה נשלחתי להמשך בירור אקו לב במאמץ, אני מצרף קובץ,,, הקרדיולוג שהיה במרפאה אמר לי שהבדיקה תקינה,,, שאלתי מה עם צניחות שהיו לי בארגומטריה, הוא אמר שהיו שינויים קלים באקג אבל אין להם משמעות וזה קורה לפעמים , מה שחשוב שראיתי במוניטור,,, הוא נתן לי את התוצאות ואני צריך למסור אותם לקרדיולוג שלי שצריך לאשר לי להתאמן בחדר כושר, מכיוון שיש לי תור רק בעוד שבועיים, אז שלחתי למכון איפה שיושב הקרדיולוג את התוצאות , הפקידה הראתה לו והוא אמר לה שהבדיקה תקינה, אבל שכחה לשאול האם אני יכול לעסוק בכל סוג של ספורט וכשהתקשרתי שוב הוא כבר הלך הבית, אז הפקידה אמרה אז תחכה לתור שלך והוא ירשום לך את ההנחיות, הכוונה גם תחרותי וגם רגיל, האם יש הגבלות לפי תוצאות אילו?


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פענוח אקו לב במאמץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ד״ר גיא רוזן
    05/05/2018

    שינויי ST לא ספציפיים מופיעים לעיתים במבחן מאמץ ונשלחת לאקו לב במאמץ כדי לוודא שלא מדובר בבעיה אמיתית. אקו הלב במאמץ היה תקין. אין לי את כל האינפורמציה וההחלטה הסופית תהיה של הרופא שלך שמכיר את כל החומר, אך נראה שלא צריכה להיות מניעה מפעילות גופנית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו